Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pahoittelut negoista tyttötiikeri ja haikaranyytti :( toivoisin silti todella kovasti että tein molempien negat muuttuis vielä plussiksi❤

Pepe, ihanan iso masu siellä! :) tsemppiä viimesiin hetkiin paksuna ja tietysti myös synnärille!❤

Kattika, ihanaa kun saitte lopulta suuren suuren palkinnon kaikkien koettelemuksien jälkeen, ootte älyttömän kärsivällisiä olleet. Onnea pienestä pojasta! :)

Mymmelistille plussa nyt!!!❤

Katjusha, rankat päivät siulla :(

Nojoo nyt jää kyllä muut kirjottelematta kun en enää nää mitään kun aloin itkemään kun kuvittelin tuota katjushan tilannetta ja tätä aikaa kuinka olisi synnytys käsillä... :'(

Niin haikaranyytille myös pahoittelut negasta!

Minski! :D Haikara ja Tiikerin plussa.... :D :D :D

Ja kiitos kaikille pahoitteluista ja sympatioista. Tottakai se harmittaa ettei vieläkään tärppi käynyt, mutta kuten sanottu, pitää ajatella positiivisesti. Nyt voin vielä osallistua toistaseks vikoihin iltarientoihin ilman et tarttee keksiä selityksiä miks ei juo. Ja tosiaan josko toi mies tosiaan tulevassa kierrossa olis enemmän jo mukana tässä hommassa. :D

Niin ja mullahan on nyt vasta dpo 11. Mulla on niin lyhyt luteaalivaihe et menkat alkaa dpo 12, eli huomenna pitäs tädin tulla. Mutta periaatteessahan olis mahdollista että ei vaan testissä vielä näy mitään kun ei edes aamupissiä ollut.....
Mut taas sellaset menkkajuilinnat et eiköhän se täti huomenna paikalle pyyhällä... :D
Lauantaina voisinkin bilettää sitten sen mukaan että se olis vika rällästämiskerta taas ainakin vuoteen! :D

Nonni, voitte toimittaa mut nyt suoraan hourulaan. Menin kattomaan sitä tän iltasta testiä vielä. Ja prkl sain ku sainkin siihen näkyviin haamun! Mä tiedä ettei se enää tämmösen ajan jälkeen merkkaa mitään, mutta siihen toissapäiväseen testiin en saanu edes hyvällä mielikuvituksella mitään näkyviin... Ärsyttävää! Miks menin sitä tutkimaan!

Tässä teille tutkittavaa. Kaikki kuvat samasta testistä (se on avattu koska mua häiritsee se muovi siinä edessä kun siitä tulee aina jonkinlainen varjo)

Tässä siis kuvat

Liitteet

• 1445984015685.jpg
    1445984015685.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 218
  • 1445984033650.jpg
    1445984033650.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 200
  • 1445984044730.jpg
    1445984044730.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 200
  • 1445984054980.jpg
    1445984054980.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 202
Tulen täällä edelleen sivuja perässä, mutta mutta... (Olen koittanutkin saada teitä kiinni heinäkuusta asti :D)

Täällä on jokunen päässyt huhti- ja toukomasujakin kasvattamaan! Hirmuisesti onnea ja vauvaliimaa tonneittain mukaan! ❤️❤️❤️

Gatusalla aivan järkyttävä tilanne pojan kanssa! En tiedä onko tän viikon aikana jo tullut edistystä asiaan, mutta tsemppiä,valtavasti! ❤️

Voi hyvänen aika Mymmelisti mitä ne sulle teki!!! Ei tuollai voi pompottaa asiakasta! Siis joo, jos tulee kiireellinen toimenpide, toki menee edelle, mutta kyllä silloin kuuluu potilaalle kertoa mikä on asian laita! Edes varoittaa, että nyt saattaa käydä näin tms. Oon ollut päiväkirralla ainoastaan tyhjennyksessä, joten enpä pahemmin tiedä miten siellä nuo menee. Mutta musta vaan on täysin käsittämätöntä miten noin voidaan tehdä! Kuten olette miettineet ja keskustelleet, tee kuten sydän sanoo sen tulevan ajan kanssa, kaikki aivan varmasti järjestyy. ❤️

Viipsukka, ihan pakko kysyä: tuo lehtihaastattelu jonka annoit, julkaistiinko se 18.10. eräässä pienemmän kaupungin lehdessä? Mulla on nyt niin vahva tunne, että olen itkenyt juuri sinusta tehtyä juttua... Joka tapauksessa hienoa, että lääkäri otti vielä sen hyytymistekijän :)

Maggieko taas sai viime viikolla lääkettä lääkäriltä? Ensimmäisestä lääkekierrosta sitten sovitaan, että saat kaksi kirkuvaa viivaa r-testin!

Mrsc ja llaura taisivat olla uusimmat täällä. Tervetuloa ja pikaista plussaa!

Nyt en tiedä mitä muille kommentoisi, kun tuossa on nuita sivuja vielä kuusi luettavana. Katsotaan sitten seuraavaan viestiin.

Kuulumisia oli kyselty. Kirjoittelin tuonne raskaaksi 2015-ketjuun alkukuusta innoissani lääkärin antamasta luvasta jatkaa yritystä. Ei mennyt montaa päivää, kun lääkäri soittikin ja kertoi keskustelleensa vielä asiasta kollegoiden kanssa. Asia on nyt niin, että mulla on ehdoton raskautumiskielto vuoden ajan ja senkin jälkeen, jos haluan vielä raskaaksi, tarvitsee harkita tarkkaan sydänlääkäreiden kanssa. Riskit ovat niin valtavat, etten ehkä ikinä tule saamaan biologista lasta. Tässä siis samalla syy, miksi olen hiljentynyt foorumilla. Käyn lukemassa, mutta kommentointi on ollut hiljaista. Veikkaan, että osaatte kuvitella oloni ilman, että sitä erikseen kerron...

Myy82 taukovuosi....

Myy82, sanat eivät riitä kuvaamaan tätä pahanolon tunnetta, mitä nyt sun puolesta tunnen. Todella väärin! Mutta pitää siinä ajatella omaa terveyttäkin. Miksi teidän tarvitsisi vuosi odottaa, se on niin pitkä aika? Onko suomennos mahdollisuutta käyttää "vuokrakohtua"? Vai onko se vaan elokuvahömppää?
Meilläkin kun äitini ei ymmärtänyt tilannettani, ehdotti, että jos siskoni kantaisi meille lapsen. Selitin sitten hänelle, että kyllä minä lasta pystyn odottamaan. Ongelma on se, että en vaan saa niitä alulle.
Aattelin että jos sellainen on mahdollista, niin miksi pitäisi odottaa vuosi ja sitten kuulla se päätös että et saa raskautua? :(

Tyttötiikeri, kyllä mäkin siinä hailakan haamun näen. Mikä testi oli kyseessä? :) voi kumpa!

On: nännit on nyt jättäny mut rauhaan, oireita ei ole mitään täällä mihinkään suuntaan.

Muurahainen kp 29/35, dpo 5, yk21

Muokattu viimeksi:
Myy❤❤❤ kamalaa mitä takapakkia tulikin. Juuri kun pääsee hengähtää ja jatkaa normaalia elämää, niin kerrotaan sitten ettet voikaan elää normaalia elämää :( lapset on kuitenkin niin iso asia elämässä... Oon äärettömän pahoillani❤ toivon että paranet yodella hyvin ja saat luvan raskautua vielä joskus pelkäämättä että voi sattua jotain pahaa❤

Tyttötikru, kyllähän siellä jotain näkyy, mut väristä en väitä mitään. Jännää! :o

Murkku, ehkä oireettomuus on oire? :)

On; täällä kohta lähden polille ajelemaan, jännittää kamalasti jos nyt saadaan kuulla simppa-analyysin tulokset! :o :)

Innoissaan oleva nenna kp25/28-34 dpo8-11

Myy eikä :( kamala tuomio! Pitikin kysyä, että millä mallilla teidän välit on miehen kanssa? Ehtikö hän tottua jo ajatukseen pienestä?

Täällä ei vielä menkkoja... Huomenna pitäs testata se nega jotta saadaan kierto käyntiin :D dpo 16

Voi Myy, mitä uutisia...
Suomessa kohdunvuokraus on laitonta. En tiedä, miten onnistuisi siskolle synnyttäminen, voisi siinä olla viranomaisille selittämistä, mutta ehkä siinä voisi joku "adoptioprosessi" onnistua. Tiedän ihan muuta kautta yhden ulkomaalaisen (eurooppalaisen) naisen, joka on synnyttänyt suomalaiselle pariskunnalle. En tiedä, miten ovat yhteyden toisiinsa saaneet, ja miten ovat lakiasiat hoitaneet.
Muualla vuokrakohdun käyttäminen on arkipäivää, mutta täällä kohduttomat saanevat periaatteessa turvautua adoptioon.
Mulla kun tuo kroppa niin vastaan raskautta ja on tehnyt kaikkensa, että kohtuni on hedelmätön, että en tiedä kenellä enemmän, vuokrakohtu olisi voinut olla vaihtoehto, mutta taitaa olla sairaan kallista jossain Intiassa synnytyttää.
Tsemppiä piinapäiviin ja olkoon myös testien tulokset myönteiset :)
kp 7 / 26-30

Myy, oon niin pahoillani :Heartred oonkin miettinyt mitä sulle mahtaa kuulua. On se vaan niin väärin että toiset saa kerta toisensa jälkeen huonoja uutisia :sad001

Myy, ilmestynyt silloin ainakin kahdeksassa lehdessä, joko nettiversiona ja/tai lehdessä. Että varmaan on ollu. :)

Voi Myy :( Mä olen todella pahoillani!

Nenna, isosti tsemppiä polille! Toivottavasti uutiset on hyviä :)

Takaisin