Kyfi3236340
Vauhtiin päässyt keskustelija
No mulla ei niinkään mitään fiilistä ollut et ois kaksi, mut 2 alkiota siirrettiin, et mahdollisuus oli iso. En mä nyt oikeesti ees uskonut, että edes tärppäis, saatikka et molemmat tarraa kiinni. mutta hyvä näin :)
Oii kiva kuulla! :) joo tottakai parempi kaks kun ei ollenkaa! :)
. Sitä kyllä ihmettelin kun pahoinvointi alkoi aikaisemmin ja oli (on vieläkin
) pahempaa kuin edellisistä kahdesta. 

aivan mahtava fiilis!!! Dopplerista ei näkyny syke mut laskettiin ite. 160 oli. Eli vissiin normaali. :) tosiaan liian ylhäältä etsittiin ensin kun se istukkakin kuului siellä. Mut tosi alhaalta sitten löytyi! Tänään 9+5.
Olin ekakerran jälkeen sykkeet kuultuani niin innoissaan, etten huomannut yhtään mistä kohtaa löysin. Toisella ja kolmannella kerralla en löytänyt ollenkaan ja siitä tietysti ihan sydän syrjällään muutaman päivän, vaikka niin vaan luulin kokeilleeni riittävän alhaalta. Vasta neljännellä yrittämällä löysin ihanihan alhaalta uudelleen. Minulla kuului ensimmäisen kerran 10+0 (istukka takaseinässä, en tiedä onko väliä) ja käytössä on älypuhelimeen liitettävä UnbornHeart. Huojentava tuo laite kuitenkin on, vielä kun ultrien ja neuvoloiden välissä pitkä aika eikä liikkeistäkään ole tietoa viikkokausiin.