BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiksx5 varmaan yritän odotella menkkoja, tai siis sitä jos lämmöt sukeltaa päivän aiemmin 🤔 tiedän et testaushimo iskee jossain kohti varmasti mut negat on aika masentavia nähdä niin yritän hillitä itseni 🙈

Ei oo lääkityksiä muuta kun metformiini jonka sain vähän testiin painonpudotuksen tueksi ja jos säännöllistäisi kiertoa.. alotin sen vissiin huhtikuussa, mut toukokuun vedin semmosta flunssarallia monta viikkoa et se jäi syömättä (en tiiä oisko kuitenkin kannattanut syödä säännöllisesti) ja nyt oon taas alkanut syömään mut välillä helposti unohtuu..

Mulla ei tullu tässä kierrossa ton tummempaa liuskatestiä ollenkaan 😅 tais 0,74 olla korkein lukema mitä premom antoi (PC:n testi)
Mä latasin sen ja sain pari sinne ladattua.
Teen illalla vielö yhden, Katdotaan sit miten käy.

Liitteet

• IMG_3081.jpeg
    IMG_3081.jpeg
    121.5 KB · Katsottu: 19
20816.jpg
Jotenkin pitkäveteinen vaihe tämä.Tänään o-tikutus aloitettu. Juhannus meni töissä ja nyt kahdelta vapaalta paluu töihin. Lomaan enää 11 työpäivää. JA mikä parasta, pitkästä aikaa ulkomaille!! Italia odottaa 25.7.
Nyt tulevana vklpna pitäis juhlia ykkösen 2 veet 🥺 mun pieni ihmistaimi❤️

@Lilanka tsemppiä siirtoon! Meinaatko testaa ennen virallista päivää 🤩

Täällä ovisplussa sitten tänään ja tietysti riita aamulla 🫤 Me kun niin harvoin riidellään tai väitellään mut ähhh, harmittaa jos ei tänään saada vielä yhtä talletusta kun olis se ns paras päivä . Onhan tossa noi pari mutta aina se Dpo-1 olis mulla se toive että se edes jos ei muuta.
IMG_3097.jpeg

Liitteet

• IMG_3096.jpeg
    IMG_3096.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 7
@Mamiksx5 Kiitti! Katotaan mihin testipäivä osuu, kyllähän se testailu aina meinaa houkutella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta jos sitä edes lähelle yrittäis malttaa. Pitää miettiä mitä tekee lämpöjen mittailujenkin kanssa, aiheuttaako sekin vaan turhaa stressiä.

Toivottavasti teillä vielä tallettelut onnistuisi.

Takaisin