Big Brother

Mäkin veikkaan, että Ella lähtee tänään ja että Timo voittaa. Saisi tulla taas joku mielenkiintoinen viikkotehtävä ja jotain säpinää!
 
Mun suosikit top 4 on Timo, OP, Joel ja Krisse. He ansaitsee finaalipaikan. Timo tai OP sais voittaa! :happy093

Bibikset sais tulla tai ees vähän mietoja ja saunaa viikkotehtävän perään. Ja Vili veks!
 
En ole katsonut ollenkaan, enkä aiemminkaan juuri, yhtä kautta seurasin jonkin verran. Luen netistä jonkin verran tapahtumista ja ihan hyvin pysyy kärryillä.
 
Joel on kyllä sympaattinen, hänelle voiton soisin mielelläni! Tosin ei Timo, Kristiina tai OP olisi paha voittajaehdokas.:)
 
Oon jo varma Joelin voitosta. Tuntuu, että tuotantokin pedannu jo useemman viikon sitä voittoa.

Ei haittaa kyllä yhtään. Mut oli tosi harmi kyl toi Timon tippuminen :sad001
 
Tänään finaali! On kyllä ollut shokkipudotuksia, Timo ja nyt O-P. Olin ällikällä lyöty.
Kukas voittaa? Kenen toivotte voittavan? Itse toivon ja uskon Joelin tai Kristiinan voittavan.
 
Toivon että uudessa kaudessa olisi eri tuottajat, tämä oli todella tylsä kausi.
 
Toivon että uudessa kaudessa olisi eri tuottajat, tämä oli todella tylsä kausi.

Oon eri mieltä tosta tylsyydestä, ihan yhtä tylsä ku edellisetkin kaudet, itseasiassa päivätehtäviä ja tekemistä sekä mielenkiintoisia keskusteluja on ollut aika paljon. Mut samaa mieltä tuotannosta, sais laittaa vähän uusiksi. Paskaa tällä kaudella oli se, ettei räikeistäkään sääntörikkeistä tullut oikein mitään rankkuja, eikä asukkaita kunnolla koeteltu, miinus ehkä mökkiviikot. Muuten oikein hyvä kausi.
 
Kivaa! Kivaa että vähän erilaista, eli julkkikset, ja sekin voi olla kiva että kestää vähemmän aikaa. Syksyllä kai taas normaali BB.
 
Takaisin
Top