Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maakku ja Kuuttituutti tsemppiä teille sinne! :Heartred Oman jaksamisen mukaanhan se pitää tehdä. Mulla kans ystävä odottaa nyt toista lasta ja huomaan kyllä heti yhteydenpidossa, että ei samalla tavalla olla viestitelty. En missään nimeessä halua välejä rikkoa ja olen onnellinen hänen puolestaan, mutta nyt on ollut pakko ottaa ehkä pieni breikki kun meillä on ollut tämä lapsettomuus niin tapetilla.

Aaltokukka: Oi vitsit! Edistäisipä mullakin tuo rautakuuri nyt asioita :)

Meillähän kävi juurikin niin, että ovulaatio osui sillä tavalla, että emme päässeet inssiin julkiselle… vähän tuli vitutus siitä hommasta kun turhaan piti ravata ultrissa ja ei kuitenkaan sitten onnistunut. Kotiyrityksellä nyt sitten mentiin ja nyt sitten taaaaaas piinaviikot edessä kun aina on pieni toivonkipinä, että olisi onnistunut ja aina pettyy. En osaa oikein edes suhtautua asiaan enää… surettaa jo valmiiksi. :sad001
 
Huomenna olis taas siemennesteanalyysi, saadaankohan jo soitto saman päivän aikana niinkuin yleensä. en osaa oikein suhtautua tähän kertaan, nyt olis jo aika että siellä jotain näkyis.. ollaan niin kauan jo odotettu. Vasta aloitettu se fsh, mutta sen vaikutukset näkyy vasta myöhemmin. Kun siittiöt uusiutuu 3kk välein. Joten kesän lopulla vasta näkyvissä onko auttanut jos nyt ei ole.
tuun sit kertoo taas uutiset…
 
Meillä on siittiöitä! meillä on niitä 😭😭😭 Vuoden ja 4kk jälkeen niitä nyt on 🥰🥰🥰
Oon tuskissani odottanut keskiviikosta asti, kun toiveet nousi siksi että aikaisemmin ovat soittaneet jo parin tunnin päästä analyysista että nolla tulos. Ja nyt torstaina ei olku valmis vielä. Ja tänään tuli uutiset , ja mies höpötti kaikkea muuta ja mä olin vaan että hei soita sinne ovumiaan varuiksi vielä että jos ne olis paikalla. Ja sitten sanoi vaan että joo ****soitti ja kaikkea mitä en kuunnellut kun höpise jostain lääkkeestä mitä ei miehelle ole kokeiltu ja kyselly että mites se gonal f on vaikuttanut ja mä olin vaan et joo, kyllä kyllä mutta oliko se analyysi valmis??? Ai sä sitä halusit tietää, no siis haluatko kuulla? Apua en mä tiedä ja sit aloin itkee ja kysyin vaan että onko siellä kulta? 😭 ”On.”

😭😭😭😭 Mä oon niiiiiin onnellinen! 3,5 miljoonaa löytyi jo 😍😍😍
 
Meillä on yhteinen leikki.

Juoksemme metsäpuron rantaan
ja vuolemme itsellemme kaarnaveneet.

Sinä vuolet omasi,
minä omani,
kolmannen,
pienemmän
vuolemme yhdessä.

Asettelemme veneet
virran yläjuoksulle
vierekkäin,
ja päästämme irti,
toivoen,
rukoillen.

Juoksemme virran alajuoksulle
vastaan,
odottamaan.

Odotamme.
Odotamme,
että kaikki kolme
saapuisivat perille,
kaksi isoa
ja pieni.

Odottaminen on jännittävää,
mutta kestää liian kauan,
kestää liian kauan!

Alamme kuvitella,
miltä tuntuu
ottaa kaikki kolme vastaan,
kaksi isoa
ja pieni.

Hei!
Tuolta tulee sinun veneesi!
Ja tuolta minun!
Mutta missä on pieni?
Missä on pieni?

Se on hukkunut virtaan.
Se on hukkunut.

Kaarnaa on vielä vähän jäljellä,
jaksammeko aloittaa leikin alusta?

(Marja-Riitta Linna)


Halaus kaikille lasta kaipaaville näin lapsettomien lauantaina. ❤️
 
Ovistesti hymyili lopulta maanantaina iltapäivällä kp20. Alkionsiirto olisi osunut viikonlopulle, joten sitä ei tehdä. Julkisella ollaan kiinni viikonloppuna. Joten tämä kierto oli kai tässä. Minkäs sille mahtaa... Vähän huokaisin, onhan tämä nyt kovin kuivakkaa, kun ei tuoresiirtoonkaan päästy, mutta aika tyynesti otin, uutta kiertoa sitten vaan odotellessa. Nämä ovat asioita, joille kukaan ei mahda mitään.

Ainiin... Onhan meillä toki tallettelut dpo-2 ja dpo0, mutta kun kolmeen vuoteen ei ole tullut yhtään plussaa luomuna, niin en paljon painoa niille pistä, ja mahdollisuus on mielestäni häviävän pieni. Nyt ollaan nextillä levelillä, ja piinailemaan päästään vasta PASin jälkeen... Joten odotan vuotoa, että voin odottaa seuraavaa ovulaatiota.

Odotellessa voin yrittää laihduttaa ne kaksi kiloa, jotka ovat nyt tulleet ivf-kierroksen alettua maaliskuussa. Jos onnistuu.
 
Mamiksx4: Upea juttu!😍

Onnenomena: Onpa harmi, että teillä kävi myös noin!

Täällä sitä taas mennään syvissä vesissä. Loppukierto on pahinta. Jostain vanhasta keskustelusta luin vinkin, kun elämä pyörii vain näiden asioiden äärellä, että joku oli keksinyt varata aina kuukautisten alkamispäiväksi jonkun spessujutun, joka sitten piristäisi. Itselläni vuorossa sitten kampaaja tiistaina😅 Mutta niin raskasta taas. Taas ehdin innostua, että jospa se nyt tärppäisi. Eilen testi näytti negatiivista ja sitä testiä taas kääntelin ja vääntelin, jos jonkun haamun sinne saisin, mutta ei. Samaan syssyyn miehen siskon esikoinen syntyi. Tuntui niin epäreilulta. Pahinta on epätietoisuus. Tuleeko sitä lasta ikinä. Ja kuinka se oma elämä menee vaan kiertosykleissä. Kuinka suuri suru noista negatiivisista testeistä tulee, mutta silti pitää laittaa hymy päälle ja mennä töihin. Masisteluksihan tämä meni, mutta täällä tämä ehkä ymmärretään.. eihän se auta toki kun mennä eteenpäin. Ens kierrossa uusi inssiyritys. Ehkä joku joskus tuo toivotun lopputuloksen…
 
Mamiksx4: Upea juttu!😍

Onnenomena: Onpa harmi, että teillä kävi myös noin!

Täällä sitä taas mennään syvissä vesissä. Loppukierto on pahinta. Jostain vanhasta keskustelusta luin vinkin, kun elämä pyörii vain näiden asioiden äärellä, että joku oli keksinyt varata aina kuukautisten alkamispäiväksi jonkun spessujutun, joka sitten piristäisi. Itselläni vuorossa sitten kampaaja tiistaina😅 Mutta niin raskasta taas. Taas ehdin innostua, että jospa se nyt tärppäisi. Eilen testi näytti negatiivista ja sitä testiä taas kääntelin ja vääntelin, jos jonkun haamun sinne saisin, mutta ei. Samaan syssyyn miehen siskon esikoinen syntyi. Tuntui niin epäreilulta. Pahinta on epätietoisuus. Tuleeko sitä lasta ikinä. Ja kuinka se oma elämä menee vaan kiertosykleissä. Kuinka suuri suru noista negatiivisista testeistä tulee, mutta silti pitää laittaa hymy päälle ja mennä töihin. Masisteluksihan tämä meni, mutta täällä tämä ehkä ymmärretään.. eihän se auta toki kun mennä eteenpäin. Ens kierrossa uusi inssiyritys. Ehkä joku joskus tuo toivotun lopputuloksen…
Suuret pahoittelut negasta! 🥺💔 Ei ole yhtään liioiteltua sanoa (olen kuullut tämän jostain) että menkkojen alkaminen/nega on pieni kuolema. Sen ehkä ymmärtää tosiaan vain se, joka sen toistuvasti kokee.

Tuo spessujuttu on hyvä idea! Jollain tasolla olen sitä tehnytkin, mutta en noin tietoisesti.

Kiitollisuuspaiväkirja on myös hyvä. Kirjoittaa joka päivä kolme asiaa, joista on kiitollinen. Ne voi olla pieniäkin asioita.
 
@Onnenomena pahoittelut ettette tässä kierrossa päässeet siirtoon ❤️ niin kun sanoit, sille ei voi kukaan mitään, että sattuu viikonlopulle, mutta saa se silti kirpasta. On se, kun kehonkielen pitäisi oivia toimistoaikojen puitteissa.
Kiitos sinulle "luvasta" olla pahoillaan tilanteesta❤️. Yritin olla urhoollinen, mutta viestisi sai minut ymmärtämään, että saan olla surullinen ja saa olla paha olo.
 
Kiitos sinulle "luvasta" olla pahoillaan tilanteesta❤️. Yritin olla urhoollinen, mutta viestisi sai minut ymmärtämään, että saan olla surullinen ja saa olla paha olo.
Mä jotenkin ajattelen että sitten kun niitä pettymyksiä on tullut tässä projektissa enemmän niin sit ajattelee helposti että pienistä pettymyksistä ei saisi harmistua vaik oikeasti tavallaan ajattelen että niistä saisi harmistua vielä enemmän. Ei aina tarvitse olla urhoollinen. Tää homma on kaikkea muuta kuin reilua ja niinkuin mun ystävä totesi että ”pitää olla vahvempi kuin kenenkään tässä asiassa pitäisi olla ” niin aattelen että on tärkeä ettei aina tsemppaa vaan antaa myös harmittaa silloin kun tuntuu siltä.
 
En tiedä, onko tässä ketjussa vielä semmoisia "tuttuja", jotka eivät ole muiden ketjujen kautta kuulleet meidän uutisia. Kuva viime keskiviikolta dpo19. En ollut optimistinen, mutta ensimmäinen PAS onnistui ja pikkukaveri on kyydissä ainakin toistaiseksi. ❤️ Hirveä menetyksen pelko on, koska kyllä tämä on ollut niin vaikeaa, ja jos tämä menetetään, niin kaikki alkaa alusta...

Kaukainen ajatus, että useimmat tulevat raskaaksi seksillä!
 

Liitteet

  • IMG_20230710_135950.jpg
    IMG_20230710_135950.jpg
    182.4 KB · Katsottu: 45
Toivotaan että pikkukaveri pitää lujaa kiinni ❤ ja toivottavasti pelot laantuu niin, että voisit hyvillä mielin suunnitella aikaa pienen nyytin kanssa ❤

Vaikka tässä lähtöruudussa itse vielä rämpii, niin siun(kin) onnistuminen luo toivoa, että ehkä mekin vielä.. perässä hiihdetään 😄
 
Ooh upeaa! Onnea Onnenomena😍 ihana juttu, joka luo toivoa itsellekin❤️ tsemppiä sinne!

Meillä ensimmäiset kaksi inseminaatiota jäivät tekemättä, koska ovulaatio osui viikonloppuun. Lopulta mentiin yksityiselle ja saimme inssin tehtyä. Kaikki meni niin kuin pitikin. Oireita tuli vaikka ja kuinka. Muun muassa rinnat kipeytyivät DPO8, jota minulla ei tapahdu ikinä. Sitä jo suunniteltiin lastenhuonetta ja mielessäni mietin, että sieltä taitaa tulla tyttö. Eilen alkoi tiputtelu ja tänään jo menkat tekee kunnolla tuloaan. Virallinen testipäivä ylihuomenna, mutta kyllä se kaikki toivo taas valui vessanpönttöön. Itkut itketty ja synkkyydessä yö vietetty. Elokuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen ja ensimmäistä kertaa tulee ns välikuukausi kun mies on reissussa juuri sen otollisen ajan. Osaisikohan sitä jopa nauttia kesälomasta..?

Miten muilla menee?☺️
 
Olen pahoillani Kielo. Toivottavasti välikierto tekee hyvää ja saatte voimia jatkaa eteenpäin 🍀

Täällä dpo1, viikon päästä progesteronimittaus, jotta nähdään ovuloinko. Nyt on siis toinen letrokierto menossa ja ensimmäinen letrokierto meni huonommin kuin yksikään luomu. Eli pari viikkoa piinaillaan, sopivasti pian alkaa kesäloma ja kaikenlaista puuhaa edessä..
 
Täällä olis dpo8 ja lääkärin kanssa sovittiin seuraava aika syyskuulle, silloin tehdään kans analyysia uusiksi niin nähdään mikä tilanne, onko lisääntynyt siittiöt. Olisihan se kiva että vois perua ajan 😍 Ei oireilua tai muutakaan. Normaalit luteaalin arat rinnat, nothing else .

Tsemppiä kaikille 🥰
 
@Kielo93 Pahoittelut negasta! 💔 Haluan myös uskoa, että teillekin koittaa se päivä, että raskaus alkaa ja saatte pienen syliin! 🌈
 
Onnenaomena kiitos❤️ kyllä tuo otsikko vaan taas niin kuvastaa tunteitani. Miten ei voi onnistua😅 sen sijaan sinun testikuvasi herkistää vieläkin ja tekee niin onnelliseksi. On ihana kuulla onnistumistarina🥰 miten siellä on nyt mennyt? Ainiin ja hei klassinen: mitä oireita sinulla oli ennen plussaa?

Maakku: sinulla on siis alkanut letrot vasta? Mikä ensimmäisessä kierrossa meni pieleen, jos saan kysyä? Piinaviikot on kamalat. Tsemppiä sinne ja ihana kun sinulla alkaa myös kesäloma niin saa muuta mietittävää😍

Mamiksx4: sielläkin eletään siis jänniä aikoja! Pidän teille peukkuja🤗

Omanapailua vielä tai lähinnä turhaa höpötyspohdintaa😂 ihmettelen vaan siis, kuinka noh hulluksi voi tämä odotus tehdä. Olen jo useasti päättänyt, että en tunnustele oireita, koska mieli voi tehdä tepposet. Mieheni kanssa olemme myös jutelleet, että sen varmaan sitten tuntee kun on raskaana. Niin miten sitä silti joka kiertoon saa uudet oireet.
 
Onnenaomena kiitos❤️ kyllä tuo otsikko vaan taas niin kuvastaa tunteitani. Miten ei voi onnistua😅 sen sijaan sinun testikuvasi herkistää vieläkin ja tekee niin onnelliseksi. On ihana kuulla onnistumistarina🥰 miten siellä on nyt mennyt? Ainiin ja hei klassinen: mitä oireita sinulla oli ennen plussaa?

Maakku: sinulla on siis alkanut letrot vasta? Mikä ensimmäisessä kierrossa meni pieleen, jos saan kysyä? Piinaviikot on kamalat. Tsemppiä sinne ja ihana kun sinulla alkaa myös kesäloma niin saa muuta mietittävää😍

Mamiksx4: sielläkin eletään siis jänniä aikoja! Pidän teille peukkuja🤗

Omanapailua vielä tai lähinnä turhaa höpötyspohdintaa😂 ihmettelen vaan siis, kuinka noh hulluksi voi tämä odotus tehdä. Olen jo useasti päättänyt, että en tunnustele oireita, koska mieli voi tehdä tepposet. Mieheni kanssa olemme myös jutelleet, että sen varmaan sitten tuntee kun on raskaana. Niin miten sitä silti joka kiertoon saa uudet oireet.
Kiitti 😊 Letroilla mulla pitäis saada buustia ovulaatioon, joka on kyllä melko todennäköisesti tapahtunut ennen letrojakin, mutta nyt ei mokoma munasolu halunnut irrota viime kierrossa jossa letrot otettiin käyttöön. Näin voi käydä, ei siinä mitään epänormaalia sinänsä. Inhottavaa arvailua vaan, että toimiiko kroppa aina sittenkään, vaikka ultrissa ja tikuissa kaikki näyttää hyvältä. Mutta tämmöstä arpapeliähän tää taival on. Ovuloimattoman kierron kyllä tunsin, ihan erilainen tuntuma kuin koskaan aiemmin, mm. rintojen arkuus puuttui täysin.

Dpo 2 tänään, että vielä on aikaa kulutettavaksi ennen kuin voi oloaan kuulostella. Toiveikkuutta alkaa olla jo vähän vaikeaa pitää yllä, kun kohta 2,5 vuotta tahkottu tyhjää.
 
Takaisin
Top