Clomifen-alkuiset monikkoraskaudet

Tervetuloa elisa :) se oon yllättävän tunteita herättävä juttu sitten kun sinne klinikalle oikeesti (joutuu) menee. Ikinä ei omalle kohdalle uskoisi.. ekan käynnn jälkeen mulle kolahti se, että ollaan nyt sitten virallisesti niitä lapsettomia mutta samalla myös olo oli jotenkin kevyt Ja helpottunut. Ihan kuin olisi saanut jonkun jakamaan taakkaa :)

Eli esikoista ollaan yritetty reilut pari vuotta. Hoitoihin hakeuduttiin tämän vuoden tammikuussa. Sperma-analyysin, hormoniverikokeiden ja munatorvienaukiolotutkimuksen sekä tietty ultrien mukaan kaikki on kunnossa. Prolaktiini hieman koholla mutta tuskin vaikuttaa. Ovulaatiota en saa tikuilla kiinni jotensiitä ei ole tietoa. Clomifenit tulevat käyttöön vihdoin ensi kuussa :)

Siinä me näin pikaisesti :)
 
Huomenta ihanaiset!!

Tein tänään kp 30/31 dpo 12 raskaustestin joka näytti seuraaavaa..->


ImageUploadedByVau Foorumi1379917777.205099.jpg


Kuva huonolaatuinen, mutta livenä testissä näkyy kaksi ihan oikeaa punaista viivaa toinen vaan aika haalee... Voi että mä toivon ettei se täti tuu taas pilaa kaikkeee!!!


TERVETULOA ELISA!

Mä en oikeen osaa kertoa kuin näistä "matalan asteen" hoidoista eli terolut & clomifem.. Ensi talvena sitten syvempiin tutkimuksiin jos ei tärppää...
 
itselläni on ensimmäinen aika naistenklinikalle hämeenlinnaan 8.11.2013 aika jännää kertokaa kokemuksia olen ihan uusi täällä
 
olen käynyt kerran neuvolan kautta gynellä ja silloin lähettivät lähetteen hämenlinnaan en vai tiedä mitä kaikkee tapahtuu mistä päin itse olet
 
Kizu: jos haluat asialle varmistuksen, kokeile clear bluen digitaalista testiä joka näyttää joko raskaana / ei raskaana.Paljon onnea matkaan ja pidetään peukut pystyssä :)
 
Elisa: olen pirkanmaalta pienellä paikkakunnalla en halua tarkemmin kertoa missä. Eli mulla on PCOS eli polykystinen munasarjaoireyhtymä googlettamalla löytyy hurjasti tietoa ja lääkkeinä käytän terolut:tia ja clomifem:ia niistäkin löydät paremmin tietoa googlettamalla kuin että rustaan tähän :) mutta olennaisesti noiden lääkkeiden käyttöön liittyy kontrolli ultrat joissa seurataa miten naisen keho vastaa lääkkeisii esim kypsyykö munasolu ja jos kypsyykö 1 vai useampi.
 
kizu:kiitos vastauksestasi olen itse hämeenlinnan läheltä pieneltä paikkakunnalta.itselläni on edellisestää liitosta 7 v poika joka saanut alun ihan perinteisellä menetelmällä ja nyt minulla on uusi mies olemme yrittäneet lasta 4 v tuloksetta miehellä hitaat ja huonolaatuiset siittiöt olen 26v ja mieheni 33v meillä edenyt näin 14.8.2013 ensimmäinen käynti lääkärillä tutkimuksia ja verikoikeita kierron eri vaiheissa kokeiden tulokset minun kohaltani todella hyvät vika on miehessäni.lähete hämeelinnaan naistenklinikalle 8.11.2013.mitäköhän seuraavaksi sielä tehdään ja milloinkohan se itse hoito tehdään?
 
Elisa: mä 23 perusterve hoikka nainen mies 28 v lähete sperma analyysiin mutta ei keritty viel meneen kun tein pos r- testin :) ja meillä ei lapsia eikä aikaisempia raskauksia. Tota clomifemia käytetää myös miehillä siittiöiden parantamiseen.
 
Mirmeli: no joo 90/100% ja sit tein cb digitaali testin joka näytti et hedelmöityksestä 2-3 viikkoa eli sen mukaan mun raskaus oli 4-5rv mut olien laskujen mukaan tänään rv 4+1 :) noh mut varhais uä on 9.10 saa sit ehkä tarkemmat ajat? :)
 
Paljon paljon onnea kizu!!! :Heartred käythän silti kertomassa kuulumisia?

Eliza mulle ainakin tehtiin heti aluksi munatorvienaukiolotutkimus missä katsottiin onko röörit auki. Ja olihan ne joten clomeilla kokeillaan alkuun. Käydään julkisella ja kerran kuukaudessa on aina tapahtunut jotain. Sinne otetaan yhteyttä kun menkat alkaa ja aina olen samassa kierrossa päässyt oli sitten tutkimus, koe mikä vaan. Ehkä tuuria kun sanoivat ettei aina ole aikoja mitkä sopisivat. Nyt kun clomit alkaa niin käyn kerran kuussa ultraseurannassa.

On. Viikko on ollut mukava. Paljon koirajuttuja ettei ole ehtinyt murehtimaan, on ollut kevyt olo. Antibiootit eivät vielä ainakaan ole hiivaa tuonut mukanssn vaikka vähän herkillä tuntuu paikat olevan mutta pupuiltu ollaan :) lääkemäärävaan hirvittää että miten vaikuttaa kehoon ja kun tukkoinen olen vieläkin :/ kp15 ja kp 11 lähtien ovista yritetty napata. Ei vielä ainakasn mitään.

Pidetään liput korkealla :)
.
 
Mirmeli: kiitos !!! Tottakai käyn täällä kertomassa kuulumiset :) mul on 9.10 varhaisUÄ TOIVOTTAVASTI on sieltä kerrottavaa et kaikki kunnossa! Vielä ei ainakaan mitn merkkejä keskenmenosta tms ei mitn verivuotoja tms... :)

Tärppi onnea kaikille :Heartred
 
Mirmeli:meillä miehessä vika hitaat siittiöt itselläni on edellisestä liitosta norm saatu 7 v poika pitääköhän minunkin ruveta syömään sit jotain lääkkeitä kun miehessä vika
 
Heips kaikki!!

Tääällä oli tänään se varhais ultra ja sintti vastas viikkoja 6+1 eli LA siirtyi päivää aikasemmaksi 3.6.14 :Heartred sydänkin siellä kuulemma löi :Heartred olo niin helpottunut! Toki vielä ei olla "turvallisilla vesillä" mutta helpotti ressiä kumminniii :wink ajattelin viel varata ennen Np uä:tä niin yhden ultran yksityiselle johonki 8-9 viikoille tulee muuten liian pitkä odotus!



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top