Onneksi on vielä mooonta asukasta tulossa lisääJee mies suostu ainaki ekan jakson katsoo mun kans :) viel ei asukkaat tähän mennessä vakuuta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onneksi on vielä mooonta asukasta tulossa lisääJee mies suostu ainaki ekan jakson katsoo mun kans :) viel ei asukkaat tähän mennessä vakuuta...
Ootteko katsellut? Mitä mieltä pudonneista?
Itse yllätyin Timon putoamisesta, Emman en niinkään. Kristian on kai monen voittajasuosikki, itsellä ei moista vielä ole kun en ole vielä saanut selvää kuka on lintu ja kuka kala
Näitä on kiva välillä pohtia. Esim. jos joku ennakkosuosikki putoaa niin käy joskus mielessä kyllä.Joo eikä tiedä onko ne ennalta päätettyjä..
Näitä on kiva välillä pohtia. Esim. jos joku ennakkosuosikki putoaa niin käy joskus mielessä kyllä.
Mielenkiintoista kylläEkassa tiputuksesta tuli epäilys että tieto vuodettu, kun yhtäkkiä kaikki alkoi veikkaamaan Emmaa, vaikka ei oltu vielä paljastettu tippujaa. Siis veikkaamaan jollain bet-sivustolla.
En mäkään olisi uskonut Tarinan tippuvan!Kuka lähtee? Veikkaan Jukkaa. Ja toivon. Eikai Tarinankaan lähtö haittaisi, mut enpä enää usko et lähtee vähään aikaan.