Doppleri!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Betty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on noussu kohta mistä kuulee, ennen se oli ihan häpylyyn kohilla, jooa alla. Ja ilmeisesi tyyppi liikkuu aika paljon :happy:

Nyt en ole kahteen päivään saanut enää sydän ääniä kuuluviin. . Nyyh. Harmittaa, kun kerran jo kuultiin ja nyt ei mitään. Onkohan se mennyt piiloon meiltä. Heti herää pelko ettei kaikki ole hyvin... :nailbiting:

Juu neuvolassa omaoli jotain 95 ja vauvan 165 :rolleyes: Ja lääkäri ei löytänyt sykettä millään ja mulla iski pakokauhu....sitten neuvolan täti löysi heti :Heartred

Meillä neuvolassa vilahti silloin viikko sitten että syke ois ollut 150.. :dummy:

Oon ihan kahden vaiheilla hankkiako doppleria vai ei. Tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta että ensi viikon ultrasta pitäisi neljä viikkoa odotella sitä nt-ultraa, ihan tietämättömänä! Mutta sitten toisaalta, luulen että menen ihan sekaisin jos en onnistuisikaan niitä sydänääniä joku päivä kuulemaan.

Alkuhuuma dobblerista jäi pian pois. Vk,sta 9 muutaman viikon käytin päivittäin ja se ili siinä. Tuolla kaapissa se laite nyt seisoo..

Oon ihan kahden vaiheilla hankkiako doppleria vai ei. Tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta että ensi viikon ultrasta pitäisi neljä viikkoa odotella sitä nt-ultraa, ihan tietämättömänä! Mutta sitten toisaalta, luulen että menen ihan sekaisin jos en onnistuisikaan niitä sydänääniä joku päivä kuulemaan.

Mulla on ihan samat fiilikset! Nt-ultra on meillä vasta 3vko päästä eikä millään malttais sinne asti odottaa että saa tietää et sydän varmasti sykkii... varhaisultrassa kyllä käytiin ja siellä kaikki ok mutta silti hirveä huoli jatkuvasti..

Nyt en ole kahteen päivään saanut enää sydän ääniä kuuluviin. . Nyyh. Harmittaa, kun kerran jo kuultiin ja nyt ei mitään. Onkohan se mennyt piiloon meiltä. Heti herää pelko ettei kaikki ole hyvin... :nailbiting:
Mulla sama juttu.:nailbiting: Yritän olla stressaamatta, viikkoja nyt 10+5. On tuossa noita edellisiä raskauskilojakin vielä edessä niin voi nekin haitata... en muista yhtään koska edellisestä kuului.

Mulla nyt rv9+4, ekan kerran sydänäänet kuulu rv9+0
Kahteen päivään en saanu dopplerilla mitään kuulumaan mutta tänään sitten vartin etsinnän jälkeen löytyi taas pikkuinen <3 syke 167.
Kyllä ne vaan on niin pikkuisia että johonkin pääsevät piiloutumaan, ja jos istukka on edessä ja kohtu taaksekallistuva niin eipä niitä helposti näillä viikoilla löydy sydänääniä :D

Itse tein niin että en koko ajan liikutellut anturia vaan vein johonkin kohtaan ja odottelin jonkin aikaa jos pikkuinen vaikka liikkuisi siihen kohdille. Hieman kesti mutta lopulta löytyi :)

Ihanaa Mamaminion että löytyi taas :)

Tosiaan just noin kannattaa tehdä että laittaa sen doplerin yhteen kohtaan ensin napakasti painaa masua vasten (tai tässä vaiheessa ihan sinne häpyluun yläpuolelle) toki geeliä tms välissä. Ja sitten EI kokoajan liu'uta pitkin poikin mahaa, vaan mieluummin vain hitaasti vähän kallistelee dopleria niin että se osoittaa vähän eri kulmissa samaan kohtaan ja on koko ajan mahassa kunnolla kiinni. Sitten toki jos epäilee että onkin ihan päinvastaisella puolella, tai kuulee vaan tosi kaukaisia kaikuja niin vaihtaa paikkaa. Ainakin ne neuvolan laitteilla tekee noin :)

Mulle tuli tänään postissa Angelsoundsin doppler, samanlainen kuin Elokuisella. Pakko oli kokeilla ja pitkän etsimisen jälkeen sain kuin sainkin sykkeen kuuluviin!

Mulla ois kaksoset tulossa. Viikkoja nyt virallisesti 9+1 mutta todellisuudessa n. 8+5 (tai siis varhaisultrassa 7+0 alkioiden koko vastasi tuota jälkimmäistä ikää mutta gyne ei lähtenyt siirtämään vielä la:ta). Ymmärsin että ainakin Toivonkipinällä oli myös kaksosraskaus. Miten aikaisin erotit molempien äänet toisistaan? Mä löysin nyt vain yhdet...

Tuossa viikko sitten sain molempien äänet ja sykkeet. tai oletan, koska toinen huiteli 130-145 ja toinen 158-160. Toisen on nyt välillä ollut vaikeampi saada kuin toisen. ovat varmaan niin tuolla jossain sisuksissa :) mutta hei, niinkuin tuolla listalla jo kirjoitin, onnea tuplista :) identtisiä?

Oi ihanaa, onnee teille kaksosista! :) oliks teil itellänne fiilis et kaks olis tulossa? Ite oon kans kaksonen ja mun ja miehen suvus on kaks kaksosia, saa nähä ku kahen viikon päästä eka ultra et mitä siel sanovat :) mulla on nyt 10+3 ja oon saanu doppleril kuulumaa sydänäänet pari kertaa :) tosin mulla on sellanen "halpisversio", et siin ei oo sitä näyttöö et pitää kuulokkeilla kuunnella.

Ite kuunellu nyt pari kertaa viikkoon ja voin onnekseni sanoa että joka kerta (toistaiseksi) löytynyt.

Mieheni suhtautuu heiman negatiivisesti laitteeseen ja se onkin hyvä vastapaino omalle innostukselle, jää kohtuulliselle käytölle.

Odotan kovasti että tuntuisi selkeitä vauvan liikkeitä, mutta ei kai tuollainen 5 senttinen kaveri vielä hirveästi tunnu :) nyt 11+5

No mulla ei niinkään mitään fiilistä ollut et ois kaksi, mut 2 alkiota siirrettiin, et mahdollisuus oli iso. En mä nyt oikeesti ees uskonut, että edes tärppäis, saatikka et molemmat tarraa kiinni. mutta hyvä näin :)

Takaisin