Big Brother alkaa - kiinnostaako?

Kiinnostaako Big Brother?

  • Kyllä

    Äänet: 16 47.1%
  • Ei

    Äänet: 18 52.9%

  • Kaikki äänestäjät
    34
En tiedä rakastaako enää.. en itekään enää niin tykkää. Veikkaan et Kevin voittaa :rolleyes:
 
En tiedä rakastaako enää.. en itekään enää niin tykkää. Veikkaan et Kevin voittaa :rolleyes:
Kevin on kyl mun suosikki, voisin kuvitella olevani Kevinin kanssa ystävä :Heartred Mies ja kaikki tuntemani jotka ees vähän seuraa BB, on Krisun perään :rolleyes:
 
Kukas muu meinaa tänään illalla taas liimautua telkan ääreen?

Minääää :)

Tykkäsin Krisusta ennen, mut nyt siitä on tullu jotenki semmonen etten enää tykkää. Ja mua ärsyttää toi niiden sikarikerho hokeminen.
Siis niin jatkuvaa hokemista aiheesta, et onks ne jo epävarmoja toistensa suhteen et pitää varmistella ja puhua siitäo_O
 
Minääää :)

Tykkäsin Krisusta ennen, mut nyt siitä on tullu jotenki semmonen etten enää tykkää. Ja mua ärsyttää toi niiden sikarikerho hokeminen.
Siis niin jatkuvaa hokemista aiheesta, et onks ne jo epävarmoja toistensa suhteen et pitää varmistella ja puhua siitäo_O
Se voi olla.. No kumpi tahansa tippuu niin muutoksia varmasti tuo!
 
Täällä :greet025 En kans tykkää enää niin Krisusta, mut Jukka sais silti tippua.
 
No sinne meni Jukka. Kukahan sitte ensi viikolla tippuu, Villen ne nyt ainakin nimeävät äänestykseen..
 
Toivoisin, että seuraavaks putois Kimmo. Se on liian katkera jotenki kaikesta ja kadehtii ja kokee kaiken epäoikeudenmukaisena. Se alkaa jo rasittaan.
 
Ei kiinnosta. Taisin ekaa kautta katsoa hiukan, joistain jaksoista pätkiä, mutta totesin olevani liian vanha ko. sarjan katsojaksi. Nyt ei siis tarvitse katsoa ollenkaan :) En tosin muutoinkaan ole tosi-tv:n ystävä erityisesti, riippuu toki aiheesta.
 
Takaisin
Top