Myy oon todella pahoillani, olipa raaka tuomio.

Vuosi on kamalan pitkä aika, varsinkin kun kuvitteli ettei tarvitsisi enää odottaa.
Junttura, harmi ettei teille ole tullut plussaa vieläkään letroilla.

Toivottavasti saatte ajan pian, jos ei tule ylläriplussa ennen sitä.
lumihuitale, mahtavaa että näin nopeasti sait aukkariajan! Sitten tosiaan alkaa tapahtua, jes. :)
Minni testaa huomenna ja plussaa!

Mulla kyllä sama, oireet niin vähissä että uskokin on matalalla, mutta pakko ajatella että onhan niitä oireettomia raskauksiakin. Yksi siskon kaverikin oli pitkälle toista kuuta raskaana ennen kuin tajusi että menkkoja ei kuulu, ja fiksu ihminen niin luulis että jotain olis huomannut oireista.
Pepe voi että ihanaa mikä masu ja onnea täysiaikaisuudesta! :)
Haikaranyytti pahoittelut negasta. Ja johan on outoa jos eivät ensin meinanneet myydä lääkärin määräämää pakettia, hänhän se on joka päättää! Siinä apteekissa tosin mistä mä hain ainoat koot oli 100kpl ja 5kpl, ja se 5 olis ollut melkein saman hintainen kuin 100! Mä oisin kyllä ottanut 30 jos olis ollut, koska mun annoksella riittä 6kk. Mutta ymmärrän kun 100 on halvempi niin parempi ottaa se, plus farmaseutti sanoi että niillä on monta vuotta käyttöaikaa, jos vaikka tarvii seuraavan lapsen kanssa.
Kattika ihanaa kuulla että kaikkien vaikeuksien jälkeen saitte lopulta nyytin syliin! Paljon onnea vauva-arkeen ja uuteen ihmiseen tutustumiseen. :)
Anskunen ihanan pitkällä säkin olet, kohta teidänkin vauva on täysiaikainen. :)
Mymmelisti haha, toivottavasti sun mies on suostuvainen niin sun ei tarvitse alkaa kehrätä muille.
nenna jes tsemppiä sinne ja odotan innolla sun kuulumisia!
Tyttötiikeri kumpa vielä plussaksi muuttuisi kuitenkin! Ainakin viivanpaikka testissä tosiaan näkyy.
Muurahainen, Katjusha on oikeassa että kohdunvuokraus on Suomessa laitonta. Sijaissynnytys on sen sijaan periaatteessa mahdollista, eli jos raha ei liiku. Lääkäri ei siinä kuitenkaan saa avustaa, ts. jos lääkärin on syytä epäillä että kyseessä on sijaissynnytys, ei hän saa antaa lääkkeitä/tehdä tutkimuksia. Jos omin päin esim. muumimukimenetelmällä onnistuu, silloin voi sijaissynnyttää. Synnyttänyt nainen luopuu vanhemmuudestaan (nyt en ole ihan varma prosessista) ja toinen pari/henkilö adoptoi lapsen. Yksi tuttava teki näin, kantoi lapsen homopariystävilleen.
Maggie toivottavasti teillä kypsyy sopiva määrä folleja eikä tarvitse miettiä kieltoja.
On. Täällä ei vieläkään kummempia oireita. Jotain kramppeja kyllä, mutta en osaa sanoa eroavatko aiemmista kierroista. Nännejä ei tosin vieläkään arista, ja kohta ollaan niin lähellä menkkoja että sen pitäis ilmestyä. Kp24/27