Ei tää voi olla näin vaikeeta!

ninukki pahoittelut, ei löydy sanoja.

lucky inshaAllah koht pikkunen tulee syliin.

kp 13 menos itel ei muuta ihmeellist, 4. pvä paastoa menos.

Alkuviikosta oli kontrolli ultra jo viime kerralla tehtiin hoitosuunnitelma miten edetään, mutta lääkäri halusi nähdä vielä kierron alussa miltä munasarjat näyttää, joten kävin siellä.
Vastassa oli ihan eri lääkäri, odotin omaa aikaa jopa 1.5h myöhässä ja hän vastasi minun läsnä ollessa puhelimeen 4 kertaa.
(lääkäri puhelimessa ja itse haarat levällään huoneessa )

En kirjoita sinulle reseptiä vielä, kysyn muiden lääkkeiden mielipiteen.
Munasarjat näyttäneet samalta jo 4kk, joten ei muutoksia.
Seuraavana päivänä lääkäri soitti ja sanoi,
Käytännöt ovat muuttuneet ja emme hoida teitä :o.
Olin sanaton, vihainen pettynyt, miksi,
Hoitosuunnitelma oli jo tehty ja nyt käytännöt yht'äkkiä alle kuukaudessa muuttuneet.
Voiko näin, vain tehdä?
Miksi meitä on johdettu harhaan?
Jätin soittopyynnön ja odottanut soittoa jo 3 päivää.

On aika musertunut olo :/ miehelleni oli myös iso pettymys.

Osaako joku sanoa miten kannattaa toimia?
Pystyykö potilasasiamies auttamaan?

Onko kellään mitään kotikonsteja saamaan ovulaation?

Vaapukkamaa, voi minkälaista kohtelua :/ Pahoittelut!!
Mulla oli jos minkälaista konstia käytössä ja kokeilin esim. homeopaattista Pulsatillaa (saa esim Lifestä) rakeina. Nautin muutaman päivässä läpi kierron, ja minulla voimisti hormoneja ja sainkin vahvemmat limat ja tuntemukset, sekä ovisplussaan vauhditusta.
Eräässä kierrossa ei ovista meinannut vaan millään irrota (aamulämpö sahaili, ovistesti semivahva), kävin akupunktiossa ja ovistesti oli punaisella seuraavana päivänä.

Hirveästi tullut viestiä kun en pariin päivään ole päässyt täällä käymään! Kamalia uutisia monella en voi kun jaksamisia vastoin käymisiin toivottaa :(

Mä jäin miettimään vielä tota teroluttia, kun viime kierrossa siis ovis ei kerenny tulemaan ollenkaan niin onko mahdollista että se viime kierrossa kypsynyt munarakkula ( jos on ees kypsynyt tiedä häntä mutta oletetaan niin) irrota jo nyt kp6? Entä voiko se " vanhentua" ja olla huono laatuinen? Vai voiko "tän kierron" ovis jo tulla näin aikasin. Ovis oireet alkaa ilmestyä että se sai ihmettelyt aikaan :D

Hei Vaapukkamaa! Miten perustelivat yhtäkkisen kelkan kääntönsä? Vaikuttaa oudolta hommalta... Toivottavasti saat pian vastauksia. Ehkäpä voisit soitella sinne uudestaan, jos vain jaksat. Ja ehdottomasti kannattaa ottaa yhteyttä potilasasiamieheen. Sieltä saa kuitenkin puolueettoman ja tuoreimman tiedon. Tsemppiä ja voimia!

Täällä meneillään kp 32/26. Menkat varmasti kohta alkamassa, kun on jomotellut jo viikon. Tänään kävin viemässä labraan pissanäytteen, kun on infektion oireita. Pissa puhdas ja samalla otettu hcg neg. Hohhoijaa, kummallinen tämä naisen kroppa... Ilmeisesti se ovis vaan on siirtynyt.

Gatusa; oot saanu jo oman kierron käyntiin :D mitäs muuten kuuluu? Joko uus asunto on löytynyt.

Vaapukkamaa: ootteko siis kunnallisella vai jossai lapsettomuus polilla?

Hei taas pitkästä aikaa,useampi viikko etten ole käynyt lukemassa ja mitä ihmettä,sen bongasin että Enni on saanut plussan!!!!!!!!:Heartpink:Heartpink:Heartpink:hello2Mahtavaa,onnea. Saitte plussan kun vuosi yritystä tuli täyteen.. hih..
en millään erkeä lukea kaikkia kommentteja mutta valaiskaa jos olen jäänyt jostain muustakin paitsi.

Sitten omaa napaa:
Täällä on nyt se vuosi yritystä täynnä ja ensimmäinen oma kierto joka ei venynyt,eli täti kurvasi tänään paikalle ja kierron pitudeksi tuli 28!!!! jes, ja eka ovis joka oli kp. 16!!!! viime oviskset olleet kp.26-30 välillä ja ei ikinä ennen kp.20 joten tämäkin on jo jotain,j kierrot venyneet kp.40 (luteallikin ollut noin 10pv huonoimmillaan)
Loma tehnyt siis tehtävänsä minulle kun en ole tikutellut enkä miettinyt kokoasiaa. Kp.16 oli vain niin selvät ovis tuntemukset ettei mitään mahdollisuutta erehtyä,kouristeli ihan toiselta puolelta. Harmittaa tietty ettei tärpännyt ja joutuu tutkimuksiin mutta ne asiat lähtee sit tässä uudessa kierrossa rullaamaan,mutta sanokaan onkos minulla nyt paremmat mahikset ja voiko olla että tämä minun kierron temppuilu on ollut se syy etten raskaudu ja nyt vois asia korjaantuakin itsestään kun kierrot lopettas temputtamisen? eikös kp. 16 ovis ole jo ihan hyvä?

Ihanaa kesän jatkoa kaikille vielä,vielä jatkan loman ajan tätä vähän vähempi täällä pyörimistä,mutta plussia kaikille toivottelen.

Helinäkeiju! Mahtavaa että kierto on tasaantunu. Se voi hyvinkin auttaa raskautumisessa. Ei myöhäinen ovis oo mikään mahdoton juttu, kunhan vaan ovis tulee. Mut toki munasolun laatuun ja kohdunseinän rakenteeseen vaikuttaa kiertopäivät. Mulla ovis kp 22 oli vielä oikein oivallinen raskautumisen kannalta. :)

Plussatuulia kaikille! <3

Maggie rv 35+1 <3

lucky juu eka kierto on menos nyt. ei ol kämppää löytyn mut jouduttii tekeen punkkihäätö pihalle ja vaatteet pestä jne ja puupöydät käsitellä myrkyl ja puhistaa ku löyty punkkei hohhoijaa. ei ol meit onnistun pueen alhamdulillah. tänne ei ihmeitä kuulu sitä samaa mitä aina you know en jaksa sen pidemmin selostella mut kärsivällisyyttä tarvitaan päivittäin ku olen niin laiska ja tyttö vie liikaa mun aikaa jne kuulemma. siis tuos vaan pienimmät mitä kuullu. mitäpä sinne?

tsemppiä kaikille tasapuolisesti.

huomen vika päivä paastoa inshaAllah ja sit varmaa pidän kyl viikon ehkä taukoa ennen ku alan ma ja to paastoamaan mikä on vapaaehtoista viel harkinnassa riippuu iha miten kunto ja terveys tykkää.

Olemme julkisella puolella olleet asiakkaana jo 7kk.
Oliko se syy, että meillä on kaksi lasta. Mutta en käsitä jos olemme julkisella puolella olleet jo asiakkaana 7kk ja viimekuussa tehtiin hoitosuunnitelma ja nyt meitä ei hoideta.
Miksi ei ole jo aiemmin ohjattu muualle.

Ensi viikolla otan kyllä yhteyttä potilasasiamieheen!

Miten muilla
teidän vanhemmat ottaneet asian vastaan, kun tarvitsette hoitoja raskautumiseen?

Minusta tuntuu, että anoppi polttaa siltansa minun kanssa omalla käytöksellään

Piiitkästä aikaa kävin kurkkimassa teidän kuulumisia. Kesäkiireet on temmanneet mukaansa

Murkku <3 Toivottavasti saatte vielä sen ylläriplussan joskus huonoista uutisista huolimatta!

Ninukille pahoittelut km:sta <3

Myy, Toivottavasti pistävät sydänpolilla vihdoin vauhtia asioihin ja pääsette taas yrittämään!

Larissallakin kohta kesätauko lopussa ja siirto edessä. Onnea tulevaan siirtoon!

Luckylta ja Maggielta odotellaankin jo vauvauutisia. Molemmille paljon tsemppiä loppurutistukseen!

kaikille en valitettavasti ehdi nytkään kommentoida. Kaikki aika meni lukemiseen Jokaiselle tasapuolisesti plussatuulia!

On. Meillä nuorimmainen on pian jo 6kk ja touhut sen mukaiset. Aika kuluu hurjan nopeasti!

Kiitos Aphrael, onhan tässä vielä reilu kuukaus laskettuun aikaan. :) Ja just kyselin omalta ja miehen äidiltä ni ollaan molemmat oltu pari viikkoa yli lasketun ajan. Että saattaapi syyskuun puolelle mennä :P Mut eihän sitä koskaan tiedä.

Vaapukkamaa, me ei kerrottu vanhemmille yritysaikana. Jälkikäteen oon vihjaillut ettei ihan helpolla tullut. En tiedä miten oisivat reagoineet. Tai miten itse oisin reagoinut. Tsemppiä teille pohdintoihin ja taisteluun, jotta saatte ansaitsemanne hoidon. <3

Vaapukkamaa, Mä kerroin anopille tossa viime kesänä, kun kyselyitä oli niin paljon ja hän pyyteli anteeks kun ei ollut tajunnut ja ollut tukena kyllä sitte kaikissa jutuissa :)
Omia vanhempia ei enää oo, mut äiti olis varmaan sanonu "maltti on valttia" ja mene lääkäriin ja selvitä, voin tulla mukaan. Noin mä luulisin et olis sanonut :)
Nykyään ihan avoimesti ollaan puhuttu et se vei sen 3,5vuotta ja siinä ajassa käyty testeissä, ultrissa, labrassa, lääkärillä ja miehen nivustyrä leikattu ja mulla leikattu endo.

Takaisin