Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Samaa meinasin sanoa ku lumihiutale; onpas meitä junnuja sittenkin paljon :)
Lapsettomuus ei tosiaan katso ikää. Lähinnä siis meinasin sillä ettei miun ikäisiä olisi paljoa, kun nykyään ihmiset tekevät vanhempana vasta lapsia, ja entistä harvemmat haaveilee ja yrittää lapsia alle parikymppisinä, joka taas johtaa siihen ett harva tän ikänen on vielä pitkään yrittänyt. En siis todellakaan tarkoittanut sitä etteikö tän ikäset vois olla lapsettomia ;)

Minni, ei mitään tätiä, ku plussa sinne pliis! :)
Nyt kyllä varmaan jo näkyis testissäkin jotain ;)

Jep nenna en viitannutkaan siihen ollenkaan vaan yleisesti mitä ihmiset puhuu kun ollaan niin nuoria jne :)

Niin näkyis kyllä, mutta jotenkin mahdotonta uskoo plussaan jos ei ole juuri mitään oireita :D jotenkin edelleen tuntuu siltä että jos jotain niin suurta kehossa tapahtuis niin keho jotenkin viestisi siitä :D

Haikaranyytti ja nenna mäkin oon -94 syntynyt. Ja 18v meillä alkoi yritys ja nyt laskettuaika on kaks viikkoo ennen kun täytän 21. Toivottavasti saatte plussat pian <3 ja nenna tsemppiä loppuviikkoon, täytyy tulla kurkkimaan miten teijän käynti meni!

Toivottavasti teijät muut "junnut" otetaan tosissaan kun meitä ei meinattu ottaa. Hoitoihin lähete "unohtui" kuukaudeksi lääkärin pöydälle yms.. Meille tuli tää ylläriplussa mikä ei pitänyt luomusti olla mahdollista. Nyt se tuolla masussa kovasti myllää ja huomenna on jo täysaikainen<3

Tsemppiä teille kaikille tänne ryhmään ja tyhjentäkää tää ketju nopeesti. Plussatuulia ++++++++++!! Monesta teistä on tullut mulle tärkeitä kun ite vielä kuumeilin niin on pakko käydä lukemassa teijän kuulumisia. Yks erityisesti mieleen on Mymmelisti, joka oli useesti mun kiertokamu!

Terkuin Pepe ja poitsu rv36+5 <3

ImageUploadedByVau Foorumi1445950964.150131.jpg

Pepe: apua aika menee nopiaan johan se kohta syntyy <3 ihanaa loppuraskautta jos niin voi sanoa kun varmaa särkee ja turvottaa kaikkialla ja paljon tsemppiä synnärille , tuu sit kertomaa ku pien tulee maailmaan <3 joko jännittää synnäri?

Nenna: luen kohta yv ja aijaa kiva lumihiutale et ollaa samoissa numeroissa elämän mittarilla :p

Mimmu: no mitäs ihmettä mulle ku terolutit kirjotti sano että voit hyvin syyä vaik tulee plussa ihan tukeakseen alkuraskautta :o

Tilasin mätöt kohta ne toivottavasti saapuu nimittäi itku on lähellä.... Testit tulikin jo postist vaikka eilen tilasin :o mutta NEGA YLLÄRIPYLLÄRI...en ees viitti niin vahvasta negasta laittaa kuvaa ja letrot haettu apteekista. Meinas alkaa inttää jtn et en saa ku 30 tabl. Pakkauksen vaik oli kirjotettu sadan :o sit sanoin sille että 100 kpl pakkaus koska se on halvempi ja hinnan sekä ku tuun syömää sitä nyt jonku aikaa et siks se lääkäri 100 kirjotti...ja antohan se sen viimein. Ihme touhua :o nyt ala täti tulla äläkä pelleile mun kanssa :( haluan alottaa jo lääkkeet!

Muokattu viimeksi:
Haikaranyytti itseasiassa ei mitään vaivoja oo vielä :D yks supistus on tullut koko aikana ja ei turvota eikä mitään. Mutta joo kyllähän se vähän jännittää mutta en jotenkaa osaa edes ajatella sitä vielä. Ja tuun kertomaan kun pikkunen päättää ulos tulla. :) mulla oli muuten sama juttu letrojen kanssa! Tosin en niitä käyttänyt kun yhden kierron ja sitten meni ne jäihin kun odotettiin aikaa hoitoihin.

Tyttötiikeri kiitos :)

Heippa. Minä joskus kävin kertomassa oman tarinani täällä. Meillä siis takana kahden vuoden lapsettomuus, ivf-hoidot, identtiset kaksoset hoidoilla ja toisen vauvan kuolema. Mutta Beisla silloin pyysi, että kävisin kertomassa kun tämä kaksonen syntyisi ja täällä hän nyt sitten on. Kuukauden vanha poika. Vaikeiden odotuksen odottamisen, raskauden ja synnytyksen jälkeen voin ilokseni todeta että poika on erittäin rauhallista sorttia :)

Täällä meillä päin on ihan huippua kun julkiselta puolelta lähetetään lapsettomuushoitoihin yksityiselle klinikalle niin jonoja ei ollut. Päästiin silloin saman tien aloittamaan hoidot.

Ja vielä täytyy sanoa tuohon kuukuppi-keskusteluun, että minä myös tilasin kuukupin ja kahden viikon päästä olin raskaana ;)

Pepe aivan ihana masu <3 ja tsemppiä loppuodotukseen :)!

Kattika voi ihanaa!! <3 ompa hienoa että kaiken kamalan jälkeen maalissa odottaa suuri ja rakas palkinto <3

Mä käyn täällä kans aina välillä lukemassa vanhojen kuumeilukavereiden kuulumisia. Mieluusti kyllä lukisin teidän juttuja tuolla raskautuneiden puolella :sad001

Täällä poksahti tänään 35+0 joten aika on mennyt kuin siivillä :dummy:

Hirmuisesti toivon kaikille plussatuulia! :Heartred :wav

Hitto pepe ku sulla jo iso (täysaikanen) maha<3<3 voi eiii! Joko teillä oli kaikki tarvittava vauvaa varten??? :) oispa täällä se sydän silmä hymiö! :D

Haikaranyytti, hitto kun täti sun kans tollain pelleilee!!! :/ Saisit jo plussata kun vaunutkin hommasit!! <3 Millä sitä kärsivällisyyttä sais? :D <3

Kattika, sylin täydeltä onnea ja nauti pojasta ja vauva arjesta<3

On. Huomaa et ovis on pian täällä!! Halut on meinaan katossa ja melkein mies kun mies kelpais, kauheeta! Miesten tuoksut käy nenään niin et hyvä etten ala kehräämään! :D :D
Tosiaan mulla olis uus leikkausaika 20.11, mut sillon kyl aika pakko olla koulussa eli nyt jos millon olis hyvä plussata!!
Tää plussa-keiju sais nyt ruveta ahkerammin jakaa plussia! :D

-Mymmelisti kp14/30 yk39

Mäkin menin nyt testaamaan ja negahan se oli, eli huomenna varmaankin täti saapuu paikalle. Jos jättää kuitenkin tulematta niin pe aamulla testaan, niin voi sitten hyvällä omallatunnolla lauantaina ottaa kuppia tai jos jotain omituista tapahtuu niin osaa olla ottamatta. Mut josko sit ens kierto olis jo vähän aktiivisempi miehenkin puolelta, vihdoin. :D

Mä niin odotin Haikaran ja Tiikerin plussia :-( pahoittelut ❤

Ja nyt mietin miltä näyttää Haikaran ja Tiikerin plussa :D joo vähän oon väsynyt ;)

Mymmeli: Jotenki ekaa kertaa tää nega sattu kaikkein vähiten liekö ku uus lääke oottaa kaapissa vai mikä :) Haaveiden eteen pitää tehdä töitä joten me tehdään nii kauan töitä kun vaa päänuppi kestää, me ei ilman syliä nyt kyllä jäädä meillä on kaikki olemassa pienelle ei materiaalisesti vaan meillä on kumppani vierellä jota me rakastetaan yli kaiken, meillä on koti johon pieni saa tulla sillä on täällä tuleva isi ja äiti odottamassa, suojelemassa, rakastamassa ja antamassa pienelle yksilölle mitä se koskaan tarvitsee. Monta kummia on myös jotka lupaa pysyä pienen elämässä ja isovanhemmat sekä minun puolelta viellä minun mummoni ja ukkini sekä isoiso mummi ja isoiso ukki :) miehen puolelta hänen vanhempansa. Rakkautta ei siis tule puuttumaan. Me vaan ollaan päätetty että me ollaan samalla tavalla oikeutettuja saamaan lapsi kun kuka muu vaan ja me ei periksi anneta :p Jos ei nyt niin ehkä letroista jos ei letroista niin mennää inssi/ keinoputkihedelmöitys jonoon kyllä me jollain hoidolla se pieni viellä saadaan. <3 " eteenpäin aina eteenpäin, kunnes saavuttaa kaiken minkä haluaa eteenpäin" nyt vaa ootan et mies tulee kotiin ja saan 2 viikon "erossa" olon jälkeen käpertyä kainaloon :p kaikki on just hyvin just nyt. tänään tajusin että vaikka on vaikeaa ni loppujenlopuksi mulla on niin paljon asioita mitkä on hyvin :)

Pikkuminski: Kiitos <3

Kattika: olet vahva kun jaksoit tuon kaiken mitä olet kokenut onneksi enkelivauvan lisäksi saitte ihanimman palkinnon minkä voi koskaan saada oman nyytin <3

Tyttötiikeri: pahoittelut negasta <3

Muokattu viimeksi:
Voi vitsi, muurahainen. Eikö oo ilouutisia?!
Mua kävi harmittamaan, että helmikuinen raskaus olis pikkuhiljaa synnytys, vaan kun päätti munanjohtimessa kasvaa ja elämänsä sitä kautta lopettaa ennenkuin alkoikaan :(

Takaisin