Doppler

Tnä 12+1 ja eilen sain kaverilta dopplerin lainaan. Heti löyty jumpsutus :Heartbigred Ke onkin sit nt-ultra
 
Kuuluuko dopplerilla miten hyvin, jos on tuota maha-varustusta vähän enemmän? :D Huomenna käyn noutamassa UnbornHeartin dopplerin.
 
AnnaS hyvin kuuluu vaikka mahaa löytyy! Alkuun jopa painoin liikaa kun ajattelin että pitää vähän runnoa fläsää tieltä mutta hyvin kuuluui vähän hellemmilläkin otteilla :)
 
AnnaS hyvin kuuluu vaikka mahaa löytyy! Alkuun jopa painoin liikaa kun ajattelin että pitää vähän runnoa fläsää tieltä mutta hyvin kuuluui vähän hellemmilläkin otteilla :)

Hyvä tietää. :D Millä viikoilla sait kuulumaan?
 
Meinas jo tulla paniikki ku ei meinannu sykkeitä kuulua/löytyä :/ löyty vihosta viimein ja karkas samantie :D että taitaa olla vilkastapaus tulossa :) & tuo Superisti taaksepäi kallistunu kohtu ei kyl helpota.. ja "pieni" makkara kerros :D
 
Tänään kokeilin doppleria, ja aina välillä sai vilahtamaan 120-170 näytöllä. Ku sais vielä pysymään ja sais äänet kuulumaan :) Huomenna aamusta uus yritys, jos nappais!
 
Tänäänkin vaan vilahduksella löyty. Kun hetkeks tuntu et löyty, nii syke vaihtu omaks sykkeeks. Turhauttavaa. :D Mistä kohtaa sitä sykettä kannattais etsiä? Oon aika alhaalta kokeillu sekä melko sivuilta. Onko sit vaan niin piilossa. :confused: Huminaa kyllä kuulu oikeen kunnolla, varmaan istukka? Noh, kattellaa rauhassa eteenpäin.
 
Muokattu viimeksi:
Mun pikkunen ainakin selkeesti pakoilee doppleria! En meinaa aina aluks millään löytää vaikka tiedän jo selkeän kohdankin, ihan häpykummun rajassa hieman vasemmalla puolella. Sit meen dopplerilla hetkeks ihan muualle pyörimään ja palaan takas kyseiseen paikkaan niin sit löytyy! :D
 
Meilläkin taitaa olla aika vilkas tapaus, tai muuten pakoilee doppleria. Tänäaamuna pitkän etsimisen jälkeen ihan hetkeksi löysin pelkän sykkeen ja sitten taas katosi. Muuten vain sitä istukan viuhviuh ääntä. Mulla istukka kuuluu vähän vasemmalla alhaalta ja sykkeen löydän vähän keskemmältä alhaalta niillä kerroilla kun sen löydän.
 
AnnaS, tuo kuulostaa enemmän kyllä omalta sykkeeltäsi. :) Vauvan syke on kuin hevosen laukkaa ja ihan eri kuuloista kuin tuo oma äänitteesi.
 
No sitä mäkin mietin että ei voi olla. Mulla on kyllä itelläni tajuttoman alhanen syke normaalisti (n. 47-50). Toki nyt raskauden myötä vähän noussut. Liekö doppleri sekottanu molempien sykkeitä vai mitä ihmettä, kun niin kauan kuitenkin pysyi korkealla tasolla. No yritellään myöhemmin uudelleen.. :)
 
Mä oon ymmärtänyt, että juuri tuo olisi sitä istukan ääntä. Vauvan syke on tosiaan sellaista tosi nopeaa jumputusta, sen kyllä erottaa sitten kun sen kuulee.
 
Okei, mä en meinaan näistä tiedä, niin pakko tyhmänä kysellä. Niin kovasti vaan haluis kuulla. :sad001
 
Kyllä tuo omalta sykkeeltä kuulostaa. Mun käsittääkseni istukasta kuuluis sellasta huminaa ja nopeeta viuhviuh ääntä ? Vauvan syke taas kuulostaa ihan junalta mun korvaan
 
Mä en tänään eka kertaa löytänyt vauvan jumpsutusta. Tai ehkä ääni kävi välillä mutta ei tullut ruutuun eikä jäänyt pysyäkseen eikä enää löytynyt mistään. Liikkuuko ne sitten niin paljon jo 10+ viikoilla vai mihin ne äänet välillä katoaa jos ei löydy joinain päivinä? Vaikuttaakohan se, että miten päin se siellä köllii? Ihan tuntu kans ku istukka ois jotenki tullu aiempaa enemmän äänenä eteen. Heti ihan hermona, kun ehti tottua että melko helposti syke löytyyo_O
 
Mulla sama homma eilen 10+0, ei löytynyt kunnolla sykettä, vaikka tähän asti löytynyt helposti joka kerta. Välillä pienen hetken kuulin, mutta näytöllä ei näkynyt lukemia. En vielä silti huolestu, kokeilen tänä iltana uudestaan.
 
Mun doppleri ei ainakaan aina ihan rekisteröi sitä sykettä vaikka kuulen sen hyvin. Saattaa kuulua kuulokkeilla selkeä jumpsutus, mutta näyttöön ei tuu mitään lukemia tai sitten tulee paljo pienemmät numerot miltä vauvan syke kuulostaa.
 
Huh, löytyihän se sieltä. Taas etsin vaikka ja kuin pitkään ja sitten yhtäkkiä ilmestyi ja oikein voimakkaana ääni. Mitähän se oikein siellä puuhaa kun piilottelee tolleen :grin

Löytykö ilonalla?
 
Takaisin
Top