Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mulla on kans ollut välillä noita viikon tiputteluita ja sit onki ollu ihan jäätävän kipeet menkat :arghh: Nykyään tiputtelu alkaa 1-2 päivää ennen menkkoja ja oikeastaan on jo vähän kypsää odotella et mikä niistä vuotopäivistä on kp1 :hungover:

Varmaan tosi kurjaa ja ärsyttävää tuo tiputtelu :mad:

Miuta mietityttää kovasti, miksi tää kierto on ollu niin kummallinen. Ja vaikuttaako (jos niin miten) vyöhyketerapia tähän raskaaksi tulemiseen mitenkään. Su on kp 30, näiköhän menkat tulee vai venyykö kierto jostain syystä taas ja miksi o+ ei tullut jne jne :arghh:

Täällä kp1. Katsotaan josko tässä kierrossa ovulaatio olisi selkeämpi.
Mikä ohjelma on hyvä lämmönseuraamiseen?

WM kp1/36 yk9

Kp 27/28-30, nega R-testi! :sad010 Olo oli kuitenkin jostain syystä luottavainen et toissapäiväinen nega ois muuttunut.. Revi tästä nyt sitten hyvä vkonloppu... :sorry:

Pipanat pahoittelut,ihan syvältä nuo negat
Larissa: kiitos ja ihana kuulla että siellä pumpulitunnetila menossa,nauti siitä ja tilinauhasta :)
Tiikerilukas: piän sormet ja varpaatkin ristissä että saisitte plussan :)
WM: teille toivon oikeen selkeetä ovista ensi kiertoon
Enni: toivotaan ettei menkat tule ollenkaan,mutta jos tuleevatkin niin sitten toivotaan tosi selkeetä ovista teillekin ensi kertoon :). Täällä oli kyllä kanssa tosi jännä kierto,täysin erilainen kuin muut..ovis tuli tosi myöhä ja kierto venyyyy.... mikähän meillä on.. sinulla voi kyllä vaikuttaa se vyöhyketerapiakin elimistöön, toivottavasti erittäin positiivisesti.

Minä yritän nyt etsiä positiivisen mielen siitä että luteaali on venynyt ja tänään jo dpo 12 ja ei kuulu tätiä..kun aina on ollut se dpo 10 jolloin on täti kurvannut paikalle.. ja mies on ollut ihanasti tukena ja yrittänyt piristää kun nähnyt miten oli pahamieli negasta,mut nyt onneksi jo parempi olo...
ihanaa viikonloppua kaikille:)

Wm, pahoittelut menkoista :( Mulla on lämpöjen seuraamiseen fertility friend ja se on kyllä kaikista kokeilemistani ohjelmista paras.

Pipanat, pahoittelut negasta :(

Helinäkeiju, kiva kun mies on ollut tukena :) Lueaalivaihe alkaa kuulostaa jo hyvältä! Jos sulla on aiemmin alkaneet menkat dpo 10 niin luteaali on ollut vain 9 pv ja se on kyllä lyhyt :/ Ihanaa viikonloppua!

Pipanat: Arg, noita testejä! On se niin väärin.. Pahoittelut <3 Muta eikös niin kauan ole toivoa kunnes täti saapuu!! Älä luovuta vielä

Larissa: pieni tiputtelu on aiemmin alkanut dpo 10 ja sit seuraavana päivänä vuoto.nyt eioo tiputellut mutta tänään taitaa täti tulla oireista päätellet.. eli piteni onneksi edes vähän..

Pipanat: pahoittelut negasta. Taitaa olla ittelläni sama kohtalo edessä alkuviikosta.

On: Dpo 9 tänään. Maanantaina ajattelin testailla. Voihan se olla että uteliaisuus vie voiton ja kastan tikkua jo viikonlopun aikana...

IVF:läisten tilannetta seuraan mielenkiinnolla! Kumpa tulisi kaikille kunnon alkiosaalis ja pian tärppi!

Ihan väärään paikkaan täti on taas tullut kyläilemään. :sad001 Voimia surujen kanssa, ihan perseestä kyllä kun joutuu kuukaudesta toiseen pettymään.

Larissa ihanaa kun tili yllätti positiivisesti, joskus niinkin! :)

Misu, hurjasti onnea teille! :)

elaffy, hankalaa tosiaan jos kaveri on vielä lapsen kummi. Mutta ehkä kysyisin kaverilta suoraan että miten hän jaksaa lapsijuttuja, tai kertoisin siitä huolesta että aiheuttaa toiselle mielipahaa lapsijutuilla. Mua itseä taas yritysaikana ei yhtään piristänyt parin kaverin hyvää tarkoittavat kommentit "teistä tulisi niin hyvät vanhemmat" tai "kyllä te varmasti vielä onnistutte". Kun eihän sitä voi varmasti tietää, ja vaikka kiva että ajattelevat että olisimme hyviä vanhempia, niin eipä olla päästy sitä vielä kokeilemaan.

Onnea ovisplussista, nyt saa luvan tulla parin viikon päästä samanlaiset viivat r-tikkuun!

Hirmu, paljon onnea teille plussasta! :wav

Katjusha, johan siellä on ollut sekoilua lasketun ajan kanssa. Ihme touhua myös klinikalta, jos eivät kerran laskeneet la:ta alkion todellisen iän mukaan. Mulle ei tosin klinikka antanut laskettua aikaa, kun ei koskaan käyty siellä plussan jälkeen. Mutta nt-ultran kätilö kyllä hyväksyi mun munasolupunktion mukaan laskemani la:n. Ja miksi ihmeessä sun olisi pitänyt ilmoittaa ultraajalle "virallinen" laskettu aika, kun ultrassahan se vasta tarkistetaan! Mutta pääasia että pienellä on kaikki kunnossa.

Helinäkeiju, mulla kun alkoi menkat tai tiputtelu niin auttoi vähän kun annoin itseni päivän ajan kunnolla surra ja itkeä asiaa. En vain pystynyt heti ajattelemaan asiaa neutraalisti, mutta jotenkin kasaaminen vaan tapahtui suremisen jälkeen.

Minni, tosi hyvä lista vastauksista!

On. Täällä on edelleen hyvin rauhallista oireiden suhteen, harvinaisen normaali olo. Lääkärineuvola oli alkuviikosta, siellä kuunneltiin sydänäänet mutta vaikka huoneessa oli ultra, ei näyttänyt kuvaa. Mutta pääasia että kaikki vaikutti olevan hyvin. Rakenneultraan on nyt hieman vajaa kuukausi aikaa, vähän jo jänskättää.
Beisla rv16+0

Pahoittelut negoista ja tädeistä. Täälläkin testattu dpo12 ihan sama tulos ku aina. Eikö jo pitäis jotain näkyä jos olis näkyäkseen, tuntuis vähän turhalta vielä jatkaa lugeja sitä neljää päivää.. ? Mitä ootte mieltä?

Pahoittelut menkoista WM ja negoista Pipanat ja Jellis!

Mun piti eilen katsoo ihan uteliaisuudesta womanlogista kierron vaihe eli tänään kp23, aikaa seuraaviin menkkoihin 3-5 päivää, jee (not!). Ne hiton esioireet on jo alkaneet, oon nyt kahtena iltana nukahtanut sohvaan pää miehen sylissä. Varmaan jumpat väsyttäneet, olin meinaan to kahvakuulassa ja eilen tehotreenissä. Huomaa taas et tullut enemmän panostettua lihaskuntoon ja aerobinen osuus jäänyt vähemmälle, kun jälkimmäisessä ei meinannut millään jaksaa. Mulla oli nyt kuluvalla viikolla kaksi pitkää työmatkaa toisille paikkakunnille, joten sekin lienee väsyttänyt plus että torstaina kuultiin edessä olevista muutoksista töissä, et sekin varmaan stressaa. Ensi viikolla on vielä yksi reissu ja sit oon useamman viikon "parkissa" toimistolla :)

Tänään mennään isomman kans Ikeaan hakemaan mulle minikasvihuone ja tomaatintaimille tukikehikko :) Ja pitää hakea vielä hänen päiväkotikavereille synttärilahjat, kun eilen unohdettiin ostaa :) Mun isompi "vauva" on kutsuttu ekoille kaverisynttäreille, jotka on huomenna. Eka mun piti vain viedä hänet sinne mut sit asia muuttuikin ja mun pitääki kuulemma mennä mukaan :)

Helinäkeiju kyseli selviytymisestä kp1 aikaan. Mä tein siis testin ke ja oli nega - siivosin koko talon, pesin ikkunat sisältä, peilit, pyyhin pölyt, imuroin, moppasin ja silitin pari koneellista pyykkiä. Tein nega testin eilen pe - vedin pettymyksen kourissa super överit makeisiin1,5 kk jälkeen ja ihmettelin illalla kun "oksettaakin niin täytyyhän mun olla raskaana" :eek: :shy: Tänään la kp1 ja olo et "kuinkas muutenkaan" mut pahin masis jo takana ja mietinnässä et mitkä ovis testit huomenna tilaan.. Ja että saanhan tilattua ajan hyvälle jäsenkorjaajalle ennen ovista kun oma tuttu tyyppi on pois kuvioista elokuulle saakka.

Nyt lapsettomuuden sekä sekundäärisen lapsettomuuden kokeneena (vaikka vuosi ei ihan vielä täynnä olekaan) niin voin sanoa että molemmat ovat raastavia ja rankkoja vaikkakin psyykkisesti erilaisia ovatkin! Tietyssä määrin elämässä uskon kohtaloon, mutta näissä asioissa en vain sitä läheskään aina ymmärrä! Tälläkin palstalla on uskomattoman fiksuja ihmisiä jotka ovat täysin valmiita vanhemmuuteen ja kun ei vain onnistu... Minä niin toivon, että tämä ketju on syksyyn mennessä näin hiljainen siitä syystä että täältä on niin moni plussannut!

Hei vaan kaikille! Yritän ehtiä palailla vähän aktiivisempana taustalta. Tosin välillä niin kiireistä tämä meno, että ei aina ehdi kommentoimaan mitään vaikka haluaisi.

Täällä menossa ivf:ää edeltävä luomukierto. Tikkuun pärähti kp 9 keskiviikkona elämäni komein ovisplussa, jonka hydyntäminen jäi kyllä nyt kiireiden vuoksi dpo 0 talletusten varaan. Pieni mahdollisuus tässä siis vielä plussaan on, mutta ajatukset jo ivf:ssä. Kiva kun ovis tuli aikasin niin myös seuraava kierto ja ivf on vähän lähempänä. Kp 2 sitten alkaa menopur.

Miten Larissalla menee suihkeiden kanssa? Onko kovasti oireita?

Pahoittelut kaikille negoista ja menkoista. Keskustelitte kp 1 tuntemuksista ja niistä selviämisestä. Mulla oli jotenkin jo esikoista yrittäessä sellainen olo, että raskautuminen ei tule meille olemaan helppoa, joten se kp 1 pettymyskään ei ollut yleensä mikään maailmanlopun ketutus, kun en edes uskonut että olisi tärpännyt. Toki aina harmitti, mutta missään kovin syvissä mudissa en rypenyt. Tietty niitä vaikeampia hetkiä mahtui joukkoon, mutta pääsääntöisesti pohjakosketukset helpotti aika nopeasti. Jotenkin myös aina luotin siihen, että ennenpitkää me se vauva saadaan jollain konstilla. Nyt kakkosen kohdalla odotin, että letroilla se on vain ajan kysymys koska tärppää, ja kun ei alkanutkaan raskautta kuulua niin se menkkojen alku onkin ottanut kovempaa. Mutta tässä on käynyt niinkuin muillekin, ajan myötä siihen turtuu, ja kun ei edes enää jaksa uskoa toisenlaiseen lopputulokseen, niin se uuden kierron alku vaan kuuluu asiaan eikä sitä suuremmin jaksa masistella. Ivf kyllä jännittää, erityisesti se, miten siitä pettymyksestä sitten selviää jos ei tärppääkään kun siihen lataa nyt niin kovat odotukset.

Laitan vielä kuvan mun huippuoviksesta :) Toivotaan kaikille yhtä hienoja viivoja myös siihen toiseen testiin!

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1463254051.301207.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1463254051.301207.jpg
    115.5 KB · Katsottu: 154
Mä hankin tähän kiertoon digiovistestin. Nyt on kierto tasoittunut 36pv. Katsotaan josko se näyttäs oviksen kunnolla.

Kaakaolla hieno ovisplussa :)

Nyt onkin sit tylsä vaihe seuraavat viikot. Ovis on kp20 jos ajallaan on.

WM kp2/36 yk9

Dpo 10 ja testi nega... Ei sais vielä masentua mutta kun ottaa huomioon ettei talletuksia ollut oikeaan aikaan niin tuskin tuo tuosta muuttuu...

Pahoittelut negasta Pätkis.

En ymmärrä miksi mäkin lasken koska vuosi yrittämistä tulee täyteen. Eihän se mitään muuta. Apuja ei tule julkiselta joten tilanne tulee jatkumaan samana. Niin kauan et joko plussaa tai lopettaa. 35v. olen pitänyt rajana raskaudelle. Monestakin syystä. En halua olla kauhean vanha äiti. Ja eikös riskit kehityshäiriöihin lisäänny tuon jälkeen.
Mies mua neljä vuotta vanhempi. Hän pitää nyt jo itseään vanhana isäksi vauvalle.
Nämäkin ovat mielipide kysymyksiä :)
Tilanne olisi varmasti eri jos ensimmäistä yritettäisiin.

Takaisin