IVF:läisten tilannetta seuraan mielenkiinnolla! Kumpa tulisi kaikille kunnon alkiosaalis ja pian tärppi!
Ihan väärään paikkaan täti on taas tullut kyläilemään.

Voimia surujen kanssa, ihan perseestä kyllä kun joutuu kuukaudesta toiseen pettymään.
Larissa ihanaa kun tili yllätti positiivisesti, joskus niinkin! :)
Misu, hurjasti onnea teille! :)
elaffy, hankalaa tosiaan jos kaveri on vielä lapsen kummi. Mutta ehkä kysyisin kaverilta suoraan että miten hän jaksaa lapsijuttuja, tai kertoisin siitä huolesta että aiheuttaa toiselle mielipahaa lapsijutuilla. Mua itseä taas yritysaikana ei yhtään piristänyt parin kaverin hyvää tarkoittavat kommentit "teistä tulisi niin hyvät vanhemmat" tai "kyllä te varmasti vielä onnistutte". Kun eihän sitä voi varmasti tietää, ja vaikka kiva että ajattelevat että olisimme hyviä vanhempia, niin eipä olla päästy sitä vielä kokeilemaan.
Onnea ovisplussista, nyt saa luvan tulla parin viikon päästä samanlaiset viivat r-tikkuun!
Hirmu, paljon onnea teille plussasta!
Katjusha, johan siellä on ollut sekoilua lasketun ajan kanssa. Ihme touhua myös klinikalta, jos eivät kerran laskeneet la:ta alkion todellisen iän mukaan. Mulle ei tosin klinikka antanut laskettua aikaa, kun ei koskaan käyty siellä plussan jälkeen. Mutta nt-ultran kätilö kyllä hyväksyi mun munasolupunktion mukaan laskemani la:n. Ja miksi ihmeessä sun olisi pitänyt ilmoittaa ultraajalle "virallinen" laskettu aika, kun ultrassahan se vasta tarkistetaan! Mutta pääasia että pienellä on kaikki kunnossa.
Helinäkeiju, mulla kun alkoi menkat tai tiputtelu niin auttoi vähän kun annoin itseni päivän ajan kunnolla surra ja itkeä asiaa. En vain pystynyt heti ajattelemaan asiaa neutraalisti, mutta jotenkin kasaaminen vaan tapahtui suremisen jälkeen.
Minni, tosi hyvä lista vastauksista!
On. Täällä on edelleen hyvin rauhallista oireiden suhteen, harvinaisen normaali olo. Lääkärineuvola oli alkuviikosta, siellä kuunneltiin sydänäänet mutta vaikka huoneessa oli ultra, ei näyttänyt kuvaa. Mutta pääasia että kaikki vaikutti olevan hyvin. Rakenneultraan on nyt hieman vajaa kuukausi aikaa, vähän jo jänskättää.
Beisla rv16+0