BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täs on näitä viimepäivien testejä (ei missään tietyssä järjestyksessä), joista osa on jo kuivunut (ja näyttävät siis hieman haaleammilta kuin tuoreeltaan).

Laskisitteko itse posiks?

Liitteet

• 20260521_194511.jpg
    20260521_194511.jpg
    295.4 KB · Katsottu: 29
@Kumpare mulla taisi olla tuo samainen unettomuus viime syksynä juuri ennen plussaa. Taisin nousta 3.30 tv:tä kattelemaan, kun en jaksanut enää pyöriä. Ourakin ehdotti mulle ainoastaan 25min nokosia siihen. 🙃

Liityn kukkujien kerhoon. Meikä nukkui viime yönä 3 tuntia. Sit valvoin vaikka mitä yritin ja olin yrittämättä. Olot on sen mukaiset 🫩 Nukahdin illalla sohvalle pariks tunniksi. Mennään vasta dpo 2 niin ei voi merkkaa mitään. Eikä oo ees täysikuu, joten en tiiä mistä johtuu 😅 Toivottavasti ensi yönä saatais kaikki riittävästi unta!

Aamulämpö 36,8, mutta tajusinkin, ettei se kerro paljon mitään. Edellisessä kierrossa lämpö nous 37 asteeseen vasta 6 pv ovisplussan jälkeen.

Olen hieman menettänyt toivon tähän kiertoon, vaikka voihan tässä mitä vaan yhä tapahtua. Nyt on tosiaan vasta kp 12, mutta mikäli ovisplussa olisikin nyt vasta tuloillaan, niin ei varmaan päästä tekemään asialle mitään... Edellinen kerta oli nimittäin kp 9, ja viimeyönä koitettin, mutta homma meni ns. reisille. 😒

Mulla lämmöt on vakiintuneet tuohon 36,3 asteeseen. 🤔 Yleensä näinä päivinä ovat menneet kytikselle matalammalle ovikseen asti.

Laitoin tuon toissa aamuisen lämmön näkyviin, mutta merkkasin sen sleep deprivatella. Ärsytti se musta discord-pallo kun se oli liian lähellä käyrää. 😁

IMG_7872.jpeg

Tein aamulla taas pc-ovistestin. Scanneri antaa yhä tasoksi samantyylistä, kuten nuo aiemmat (0,79). Taidan testaa illemmalle vielä uusiksi. Äsyttää kyllä, jos tulee illalla korkeampi lukema, sillä voi olla, että hommailut onnistuu uudestaan vasta su/alkuviikosta. Voihan olla, että koko ovis kusi. Pää oli aamulla myös niin kipeä, että otin panadolin, joka ei auttanut. Otin puolenpäivän aikaan vielä sitten buranaa, et oikein urakalla täs näköjään itsekin sabotoin tilannetta. 🙈

(Laitoin tän ensin "plussa vai ei" ryhmään, mutta poistin, koska mietin, että ei kai nyt sentään oikeasti.)

Tein siis raskaustestin, koska heräsin aamulla aika heikkovointisena, ja 4 pv mulla on tullut noita korkeahkoja tuloksia ovistesteissä. Tässä nyt siis komeilee herkästä rfsu:n testistä saatu törkeä virheellinen - kutakuinkin positiivisen näköinen tulos. Päädyin siihen, että tän on oltava negatiivinen, koska mun lämmöt ei ole mielestäni hirveästi koholla.

Liitteet

• 20260522_205919.jpg
    20260522_205919.jpg
    458.5 KB · Katsottu: 16
(Laitoin tän ensin "plussa vai ei" ryhmään, mutta poistin, koska mietin, että ei kai nyt sentään oikeasti.)

Tein siis raskaustestin, koska heräsin aamulla aika heikkovointisena, ja 4 pv mulla on tullut noita korkeahkoja tuloksia ovistesteissä. Tässä nyt siis komeilee herkästä rfsu:n testistä saatu törkeä virheellinen - kutakuinkin positiivisen näköinen tulos. Päädyin siihen, että tän on oltava negatiivinen, koska mun lämmöt ei ole mielestäni hirveästi koholla.
Ootko nyt varma, ettet vois olla raskaana? Ne sun ovistestitkin oli niin tasaista korkeeta. Testaa vielä digillä?

Takaisin