Big Brother

Varmaan tulee kurkattua sen verran, että tietää vähän millaista porukkaa tänä vuonna menee taloon. En ole koskaan seurannut tätä sarjaa sen kummemmin, mutta sivusilmällä vilkaisen kuitenkin :smiling-eyes:
 
Vieläkö tuotakin tehdään?

Itse inhosin ohjelmaformaattia jo silloin, kun se ensimmäinen suomen-kausi tehtiin joskus kauan sitten.

Mutta makunsa kullakin :)
 
Tykkään kyllä tästä uudestakin, vaikka energiaa ei ole joka päivä katsoa. Silloin, kun mieli tekee ja jaksaa, ja tottakai sunnuntaisin must. Joskus tosin 24/7 pyörii taustalla kun olen yksin ja kaipaan taustahälyä.
 
Onko teillä jo suosikkeja? Itse en oikein vielä tiedä kuka on lintu ja kuka kala, mutta tällä hetkellä Nabbe on suosikkini, ollut ensihetkistä asti:smiling face with heart-eyes:
 
Onko teillä jo suosikkeja? Itse en oikein vielä tiedä kuka on lintu ja kuka kala, mutta tällä hetkellä Nabbe on suosikkini, ollut ensihetkistä asti:smiling face with heart-eyes:

En oo ehtinyt katsoa kauheesti muuta kuin koosteet+instapätkät, mutta Heidi ja Pirkka semmoiset joiden kanssa ite ehkä tuolla bondailisin.
 
En tykkää uusista äänistä, se BB ääni ja välinainen..
 
Onneksi täällä tämä ketju, niin... edes noi nimet tulee tutuiksi, niin pysyypähän yleistietotaso yllä, sillä katsomiseen en aio aikaa käyttää.
 
En tykkää uusista äänistä, se BB ääni ja välinainen..
No sama!! Alkuperäinen ääni vaan on niin paras, kaikkien näiden vuosien jälkeenkin.

Mites ootte mieltä, oliko oikeat ihmiset häädössä ja häädettiinkö oikea ihminen?
Ei yllättänyt kyllä, ihan perustellusti ovat äänestäneet. Mut mielelläni olisin tiputtanut jonkun muun.
 
Mä en oo muutamiin vuosiin seurannu bb:tä kun alkoi vaikuttaa niin tylsältä eikä enää yhtään kiinnostavalta vaikka joka vuos sitä seurasin. Nyt aloin seuraamaan pitkästä aikaa ja oon positiivisesti yllättyny, tähän mennessä ollu mielenkiintoinen eikä tylsiä hetkiä oo pahemmin ollu. Mun lemppari on ehdottomasti Nabaz, toivottavasti voittaa :smiling face with heart-eyes:
 
Niin joo, Daiyanan häätö. Aluks aattelin että ihan ok asukas, mut sit alkoi vähän tympimään kun tuntui että hakemalla haki riitaa/draamaa.
 
Minusta on tylsää, kun välillä äänestetään pois sellaisia henkilöitä, jotka luo kontenttia. Onneks on paljon erilaisia ihmisiä talossa vielä!
 
Joo onneks on vielä monenlaista eri persoonaa talossa :Thumbs Up Sign: Uusia asukkaita tulee kyllä mun makuun liian paljon. Joka viikko uusia naamoja.
 
Mitäs mieltä Petran vierailusta talossa? Musta tosi kiva juttu! Ja ne asukkaiden ilmeet ja reaktiot!
 
Aikalailla joo 😕 Enkä kyllä toivo Reeon tai Miikkan voittavan, vaikka pahoin pelkään että se on jompikumpi 😁
No tämä! Mukavia sällejä, mutta kylmää ihan toi pelaaminen. Vaikka joo, peli on peli, mutta en tykkää. Liika on liikaa.
 
Takaisin
Top