Big Brother

Jotenki jäänyt tänä vuonna katsomatta. Ekaa kertaa. Siis joskus vilkaisen.. mut pläääh höh. Tylsää porukkaa :/ onko siellä ollut edes kivoja tehtäviä?
 
Jotenki jäänyt tänä vuonna katsomatta. Ekaa kertaa. Siis joskus vilkaisen.. mut pläääh höh. Tylsää porukkaa :/ onko siellä ollut edes kivoja tehtäviä?
No aika tylsiä tehtäviä. Jotenkin kyllästyttää muaki.
 
Kuka häädetään tänään? Mä en kyllä yhtään tiedä. Ainakaan Miikka ei tipu, se nyt on selvä. Hänellä on paljon kannattajia.
 
Mä veikkaan että Milena tippuu tänään. Miikka vois painua kotiin, mut eiköhän ole finaalissa taistelemassa. Pariin kertaan oon miettiny että pitääkö noi äänestystulokset oikeesti paikkansa kun muutamana kertana koko lähetyksen ajan ykkösenä ollut tippuukin viimesen kahden minuutin aikana viimeseks ja häädetään kotiin…
 
Lauran siskohan on töissä jossain BB jutussa että..ainakin on kannatusta ajamassa eteenpäin..
 
Joskus oon miettinyt samaa. Että saadaan äänestämään, kun suosituin on mukamas tippumassa.. En tiedä.
 
Aa se sisko just päivitti ettei ole töissä BB tmv. Päivittää vaan siskon somea.
 
Nyt se sit loppui. Sunnuntain aivot narikkaan loppui. Seuraavaa kautta jo odotellessa. 😘

Mä tajusin vasta tänään että se loppui 😅 just katson sivusilmällä vikaa jaksoa. Mut siis joo, saa tulla ens vuonnakin mut apua ei näin tylsää 😅 enemmän bileitä jne 🙈
 
Hyvinhän tässä tällä kaudella minulle siis kävi, ei minuuttiakaan osunut missään katsottavaksi. 😉
 
Takaisin
Top