Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, itse seuraan ihan mielelläni, mutta ymmärrän kans jos jotkut triggeröityy. Toisaalta ajattelen kans että aikuinen henkilö, joka tiedostaa että triggeröityy jonkun tietyn käyttäjän viesteistä, niin osaa olla lukematta tän henkilön viestejä.Haittaako teitä jos jaan tänne käppyräjuttuja menkkoihin asti?Tiedäm, että jollain voi triggeröidä ja voin hyvin olla jakamattakin.
![]()
Mua ei ainakaan haittaa, enemmän vaan mielenkiintoistaHalusin jakaa vielä tämän, kun eilen puhuin että käyrä jää varmaan tuohon luteaalille killumaan. Eiii kun pomppas kunnolla ylös!
View attachment 156831
Haittaako teitä jos jaan tänne käppyräjuttuja menkkoihin asti?Tiedäm, että jollain voi triggeröidä ja voin hyvin olla jakamattakin.
![]()
Jaa vaanHalusin jakaa vielä tämän, kun eilen puhuin että käyrä jää varmaan tuohon luteaalille killumaan. Eiii kun pomppas kunnolla ylös!
View attachment 156831
Haittaako teitä jos jaan tänne käppyräjuttuja menkkoihin asti?Tiedäm, että jollain voi triggeröidä ja voin hyvin olla jakamattakin.
![]()
Voi Olispa joku yksittäinen haaleneminen vainMulla lämmöt laski tänään ja viiva lähti haalenemaan eiliseen nähden.Katotaanpa miten etenee. Huono intuitio itsellä.
Muoks//lisään kuvan:
View attachment 156885
Mä uskon että on huono fiilis@Mamiksx5 Kyllä tuo ihan plussan alukta näyttää!Toivotaan että vahvistuisi.
Mäpäs raportoin miten täällä käy. Vähän huono fiilinki kyllä tästä.
Ootko testannut?View attachment 157139Huomiseksi menkkoja myös odottelemaan. Pomppas vielä hyvien yöunien jälkeen. YK 2 kohti![]()