BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä aamuinen dpo10 earlyllä oli viivanpaikkainen. Se jännästi siinä 3minuutin kohdalla oli selkee viivanpaikka ja sitten enää ei sitäkään. Meinasin ton yhden earlypaketin vielä uittaa, huomenna ja ylihuomenna. Sitten saa olla. 🫥

Miten sulla. Alkoiko vuoto jo? Vai myöhässä👀👀
No niin pidän sulle peukkuja 👍👍

Huomiselle odotan alkavan, tänään jo vähän lämmöt tipahti niin huomenna toivottavasti sit päästään uuteen kiertoon 🙏

No niin pidän sulle peukkuja 👍👍

Huomiselle odotan alkavan, tänään jo vähän lämmöt tipahti niin huomenna toivottavasti sit päästään uuteen kiertoon 🙏
En nyt tiedä...hullua päässä ja testasin nyt vielä illalla. Se onkin kaksi viivaa siinä...👀 Haalea on. Nyt sitten OIKEASTI ylihuomenna katson onko vahvistunut..

En nyt tiedä...hullua päässä ja testasin nyt vielä illalla. Se onkin kaksi viivaa siinä...👀 Haalea on. Nyt sitten OIKEASTI ylihuomenna katson onko vahvistunut..
Oikeesti 😳🥹🥹🥹 Vauuuu, laita kuvaa!

No kai sä tänään varmistat mutta vertailet sit jokatoinen 🤭🤭🤭 Vahvistumisia sinne ❤️

IMG_3969.jpeg

Täällä ovista odotellaan ja harjoitukset aloitettu 👍

Onko täällä muilla mikä tilanne?

Screenshot_20260716-100621~2.jpg
Täällä tylsä vaihe vaan, tai no ovistestailut alotin eilen mutta ovista odottelen vasta ens viikolle eikä oo ees harjoiteltu 🫣

Tässä yrittäessä oon kyl kateellinen lyhyemmän kierron omaaville, menkkojen jälkeenkin mulla on semmonen melkein 10 päivää ku ei kannata vielä ees tikutella 😶

Lämmöt on kans vähän mitä sattuu kun lomalla on onneks lapsellekin maistunut uni aamuisin 😅

Screenshot_20260716_124349_FF.jpg

Dpo11 eikä mitään oloja minnekää suuntaan. Sunnuntaina teen sit testin, jos ei menkat ole siihen mennessä alkaneet, että tietää avaako uuden purkin ubikinolia. 🙃

Screenshot_20260716_134807_FF.jpg

Täällä varmaan eka kierto ikinä, jossa FF bongas oviksen lämpöjen perusteella ihan itse. Tai no aluksi se merkkas oviksen tuohon kp8 kohdalle, vaikka loggasin siihen OPK plussan. Merkkasin sit eiliselle wateryn niin sit siirtyi päivällä eteenpäin ovis. Viime kierrossa aloitin cyclot liian aikaisin, tässä kierrossa sit taas päivän myöhässä, en jaksanu mökkiolosuhteissa alkaa säätää niiden kanssa. Nyt on onneks seuraavan viikon loppuun paljon puuhaa niin ei tule varmaan niin kuulosteltua oloa ja piinapäivät menee vähän ku siinä sivussa.

View attachment 157979
Täällä tylsä vaihe vaan, tai no ovistestailut alotin eilen mutta ovista odottelen vasta ens viikolle eikä oo ees harjoiteltu 🫣

Tässä yrittäessä oon kyl kateellinen lyhyemmän kierron omaaville, menkkojen jälkeenkin mulla on semmonen melkein 10 päivää ku ei kannata vielä ees tikutella 😶

Lämmöt on kans vähän mitä sattuu kun lomalla on onneks lapsellekin maistunut uni aamuisin 😅
Joo pitää kyllä nostaa itse hattua sinne kun joutuu odottelee sitä ovista niin paljon pidempään.

Mulla jo melkein positiivinen testi oli tokasta pissasta mut sit seuraava vaaleampi. Teen vielö illalla yhden varalta mutta uskon että huomenna se sit on posi.

@Wellllu Tsemppii sinne testin odotteluun 🙏

@Zebra nopeita piinapäiviä sinne 🥰

Liitteet

• IMG_3977.jpeg
    IMG_3977.jpeg
    2.1 MB · Katsottu: 12
Jes ovisplussa 🙏🙏 nukuin yön sohvalla ja oli paljon lämpimämpi kuin makkarissa jossa ilppi, siks varmaan ff tuli kohonnut lämpö.
IMG_4013.jpeg

No tänään vielä talletus ja sit huomenna jos jaksetaan mut eibpakollista.

Liitteet

• IMG_4028.jpeg
    IMG_4028.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 5
Screenshot_20260717-202042~2.jpg

Tänään alkoi ovistesti vilkkumaan ja vv vetistä eli ovis lähenee 🥳 yleensä mulla vilkkuu 3 tai 4 päivää ennen plussaa et viikonloppuna harjoitellaan ja alkuviikosta sit tehdään tosissaan 😂

Takaisin