BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiksx5 varmaan yritän odotella menkkoja, tai siis sitä jos lämmöt sukeltaa päivän aiemmin 🤔 tiedän et testaushimo iskee jossain kohti varmasti mut negat on aika masentavia nähdä niin yritän hillitä itseni 🙈

Ei oo lääkityksiä muuta kun metformiini jonka sain vähän testiin painonpudotuksen tueksi ja jos säännöllistäisi kiertoa.. alotin sen vissiin huhtikuussa, mut toukokuun vedin semmosta flunssarallia monta viikkoa et se jäi syömättä (en tiiä oisko kuitenkin kannattanut syödä säännöllisesti) ja nyt oon taas alkanut syömään mut välillä helposti unohtuu..

Mulla ei tullu tässä kierrossa ton tummempaa liuskatestiä ollenkaan 😅 tais 0,74 olla korkein lukema mitä premom antoi (PC:n testi)
Mä latasin sen ja sain pari sinne ladattua.
Teen illalla vielö yhden, Katdotaan sit miten käy.

Liitteet

• IMG_3081.jpeg
    IMG_3081.jpeg
    121.5 KB · Katsottu: 31
20816.jpg
Jotenkin pitkäveteinen vaihe tämä.Tänään o-tikutus aloitettu. Juhannus meni töissä ja nyt kahdelta vapaalta paluu töihin. Lomaan enää 11 työpäivää. JA mikä parasta, pitkästä aikaa ulkomaille!! Italia odottaa 25.7.
Nyt tulevana vklpna pitäis juhlia ykkösen 2 veet 🥺 mun pieni ihmistaimi❤️

@Lilanka tsemppiä siirtoon! Meinaatko testaa ennen virallista päivää 🤩

Täällä ovisplussa sitten tänään ja tietysti riita aamulla 🫤 Me kun niin harvoin riidellään tai väitellään mut ähhh, harmittaa jos ei tänään saada vielä yhtä talletusta kun olis se ns paras päivä . Onhan tossa noi pari mutta aina se Dpo-1 olis mulla se toive että se edes jos ei muuta.
IMG_3097.jpeg

Liitteet

• IMG_3096.jpeg
    IMG_3096.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 18
@Mamiksx5 Kiitti! Katotaan mihin testipäivä osuu, kyllähän se testailu aina meinaa houkutella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mutta jos sitä edes lähelle yrittäis malttaa. Pitää miettiä mitä tekee lämpöjen mittailujenkin kanssa, aiheuttaako sekin vaan turhaa stressiä.

Toivottavasti teillä vielä tallettelut onnistuisi.

IMG_3137.jpeg

Hmm, tänään yritetään vielä illalla talletusta jos siitä mitään hyötyä on enää. Oudon watery vielä tänään, yleensä nopeasti kuivahtaa mulla. Siks täytyy vielä varalta tehdä yks talletus.

Sit vaan rauhallisesti kohti piinailuja 🙏

Screenshot_20260625-092624~2.jpg

Pitkät on piinapäivät.. ekat päivät menee ajatuksella et onneks vielä ei voiskaan olla mitään tuntemuksia mut nyt alkaa jo olla et kyl pitäis olla vaikka tiiän ettei vielä ehkä ois ees kiinnittynyt.. ja esikoisesta olin jotain turvotusta ja päänsärkyä lukuunottamatta merkannut ekoja oireita vasta dpo 11 ja 12 jo plussasin..

Toi on ehkä pahin hetki piinapäivissä , testissä ei nää vielä mutta oireita saattaa jo ehkä tullakin 🥹
Täällä sama lämpö ku eilen.
IMG_3146.jpeg

Aloitan varuilta lauantaina luget vaikka ff saattaa piirtää niin et dpo3 olis perjantai. Riippuu vähän. Mut lauantaina aloitan. Ens viikolla sit testailuu 😍😍

IMG_3184.jpeg

Piinapäiville sit. Toivottavasti työn aloitus loman jälkeen vie mun ajatuksia pois. Taaperokin aloittaa taas päiväkodin niin uusi kesä arki meillä sitten, mitö vielä eibole ollut. Kiva mennä vaikka päiväkodista suoraan puistoon, ottaa vähän evästä mukaan.

Mutta mun 6 työpäivää ja sitten testaisin. Mutta itseni tuntien taidan jo dpo9 testata 😀

Mitenkäs muut mittailijat?

Screenshot_20260627-093534~2.jpg
Nousi se lämpö sieltä takaisin päinkin 🤔 nukuin tosin eri huoneessa kun normaalisti ja aamuyöllä heräilin kun kerrankin ois saanu nukkua niin pitkään kun haluaa 🙈

@Rilja miten menee?

Ens viikolla saa testata! Toki vasta perjantaina ja taidan lipsuu torstaina 😅😅😅😅
IMG_3239.jpeg

Käytän lämmön convertoria koska heräilen eri aikoihin ja kun herätys kello 4, ja lämmön kääntää kello kuuteen vastaavaksi. Huomenna taas kun iltavuoro ja herätys sen mukaan kuuden jälkeen niin saattaa taas olla paljon matalampi. Jollen sitten heräisi kuudelta mittaamaan vaan. Vois kokeilla sitäkin taas jonkun aikaa.

21173.jpg
Kp 14 menoillaan ja tikutuksen myötä sanoisin dpo 1. Talletuksien puolesta toiveet ainoastaan plussapäivässä.

Tosi stressaava alkukierto ollut. Älykellokin renkuttaa punasella. Josko se tästä. 😇 Toiveita ei ole tähän kiertoon. Jotenkin pessimisti fiilis, ehkä se on siksi kun just nyt ihan finito olo.😃 Onneks jaksan yytsiä teidän muiden käppyröitä ja testejä🤩

1000034099.jpg

Tämmönen kaavio täällä. FF ois halunnut laittaa oviksen vasta kp17, mut siirsin sen tohon plussan jälkeiseen, kun sen mukaan hoidossakin mennään. Yritän ens viikonloppuun malttaa testien kanssa 😄 En kyl tiiä onko mittailusta enää hirveesti hyötyä tässä, kun lämmöt varmaan pysyy ylhäällä progesteronituen takia.

Screenshot_20260628-104144~2.jpg

Tämmönen käyrä täällä, nyt viikonlopun lämmöt on vasta seiskan aikaan kun yleensä mittaan kuuden-puol seiskan välissä.. ois ihanaa ku vois sanoa et on vaikka ja mitä oiretta mut ei kyl oo 😥 esikoisesta plussasin dpo12 mut nyt testailen varmaan vasta jos on oikeesti syytä, negatestit on niin masentavia

1000034112.jpg

Täällä joku pompsahdus ylöspäin 👀 Oli kyl aika kuuma yö ja tuli pyörittyä hereillä, mutta voisko olla jotain muuta 🤩

Takaisin