Doppler

Viuhviuh voi olla myös napanuora. Istukka on sellaista tasaisempaa kohinaa, kuin tuuli tai meren aallot. Ei kuulosta oikein miltään.
 
Oon nyt 12+ huomannut, että sykkeen lisäksi dopplerilla löytyy paljon liikkeiden ääniä. Tänäänkin löysin sykkeen sen perusteella, kun ensin löytyi ne liikkeiden äänet. Hassuilta humahduksilta kuulostavat, kuin joku huitois ilmaa jollain :D mitähän se pieni siellä puuhaa:love7
 
En ole viikkoihin saanu Unborn heart-dopplerilla sydänääniä kuuluviin. Neuvolassakin on aina äänet hakusessa. Tulee vain paha mieli, kun yrittää kuunnella :sad001
 
Mäki joudun joskus hakemaan dpplerilla melko kauan että äänet löytyy. Joskus taas löytyy heti ku dopplerin laittaa mahalle. Kannattaa kokeilla laittaa enemmän geeliä, seki voi auttaa. Anturi pitää aika tarkkaan saada kohdistettua että ääni kuuluu ja itellä melkee joka kerta ääni kuuluu eri paikasta eli pikkunen liikkuu varmaa aika paljo. Joskus itelleki tulee jo hätä ku ei meinaa löytyä. Nyt on alkanu liikkeet tuntumaan nii vähä rauhottaa mieltä ku tuntee että siellä on jotain elämää.
 
Onko kellään kuulunut viikolla 6+1 unborn heartilla? Mulla äsken näkyi monta kertaa bpm 120+ muutaman sekunnin kerrallaan, sitten välillä pelkkää huminaa tai viuhumista, välillä näkyi oman sykkeen lukema.
Voiko noi 120+ lukemat olla alkion? Kuuntelin samalta puolelta missä eilen nähtiin ultrassa alkio mutta sykettä ei näkynyt. Crl oli 3,8 mm. Mietin myös että voiko isot luvut johtua mun omista lisälyönneistä. Mulla on ollu jo pitkään rytmihäiriöitä, siis vuosia. Normi syke mulla n. 50, ennen raskautta.
 
Takaisin
Top