Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille optimismista, mutta sieltä se täti kurvasi paikalle päivän myöhässä. Tissikipu tosin jatkuu edelleen, mikä on kyllä mulle ihan uusi juttu. Ja näköjään tässä kierrossa jätti tuhrukin tulematta kokonaan. No, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! Uuteen kiertoon nyt sain sen folliultran varattua. Saapa nähdä joko ehdottavat inssiä. Kuudes kierto nyt lähtee letroilla.

Vaikka panadol on turvallinen lääke käyttää, mut esim jos raskaana ollessa sitä käyttää jatkuvasti on sillä tutkittu olevan vaikutusta sikiöön. Satunnaisena käyttönä ok. En nyt muista miten se vaikuttaa sikiöön kun mies on töissä, niin en voi kysyä. (Hän on siis farmaseutti ja kovin arvostettu sellainen).. Hän siis oli saanut käsiinsä sellaisen artikkelin työpaikallaan, jossa kerrottiin tuosta panadolista. Hän kehotti mua ottamaan panadolia vain jos oikeasti tarvitsen.

Lucky, nyt alkaa kyllä jännittämään siunkin tilanne! :) plussapuhuri sinne!

Kaakao, pahoittelut tädistä :( mut hyvä ettei tuhruttanut, ehkäpä siellä kuitenkin jotain yritti tapahtua?

Nyytille onnittelut poikalupauksesta! :)
Haikaranyytti, toivottavasti annos olisi sitten oikea heti alkuun :)

On; täällä ei mitään ihmeempiä, tosin oon oikee pizzanaama ollu viime oviksesta asti ja on ollu enemmän finnejä ja näppyjä ku murrosiässä. Oikee ruuhka nyt :D
Kuumeisesti odotan miestä kotiin töistä ett saan tietää saiko hän tälle viikolle aikaa simppa-analyysia varten vai eikö sinne klinikalle. Ainakaan aamulla ei ollut saanut ketään sieltä kiinni :(
Saako ruveta parkumaan kun taas kysellään milloin me saadaan jälkikasvua kun kaikki muut tän sukupolven sukulaiset on saanu jo?! :( :( teki mieli vetää itkupotkuraivarit kahvipöydässä, miks pitää olla noin tahditon?! Isoäiti alkoi kyselemään samaa aikaa kun aloitettiin yritys, eli monet kerrat oon pillittäny (aina) kun häntä nähnyt ja nykyään välttelen parhaani mukaan kun saa tahtomattaan miulle pahan mielen :(

Nojuu muutenkin oon ollu tosi itkuherkkä parin viikon ajan tässä, mistä lie johtuukaan.

Nenna kp9/28-> yk17-18

En mä tiedä... Ei niin paska olo kuin yleensä... kyllä mä jaksoin uskoa ja toivoa ja odottaa TAAS... Näillä mennään ja leuka rintaan :confused:

Kiitos sympatioista ❤ ootte ihan parhaita ❤

Nennaa, tsempit sinne - ei oo helppo uteluiden ja ystävällisten "neuvojen" keskellä elää :/
PikkuMinski, no voihan pe*se.
En ihan ehtinyt kiertokamuksi, mutta perästä tullaan...

PikkuMinski :( :( iha perseestä!!! Voimia sinne!

On: tosiaan mua on kuumottanut nyt jo parina iltana, polvet ja posket olleet iha kuumina. Outoa. Vasemmalle puolelle munasarjojen kohdalle on nippaillut nyt jo parina päivänä, et siellä varmaan kasvaa jotain. :) sitä odotellessa :)

Muurahainen kp 13/35 (55), yk 21

Minski, eiih pahoittelut tädistä :'( tsemppiä uuteen kiertoon❤

Keskusteltiin miehen kanssa asiasta ja hän sanoi ett kerran on häneltä kysytty mein lisääntymisaikeista, mutta kun on vastannut ettei oo suunnitelmissa, ei oo enää kyselty. Epäreilua, mie oon koettanu kaiken; äkäsesti "ei ikinä", vähän ku sivuuttamalla asian "tuskinpa", "ei oo vielä ajankohtanen", "saas nähdä milloin"... Alan olemaan niin kypsä tähän touhuun! :'(

Eikä mies saanut koko päivänä ketään kiinni sieltä klinikalta, joten varmaan jää simppa-analyysit tekemättä aaargh! >:(
Turhauttaa, harmittaa, itkettää (niinku jo tosiaan pari viikkoa, eli ei liity paskaan päivään), pelottaa ja jännittää :(

Anteeks ku taas vaan valitan, lupaan ett huomenna on parempi päivä...

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kaikille tarvitseville voima-, tuki-, tsemppi- tai ihan vaan muuten vaan halit ❤
Mä olen päättänyt muuttaa suuntaa... EI! Ette pääse musta eroon, mutta saatte tutustua elämäntapa remontin aloittaneeseen Minnaan :D

-PikkuMinski kp1/29-30 yk26-

Wildside: no se lienee jokaiselle itsestään selvyys et mitään lääkettä ei nyt kannata ottaa kun karkkia mut on se esim miranaxia ( tulehuskipulääke ) turvallisempaa ku mulla ei nykyään kivutonta päivää olekkaan. Siksi alotettiin estolääkitys eli triptyliä vaan naamaa everyday!

PikkuMinski: pahoittelut :( sulla liikaa yk:ta kans :( tsemppiä uuteen kiertoon <3

Nenna: toivotaan vaikka vähä epäilen et kp 3-5 1tabl et on riittävä siks oon miettiny pitäiskö ottaa se 2 tablettia ku on se ultra kuiteki jos ois enemmän apua. Kun pahoin pelkään et se 1 tabl ei riitä ja kuitekaa o enää ultraa saati nosteta annosta ni syön ihan yksikseen taas noita. Nyt voisin nähä jos otankin. 2 tablettia noi 3 päivää jos ois enemmä hyötyy? Mitä mieltä te olette? Ku clomeil oli kans ni pien annos ei ultria ei mitään eikä missään vaiheessa annosta nostettu....

Haikaranyytti, en kyllä menisi ottamaan enempää kuin on määrätty. Jos ei ultrassa ole toivottua vastetta, niin sitten perse penkkiin ja sanot ettet lähde ennen kuin lupaavat annosta nostaa ja ultrata myös seuraavassa kierrossa!

Katjushan koti-inssi kuulostaa kyllä varsin kekseliäältä :) Olisikohan tuosta hartiaseisonnasta jotain hyötyä ihan normaalin tallettelun jälkeenkin :grin

Nennaa, mieskin ehdotteli että josko siellä nyt olisi joku yrittänyt tarttua kiinni, mutta eikö sen olisi pitänyt näkyä noissa parissa testissä mitä olen tehnyt... Kyllä nyt onnistui kroppa hämäämään mua harvinaisen hyvin. Mutta toivotaan että tämä tuhruttomuus nyt tuli jäädäkseen :) Paska homma, että simppa-analyysin jättäminen nyt takkuaa! Mikä siinä on, ettei siellä vastata?! Ärsyttää niin isosti nyt teidän puolesta! Päätin itse, että jos joku kyselee koska se olis toisen aika, niin sanon ihan suoraan että eipä niitä kaikille tule sormia napsauttamalla, että yritetty on. Luulisi hiljentävän. Harmittaa jo, etten esikoisesta kyselijöille älynnyt ladata päin naamaa että johan tässä on yritetty. Ihmiset on kyllä niin ajattelemattomia.

Lucky vois nyt vaikka plussata!

Ja murkulla hyvän kuuloiset tuntemukset myös!

Pahoittelut pikkuMinski kp1. Olisitte kyllä kaikki muut saaneet mun puolesta plussata ja olisin voinut hoitaa tämän kp ykkösen ihan keskenäni! Mutta hieno asenne sulla. Respect! :gen014

Kaakao: mitä haittaa tästä voi olla? :) kuiteki normaalia pienempi annos tuo 1 tabletti ja vaa 3 päivää :o ottaen huomioo et en ovuloi ollenkaan, follit ei kasva juuri ollenkaan... Voi ku auttaiskin tuo :(

Haikaranyytti: oliko teillä lääkärin kanssa puhetta että tolla jatkuu puolivuotta? Otat kuule neuvolaan yhteyttä sille hoitajalle ja sanot että aika on saatava ku yleisin annos on isompi ja kestokin enempi. Ja sanot ettet ovuloinut. Mitä tuota odottelemaan, ihan tarpeeksi kauan säki oot jo odotellut. Täytyy pitää vaan puoliaan ja vaatia. Niinhän se oli sen munki folliultran kanssa.

pikkuminski harmi et täti tuli. ootan mielenkiinnol mitä sun elämäntaparemppa tuo tullessaa :)

nennaa himputti ettei siel vastattu...tsemppiä.

on: kaverin pojalle takki hyväl mallil, viel kesken mut pakko teilleki näyttää jo nyt mitä oon saanu aikaseks...oon meinaa ylpeä tuosta ja kaveri rakastu tulevaa takkii heti :)

photo1128.jpg

Haikaranyytti, aika paha tilanne nyt siulla kun et ovuloi mutta sitten taas olisi ikävää jos tulisi seksikieltoa jos kasvaakin liikaa folleja isommalla annoksella. Mielestäni vaan se on siinä haittana, jokainen keho kun reagoi eritavalla...
Paha juttu mut teet niinku itestäs tuntuu parhaalta :)

Kaakao, toisillahan näkyy vasta tosi myöhäänkin testeissä plussat. Jotenkin tuo tuhruttomuus herätti kuitenkin heti epäilyn kiinnittymisyrityksestä :)
Seuraavassa kierrossa sitten pysyvä plussa! :)

Gatusa, hyvännäkönen takki! :)

Pikkuminski, täällä myös odotellaan mielenkiinnolla mitä elämäntaparemonttisi pitää sisällään! :)

Takaisin