Kiitos kaikille sympatiasta kela-asiassa, helpotti kyllä fiilistä. Ja vaikka oon vihainen että omalla kohdalla julkinen puoli ei toteudu senkään vertaa, on siinä kyllä paljon muutakin kehityksen tarvetta, sen verran olen ainakin täällä pyöriessäni oppinut. Esim. Jennien kohdalla tuntuu julmalta että et edes sinä vaan sun puoliso on tehnyt edellisessä suhteessaan huonon päätöksen ja nyt teitä rangaistaan siitä.
Haikaranyytti meillä on tosiaan koti-inssit käytössä, niin siinä olis vähän haastavaa olla tuntematon luovuttaja.

Ei mahdotonta, mutta haastavaa.
Maggielta ja nennalta oli molemmilta hyviä uutisia ajanvarauksesta, jes! Hyvä kuulla että homma viimein toimi ja saitte ajat. Varmasti nennaa teidän simppatuloksetkin ehtii, ainakin jos kerrotte mihin mennessä tulosten pitäisi olla.
Katjusha toivottavasti kroppa ei pidä sua jännityksessä kovin pitkään.
pkp jännältä kuulostaa, toivottavasti täti pysyy poissa ja saat pian plussan testiin! :)
nennaa, ollaanhan täällä pk-seudulla aika suvaitsevaisia, mutta kelakorvausten hakemukset menee ilmeisesti kaikki samaan paikkaan. Julkista puolta ei olla henkilökohtaisesti kokeiltu, mutta ajateltiin ihan testimielessä soittaa sinne kun tulee vuosi täyteen. Sateenkaariperheet ry on toivonut että joku pari vain yrittäisi hakea sinne ja saisi mustaa valkoisella siitä, miksi heitä ei otettu. Pareja on siis hakenut kyllä, mutta todisteita syystä ei ole, että asiaa voitaisiin viedä eteenpäin.
Mut tosi hyvä jos sun ovulaatio ehtii nyt ennen simppanäytettä!
Meritähti, ihana kuulla että makkarin puolella menee noin hyvin nyt teillä, mahtaa piristää tunnelmaa muutenkin.

Kyllähän ne pikkujoulut aina jotenkin selvittää. Olikohan joku kaveri jolla on lapsia kun selitti, että raskaana ollessaan oli baarissa, osti itse alkoholittomia drinkkejä ja osti välillä muille holillisia, biletti estoitta ja sai illan lopuksi kommenttia että eihän hän voi olla kuskina kun on juonut niin paljon... Ihmiset olettaa helposti ja mielikuvien luonti ei ole vaikeaa.