Dobbler

Miulla on! Hommasin esikoisen odotusaikana.. Äänet löysin ite joskus rv9 muistaakseni, mut miulla on eteenpäin kallistunu kohtu. Tuli kyllä käyteltyä jonkun verran ekalla ja tokalla kolmanneksella, vähemmin sit kun liikkeet tuntu kunnolla :)
 
Mulla jotenkin haluttais ostaa se, minkä saa puhelimeen yhdistettyä....
 
Unbornheart on se puhelimeen yhdistettävä, ainakin raskauskeijussa oli
 
Me laitettiin dobbler tilaukseen Alibabasta. Nyt kun on 5+0rv, niin taitaa ehtiä sopivasti siihen kun sydänäänet saa itse kuuluville ehkä siinä viiden viikon päästä... :D Ekaan raskauteen ei tullut hommattua, mutta nyt olen uteliaampi. :)
 
Mä hankin kakkosta odottaessa ja ihan korvaamaton laite mulle. Ennen, kun liikkeet alkaa tuntumaan niin saa mielentauhan sydänäänien kuulemisella. Nytkin aloitan joskus rv 8 etsimisen vaikma ei ne saata sillon vielä kuulua.
 
Katoinki, että niitä oli useassa paikassa myynnissä. Onko jollain semmosesta kokemusta?
 
Mulla on nyt vissii 8+4 enkä oo muita ääniä kuullu ku omani :D En oo kyllä stressannutkaan kun tänki ohjeissa oli et vasta 12vk lähtie kuuluis :) Kerran viikossa oon huvikseni koittanu. Kohtu taaksepäin kallistunu, liekö sekin sit syynä etten ehkä hetkeen kuulekkaan?
 
Onko kellään tietoa, voiko dopplerin käytöstä olla jotain haittaa sikiölle? Sori tietämättömyyteni :)
 
Onko kellään tietoa, voiko dopplerin käytöstä olla jotain haittaa sikiölle? Sori tietämättömyyteni :)

Mäkin oon ymmärtäny ettei oo haittaa mutta mä en viittiny sit ostaa kun neuvolatäti sano että siitä tulevat "aallot" tuntuu sikiöstä inhottavalta ja siks neuvolanki dobblerissa koittaa aina karkuun. Että eihän se vaarallista oo mut en sit halunnu ehdointahdoin toiselle ikävää oloa.. Ja toinen on tietty et jossei ite saakkaan kuulumaan ääniä niin voi iskeä paniikki
 
Laitoin eilen dopplerin tilaukseen, toivottavasti saapuu loppuviikosta ! Malttamaton kun ultraan ei olla vielä saatu aikaa eikä tiedä kuinka pitkäksi se venyy ja pakko päästä kuunteleen vauvaa :') Tiedostan kyllä että vielä ei välttämättä mitään kuulu vaikka kaikki olisikin hyvin..
 
Mun doppler kotiutui viikonloppuna. Sain ihan vähäks aikaa kuulumaan kovan etsimisen jälkeen, mutta en vielä nauhoitettua. Pitää kokeilla loppuviikosta uudestaan :)

9+3
 
:HeartredMulla mies lupaili joululahjaksi doppleria. Joulu viikolla vois varmaan jo jotain kuuluakin. Vai mitä? Nyt 7+0.
 
Me käytiin sit kuitenkin hakee verkkokauppa.comista tänään angelsoundsin unbornheart doppleri. Äänet kuului aika nopsaan keskisyke oli hurjat 171 ei siis pelkoa että ois omaan sykkeeseen sotkenut..:) Tää oli kiva kun sai puhelimeen yhdistettyä ja nauhoitettua :) tänään 10+4
 
Tänään sain nauhoitettua sydänäänet eka kertaa. Keskisyke oli 169 :Heartred

9+5
 
Takaisin
Top