Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sama mulla huimenna herätys neljältä ja kuudelta mittailen yleensä, mut käytän sitä convertoria näissä tilanteissa…View attachment 158248
Vielä on lämmöt matalat, oli kyl niin selkeät ovisoireet et ihmettelisin suuresti jos ovis ei oiskaan tapahtunutno, jospa huomenna sit pomppais.. tosin edessä on töihinpaluu ja pitäis herätä ainakin 2h aiemmin
![]()

View attachment 158332
Tämmöstä täällä tänään..
Miten muuten @Olive ja muut plussanneet jos vielä luette, onko teillä ollu käytössä Ouraa tai älykelloa? Onko ne tehny jotain huomioita ennen plussaa?
View attachment 158359
Eipä mitään kovin jännää tässä. Tosin mietin kun mittasin herätessä ton 36.35 ja sit jäin köllimään ja huvikseni mittasin uusiks puolen tunnin päästä ennen kun nousin niin oli 36,71.. vaikuttaako se hereilläolo noin paljon vai oliko jompi kumpi mittausvirhe![]()
Mulla on käytössä Oura ja Apple Watch, Ouran lämmöt aika matalat ja sahaili luteaalissa, kun taas kello oli kokoajan plussan puolella ja päivänä jolloin sain ekan haamun oli lämmöt +0,78 astetta ja pysynyt siinä ja vähän korkeammalla nyt muutaman päivän. Eli Ourasta en ois pystynyt päättelemään plussaa, mut kellon lukemat taas antoi osviittaaView attachment 158332
Tämmöstä täällä tänään..
Miten muuten @Olive ja muut plussanneet jos vielä luette, onko teillä ollu käytössä Ouraa tai älykelloa? Onko ne tehny jotain huomioita ennen plussaa?
Oliko leposykkeissä tai unen hrv:ssä selkeitä muutoksia?Mulla on käytössä Oura ja Apple Watch, Ouran lämmöt aika matalat ja sahaili luteaalissa, kun taas kello oli kokoajan plussan puolella ja päivänä jolloin sain ekan haamun oli lämmöt +0,78 astetta ja pysynyt siinä ja vähän korkeammalla nyt muutaman päivän. Eli Ourasta en ois pystynyt päättelemään plussaa, mut kellon lukemat taas antoi osviittaa
No en olis niistä pystyny arvaamaan, koska luteaalissa mulla aina vähän korkeempi leposyke ja hrv laskee. Ja ne on nyt samaa luokkaa kuin muulloinkinOliko leposykkeissä tai unen hrv:ssä selkeitä muutoksia?