Big Brother alkaa - kiinnostaako?

Kiinnostaako Big Brother?

  • Kyllä

    Äänet: 16 47.1%
  • Ei

    Äänet: 18 52.9%

  • Kaikki äänestäjät
    34
Saapa nähdä jaksaako tämä ”mummo ihminen” katsoo koko jakson loppuun asti... kestää kovin kauan kun tottunut lähtemään nukkumaan 22 uutisten jälkeen :hilarious:
Tosiaan noi asukkaat ei tähän asti oikein vakuuta mut mistä sitä tietää kun pääseevät kotiutumaan:wink
 
Täälläkään ei kyllä vakuututtu asukkaista vielä ainakaan. Vähän liian erikoisia persoonia osa ehkä. Ja kaikki kuvittelevat olevansa just se asukas joka tekee elämän taloon oli aika huvittavaa. Toki varmaan tarkotuskin :grin Ei ainakaan ensivaikutelman perusteella ollut ketään perus seiskan otsikoihin jäävää "tissiblondia" jos näin nyt saa sanoo. Pahoittelut jos jonkun mielestä huono ilmaus.

Eteneepä neulomukset ainakin joka ilta edes hetken :grin
 
Aikooko joku lähteä seuraamaan eilisen perusteella? Entä onko 24/7:n katsojia? Me varmaan silloin tällöin katsotaan 24/7, päälähetystä jos ei töissä olla. Saa nähdä kuinka kauan jaksetaan, pysyykö mielenkiinto.
 
Kyllä mä aattelin kattoo vaikka ei kovin mielenkiintoselta vaikuttanu. Mut tilanne saattaa muuttua sit kun asukkaat vähän tutustuu toisiinsa ja on elelly talossa jonkin aikaa.
 
Ootteko katsellut? Mitä mieltä pudonneista?

Itse yllätyin Timon putoamisesta, Emman en niinkään. Kristian on kai monen voittajasuosikki, itsellä ei moista vielä ole kun en ole vielä saanut selvää kuka on lintu ja kuka kala:rolleyes:
 
Ootteko katsellut? Mitä mieltä pudonneista?

Itse yllätyin Timon putoamisesta, Emman en niinkään. Kristian on kai monen voittajasuosikki, itsellä ei moista vielä ole kun en ole vielä saanut selvää kuka on lintu ja kuka kala:rolleyes:

Timo oli niin tylsä et hyvä vaan. Eikä vissiin viihtynyt siellä. Katselen silloin tällöin..
 
Nyt on löytynyt minulle ja miehelle yhteinen katsottava sarja :D koukuttava ohjelma kyllä ja kokemuksena varmasti niin ikimuistoinen että tuonne olisi itsekin kiva joskus päästä :D
omia suosikkeja Helmeri, Krisu ja Milla, ainakin tällä hetkellä :rolleyes:
 
Musta tuntuu että yllätyn taas äänestyksen tuloksesta, ne kun elää aina ja tuntuu että lopulta arpapeliä kuka tippuu.
 
Näitä on kiva välillä pohtia. Esim. jos joku ennakkosuosikki putoaa niin käy joskus mielessä kyllä.

Ekassa tiputuksesta tuli epäilys että tieto vuodettu, kun yhtäkkiä kaikki alkoi veikkaamaan Emmaa, vaikka ei oltu vielä paljastettu tippujaa. Siis veikkaamaan jollain bet-sivustolla.
 
Ekassa tiputuksesta tuli epäilys että tieto vuodettu, kun yhtäkkiä kaikki alkoi veikkaamaan Emmaa, vaikka ei oltu vielä paljastettu tippujaa. Siis veikkaamaan jollain bet-sivustolla.
Mielenkiintoista kyllä:bored:
 
Kuka lähtee? Veikkaan Jukkaa. Ja toivon. Eikai Tarinankaan lähtö haittaisi, mut enpä enää usko et lähtee vähään aikaan.
 
Takaisin
Top