Doppler

Mä löysin ekan kerran tosiaan rv 10+1 ja sitä ennen ei selkeesti löytynyt. Eilen en edes yrittänyt. Tänään 10+3 löysin taas melkein heti :Heartred
 
Angelsounds on hyvä ollut. Äänet löytyi tasan 9+0 viikolla hyvin. Eipä tuo laite ollut kuin vajaa kax kk käytössä ja sitten vauvan liikkeet kertoi saman asian joten aikas turha ostos.
 
Pitihän se doppleri mennä tilaamaan, kun np ultra meni niin pitkälle (vielä kuukausi). Valitsin sen unborn heartin, jonka saa myös puhelimeen. Koskahan sitä uskaltais sitten kokeilla? Taitaa saapua rv 9+0 liekköhän liian aikaista? Ainakin jollain oli vissiin tässäkin ketjussa joskus 9+ juuri tuolla samaisella laitteella onnistunut? :rolleyes:
 
Munkin piti tilata.. olin viimerakaudes ihan paskajäykkänä ku ei liikkeet tuntunut ku taaksepäin kallistunu kohtu ja istukka edes :) jos vähä mielen rauhaa tästä si sais
 
10+6 oli tänään taas aikaa pitkästä aikaa kuunnella ja kyllähän ne sieltä löytyivät. :) Epäilen vain, että istukka on edessä, kun kuuluvat todella hankalasti tietystä kulmasta ja muuten tulee omat sykkeet ja kaikkea kohinaa päälle. Minulle riittää tieto, että hengissä on! ♡ Keskiviikkona np ultra! :)
 
Mun doppleri saapui tänään .. noooh malttamaton ei jaksanut odottaa ja tadaa ne kuului:Heartred 9+0:Heartred pieni apumiesL auttoi kovasti ehtinnässä.. tai ei sittenkää:D
 
Neuvolan dopplerilla ei saatu tänään ääniä kuulumaan, huolestuttaa :sad001 viikkoja tänään jotain 8+6-9+6 välillä...
 
Tänään kuulin ekat liikkeet dopplerilla :Heartred pari selvää potkua kuului kesken jumpsutuksen :)
 
Eilen 9+4 kuulin ensimmäistä kertaa sen ihanan jumputuksen :Heartred Tähän mennessä olen lähinnä löytänyt enimmäkseen vaan sen istukan viuhviuh. Ihana saada vahvistus, että vielä ollaan hyvinkin elossa, koska minulla on edelleen kovin vähän mitään oireita :)
 
Mä en ekan jumpsutuksen jälkeen ollut uskoa, että ne oli todella sydänäänet. Mutta niin ne vaan eilenki löytyi :happy: millasta tahtia teidän pienet sydämet on sykkiny? Mulla nyt rv 9 164 bpm ja toisella kerralla 155. Jokuhan sykkeistä muka arvailee sitäkin, onko tyttö vai poika tulossa :grin
 
Haaveilija31 tosi vaikea selittää miltä kuulostaa, mutta kun sen kuulee niin kyllä sen tunnistaa. :) kesken jumpsutuksen kuuluu selainen voimakas viuhahdus ja sit taas jatkuu jumpsutus :D
 
Mä en ekan jumpsutuksen jälkeen ollut uskoa, että ne oli todella sydänäänet. Mutta niin ne vaan eilenki löytyi :happy: millasta tahtia teidän pienet sydämet on sykkiny? Mulla nyt rv 9 164 bpm ja toisella kerralla 155. Jokuhan sykkeistä muka arvailee sitäkin, onko tyttö vai poika tulossa :grin

Alussahan alkion/sikiön syke on nopeampi ja yleensä just lähelle 170. Vasta loppuraskaudessa voi jotain yrittää päätellä sykkeistä, mutta esimerkiksi mulla esikoisen kohdalla meni kyllä pieleen. Neuvolassa siis th ja mun oma äiti alkoi loppuraskaudessa epäillä pojaksi, kun sykkeet olivat matalat. Tyttö sieltä kuitenkin tuli. Silti noissa ilmeisesti jotain perää voi olla.

Sitä kyllä mietin, voiko näillä viikoilla vielä dopplerilla saada liikkeistä mitään tietoa. Kun eikö sikiöllä kuitenkin ole tässä vaiheessa niin paljon tilaa liikkua ja liikkeetkin vielä sellaista tahdosta riippumatonta sykähtelyä. Myöhemminhän potku kuulostaa dopplerilla just siltä, mitä kuvitella voi, kun siihen anturiin tömähtää suoraan jalka.

Mä oon nyt omalla kohdalla päätynyt siihen, etten tilaa kotiin doppleria. Mulla on taipumusta hermoiluun (esimerkiksi kaikki kielletyt ruoka-aineet on aina olleet mulle vaikeita, kun mietin, etten vaan vahingossa vaikka jossain ravintolassa ole saanut pientä määrää sitä tai tätä ja sen seurauksena tietenkin listerian/tokson/jotain kauheaa), ja jos ja kun epäilyttää yhtään kotilaitteiden turvallisuus, parempi, etten hanki itselle turhaan murhetta.
 
pilvimarja toki on paljon tilaa ja tahdosta riippumattomia liikkeitä, ehkä vaan sattui sitten juuri sopivasti kohdalleen, koska siitä äänestä ei voinut erehtyä, että mikä oli. :) ja viikkoja nyt 11+3
 
Tänään 9+1 ja löysin sykkeen!! Ihanaa! [emoji173] toissapäivänä ostin laitteen ja sekä silloin että eilen yritin pariin otteeseen löytää sykettä mutta ei löytynyt. Tänään aamulla sit hoksasin kuunnella pissahädän keskellä ja löytyi! Kyyneleet tuli mieheltä myös vaikka kuultiin jo reilut kaksi viikkoa sitten syke ar-ultrassa. On se vaan ihmeellistä, että jokin tuolla kasvaa! [emoji4] sitä vaan mietin, että voiko kuuntelusta olla oikeesti jotain haittaa vauvalle kun tiedän että mun pitää pidätellä itseäni että saan pidettyä kuuntelun edes yhdessä kerrassa per päivä..?
 
Takaisin
Top