Ei tää voi olla näin vaikeeta!

On. Täällä erinäisiä kipu tiloja jopa koviaki molempien munasarjojen kohdilla ja myös keskellä alavatsaa... Jotenki en usko tähän kiertoon ku ei rinnatkaa oo yhtään sellaset eikä niissä oo niitä turvonneita rauhasia... Yleensä aina on...

lucky eihä mullakaa ollu ku tytöstä tärppäs, välil on vaik mitä oireit toisinaan ei joten ei pidä mennä vannoo, se on sit vaisto mikä kertoo tai jos menkat jättää tulematta :)

Hitto et ärsyttää.. Tein siis negan kp28/29. Se kertoo mun mielestä jo sen että suurella todennäköisyydellä kyydissä ei oo ketään, mutta SILTI pääkoppa se vaan jaksaa toitottaa että entä jos entä jos! Ärsyttää, kun ei haluais eikä jaksais enää pettyä.. :/ sitä vaan kyttäilee oireita ja mietti et oliskohan vai ei.

Terveisin lopen kyllästynyt pkp kp29/29 yk13

Hitto et ärsyttää.. Tein siis negan kp28/29. Se kertoo mun mielestä jo sen että suurella todennäköisyydellä kyydissä ei oo ketään, mutta SILTI pääkoppa se vaan jaksaa toitottaa että entä jos entä jos! Ärsyttää, kun ei haluais eikä jaksais enää pettyä.. :/ sitä vaan kyttäilee oireita ja mietti et oliskohan vai ei.

Terveisin lopen kyllästynyt pkp kp29/29 yk13

Maggie, missä sun täti on!? Paikalle ja heti, ja aukkarin jälkeen plussa kiitos! :)

Pkp, voikun täti ei sinne tulisi vaan saisit plussan seuraavaan testiin! :)

Lucky, ihan hyvältähän nuo nippailut kuullostaa. Joillainhan ei nimenomaan plussakierrossa ole mitään oireita :) kädet ristissä siis odotellaan! :)

Ei vitsi kuinka nyt oon oikeesti onnellinen kun mies saikin sen ajan, olin jo menettäny toivoni sen suhteen, mutta onneksi❤ täytyy nyt vielä sen lisäksi toivoa ett tallettelut riittää, vaikka nyt katkeaakin just tosi huonoon saumaan sen tutkimuksen takia. Jaksan silti olla optimistinen koska tiedän ett kohta tapahtuu sentään jotain! :)
Mies jo suunnitellut mitä kaikkea tehdään jos sieltä simppa-analyysistä tuleekin murskaava vastaus eli ettei voida saada lapsia. Meille tulee ilmeisesti oikea eläintarha tänne, vaikka nyt jo lemmikkejä löytyy :P

Gatusa: niin pitää olla vaan hyvillään että jotai tuntuu... enkä munkaa esikoisen kohdalla niiden oireiden älynnyt olevan oireita... mut...

Nennaa: eli nyt vaan järkyttävää eläin laumaa suunnittelemaan ni tulee plussa!

Pkp: toivotaan vaan että siellä hormoonit nousee toosi hitaasti. Juu tuskin kukaan haluaa pettyä... mut se on näköjään tän homman juju et oppii sietää tai kärsii pettymyksiä... tai no ei nyt niitä oikeasti voi alkaa sietää... sit puhutaan jo luovuttamisesta...

Pikkukakkosen posti, todellakin tuttua tuo että pääkoppa keksii juttuja ja elättelee toiveita vaikka negaa tuijottais... Toivotaan, että sulla tuo menkkojen puuttuminen tarkoittaa sitä ihanuutta! <3

Nennaa, hienoa että saitte ajan! Jihuuuuuu!! Eteenpäin mars. :)

PikkuMinski, miten elämäntaparemontti sujuu? Aika reipas oot kun jaksat ottaa ittees tolla tavalla niskasta kiinni. Tsemppiä! :)

Täällä tais vihdoin se kp1 löytää tänne! Eipä menny kuin se 53 päivää ja lääkkeiden avustuksella. Tooooodellakaan kroppa ei toimi. Kohta yritän soitella itelleni ja miehelle sitä seuraavaa pariskuntakäyntiä. Pääsenköhän linjoista läpi... Ja tänään muutamat verikokeetkin alta pois. Hoidot etenee vihdoin! Mulla oli tää viimeinen kierto ihan turta, ei mitään jännitettävää enää viikkokausiin, tiesi vaan, että mitään ei tapahdu. Munasarjat vaan nukkuu ja nukkuu. Haloo, herätys urpot!

Maggie kp1 (ainakin oli kuukupin pohjalla aamulla vähän rusehtavaa, mutta en ehtinyt jäädä odottelemaan, runsastuuko se siitä)

Pikainen napailu aamutuimaan. Kp30/29 mutta ihan hyvinhän ne tänään vielä voi alkaa. Olin näköjään laskenut väärin, jos nyt hyvä tuuri käy ja huomenna pääsee testaamaan niin sillon on kp31/29 :D

Maggie, jes aivan mahtavaa ett noin mukavasti sait aukkariajan nyt kuitenkin! :)

Pkp, toivottavasti pääset testaamaan! :)

Kiitos kaikille sympatiasta kela-asiassa, helpotti kyllä fiilistä. Ja vaikka oon vihainen että omalla kohdalla julkinen puoli ei toteudu senkään vertaa, on siinä kyllä paljon muutakin kehityksen tarvetta, sen verran olen ainakin täällä pyöriessäni oppinut. Esim. Jennien kohdalla tuntuu julmalta että et edes sinä vaan sun puoliso on tehnyt edellisessä suhteessaan huonon päätöksen ja nyt teitä rangaistaan siitä.

Haikaranyytti meillä on tosiaan koti-inssit käytössä, niin siinä olis vähän haastavaa olla tuntematon luovuttaja. :grin Ei mahdotonta, mutta haastavaa.

Maggielta ja nennalta oli molemmilta hyviä uutisia ajanvarauksesta, jes! Hyvä kuulla että homma viimein toimi ja saitte ajat. Varmasti nennaa teidän simppatuloksetkin ehtii, ainakin jos kerrotte mihin mennessä tulosten pitäisi olla.

Katjusha toivottavasti kroppa ei pidä sua jännityksessä kovin pitkään.

pkp jännältä kuulostaa, toivottavasti täti pysyy poissa ja saat pian plussan testiin! :)

nennaa, ollaanhan täällä pk-seudulla aika suvaitsevaisia, mutta kelakorvausten hakemukset menee ilmeisesti kaikki samaan paikkaan. Julkista puolta ei olla henkilökohtaisesti kokeiltu, mutta ajateltiin ihan testimielessä soittaa sinne kun tulee vuosi täyteen. Sateenkaariperheet ry on toivonut että joku pari vain yrittäisi hakea sinne ja saisi mustaa valkoisella siitä, miksi heitä ei otettu. Pareja on siis hakenut kyllä, mutta todisteita syystä ei ole, että asiaa voitaisiin viedä eteenpäin.
Mut tosi hyvä jos sun ovulaatio ehtii nyt ennen simppanäytettä!

Meritähti, ihana kuulla että makkarin puolella menee noin hyvin nyt teillä, mahtaa piristää tunnelmaa muutenkin. :grin
Kyllähän ne pikkujoulut aina jotenkin selvittää. Olikohan joku kaveri jolla on lapsia kun selitti, että raskaana ollessaan oli baarissa, osti itse alkoholittomia drinkkejä ja osti välillä muille holillisia, biletti estoitta ja sai illan lopuksi kommenttia että eihän hän voi olla kuskina kun on juonut niin paljon... Ihmiset olettaa helposti ja mielikuvien luonti ei ole vaikeaa.

Ihan loistavaa Maggie ja nennaa, että asiat vihdoin etenee. Jospa se apuakin löytyisi pian :)

Täällä alkoi yk 23 eli kp 1. On jo niin turta olo ettei edes harmita. Tähän kiertoon sitten gonal f + pregnyl yhdistelmä.

Beisla, yritättekö te nyt saada sitten mustaa valkoisella julkiselta puolelta? Olisi todella mielenkiintoista saada tietää mikä heidän syy on, miksei voi hoitaa. Tai siis minkä he kirjaisivat syyksi ;)
Ja oon kyllä samaa mieltä tuosta jennien jutusta. Julmaa ett syytön osapuolikin joutuu kärsimään tuollein.. Mut ei julkisella aina mene asiat niinkuin tuntuisi ihmisistä olevan oikeudenmukaista, eipä kyllä muutenkaan elämässä aina mene asiat oikein :/

Mimmu, pahoittelut tädistä :(
Toivottavasti gonal f ja pregnyl tuovat toivotun tuloksen viimein❤

Mimmu voi ei. :sad001

Piti laittaa vielä omaa napaa. Aloitin eilen taas ovulaatiotestien teon. Ollaan aina tilattu kotitesti.fi:stä Sofin puikkotestejä, ja hyvin ovat toimineet. Eilen kun avasin paketin niin hämmästyin kun kääreen päällä lukikin OneStep. Mietin onkohan testit aina olleet oikeasti OneStepejä vaan eri nimellä myytynä, mutta kun tein testin niin viivat oli puolet kapeammat kuin ennen. Yhden testin jälkeen en voi sanoa etteivätkö ne toimisi, mutta hankalampi lukea paljon kapeampaa viivaa. Pitää kysyä nettikaupalta että mikä tämä meininki on.
Muistan että hiljattain joku muukin valitti huonommaksi muuttuneita ovistestejä. Mikä se merkki oli?

Voi Mimmu! Pahoittelut. Ollaan sit kiertokamut, jos se lohduttaisi meitä molempia. <3 Ja todella, turta, tunnoton, tunteeton, toivo kadonnut, ei harmita täälläkään. Lähinnä reaktio oli: jes, eteenpäin. Tapahtuupa edes jotain! Jospa sun uudet lääkkeet olis se tarvittava taikatemppu sinulle! :) Itse odotan kanssa jotain simsalabin-purkkia seuraavan käynnin jälkeen. :D

Beisla raskauskeijun ovistestit ovat muuttuneet aivan surkeiksi, joilla ei saa enään plussaa olleenkaan (ainakaan minä) joka on kuitenkin saanut aina oviksen kiinni. Ja edelliskierrossakin sain digiin mutta niissä one stepeissä ei ollut kun hailura. Tässäkierrossa en saanut ollenkaan kiinni, koska digin liuskat loppuivat :/

Maggie, kiva kun on kiertokamu :) Jospa sun kierto olis nyt sitten lyhyempi.

Mä en uskalla enään toivoa, että hoidot auttaisi, kun eihän ne ole tähänkään saakka auttaneet. Puolen vuoden clomeista ei ollut mitään iloa. Letrot mua vähän kutkuttaisi, en tiedä miksi, mutta niitä pitäisi mennä hakemaan klinikalta ja sinne menokaan ei kauheasti huvittaisi. Tuntuu, että kaikki alkaisi taas alusta, kun ne haluaa kuitenkin tutkia ja hutkia ja mullehan on jo kaikki muu paitsi aukkari tehty. Ja mitään odotteluja en enään jaksa.

Nennaa, ajateltiin tosiaan odottaa että vuosi on täynnä ennen kuin yritetään julkiselle. Lukaisin läpi Sateenkaariperheiden uusinta uutiskirjettä ja pääkirjoituksessa luki:
"Sateenkaariperheiden hedelmöityshoitoihin julkisilla klinikoilla liittyvä farssi jatkuu jatkumistaan. Sairaanhoitopiirien johtavat lääkärit pelaavat likaisempaa peliä kuin olisi voinut uskoakaan. Valviran ja ministeriön selvääkin selvemmistä ohjeistuksista huolimatta, julkiset klinikat kieltäytyvät edelleen hoitamasta sateenkaariperheitä. Tämän vuoden aikana perheet ovat tehneet lukuisia valituksia Valviralle ja yhdenvertaisuusvaltuutetulle. Nämä viranomaiset antavat omat lausuntonsa omien aikataulujensa mukaan, mutta Sateenkaariperheet ry:ssä me valmistaudumme haastamaan sairaanhoitopiirit oikeuteen syrjintärikoksesta. Tähän tarvitsemme jälleen perheiden yhteistyötä."
Että näin. Lisätään lusikkamme soppaan jos siitä on jotain hyötyä.

Minni hyvä tietää! Voin sanoa palautteessa että muillakin on yhtäkkiä OneStepit toimineet huonommin. Vaikka eri myyjä, niin vaikuttaa että sama testi joka on nyt muuttunut huonommaksi. Varmasti myyjääkin tosiaan kiinnostaa jos tuotteet muuttuvat huonommaksi eikä asiakas ole tyytyväinen.

Takaisin