BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Premom ajoitti mulle oviksen kp 21, mutta ff kp 22. En ihan tajua miks, mut ihan sama. ☺️
Ff monesti laittaa ovulaation siihen dipin kohdalle. Ei toki aina. Jos muistan oikein niin juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee hieman normaalista ja sit lähtee seuraavana päivänä nousuun🤔 Ps. Meillä näyttäis olevan dpo 4 menossa molemmilla🤭

Täällä odotellaan ovista ja tallettelut olis hyvä aloitella tänään. En kyl tiedä miten me sumplitaan yövuorot.

IMG_1315.jpeg

Mielenkiintoiset ajat jatkuvat. Tänään kp 16 ja Clearbluen pinkillä ovistestillä hymynaama, myös Pregcheckin liuskalla melko tumma viiva, MUTTA Clearbluen hedelmällisyysmonitori ei edelleenkään tunnistanut lh-huippua. Kuitenkin lämpökäyrä on dipannut jo kp 13. Voikohan ovis silti tosiaan vasta nyt?

Kuvassa oranssilla viime kierron lämmöt, sinisellä tämän. Aika samoja latuja menevät 😅

Liitteet

• IMG_20260501_091238.jpg
    IMG_20260501_091238.jpg
    111 KB · Katsottu: 15
Mielenkiintoiset ajat jatkuvat. Tänään kp 16 ja Clearbluen pinkillä ovistestillä hymynaama, myös Pregcheckin liuskalla melko tumma viiva, MUTTA Clearbluen hedelmällisyysmonitori ei edelleenkään tunnistanut lh-huippua. Kuitenkin lämpökäyrä on dipannut jo kp 13. Voikohan ovis silti tosiaan vasta nyt?

Kuvassa oranssilla viime kierron lämmöt, sinisellä tämän. Aika samoja latuja menevät 😅
Voihan se olla vasta tuloillaan? 🤔 Itsellä vaan ei havainnut oikeasti niinä parina kertana, kun jatkoin testailuja kp20 asti jolloin ei varmaan enään ollut. 😅

Täällä kp7 ja tuli korkea lukema siihen clearbluen laitteelle jo kuten viime kierrossakin. Saa nähdä onko ovulaatio tosiaan kp10 eli 4 päivä maanantaina Star Wars päivänä. 😂

Voihan se olla vasta tuloillaan? 🤔 Itsellä vaan ei havainnut oikeasti niinä parina kertana, kun jatkoin testailuja kp20 asti jolloin ei varmaan enään ollut. 😅

Täällä kp7 ja tuli korkea lukema siihen clearbluen laitteelle jo kuten viime kierrossakin. Saa nähdä onko ovulaatio tosiaan kp10 eli 4 päivä maanantaina Star Wars päivänä. 😂
Voi olla, en tiiä kyllä. Pitää testata nyt iltapäivän puolella vielä 😅

@Mamiksx5 Mä todella toivon että mulla ovulaatio maanantaina, lähinnä sen huvittavuuden takia. 😂 En ainakaan usko että sen aiemmin voi olla... Kun maanantaina kp10 niin luulisin että se tosiaan se aikaisin mahdollinen?? Toki voihan se myöhemmin olla, mutta toivon että maanantaina.

Must voi oikein hyvin olla vasta nyt. Oot näköjään merkannutkin limat alkaneiks vasta muutama pv sitten, ja limat alkaakin yleensä muuttua vasta pari / muutama pv ennen positiivista ovistestiä / ovulaatiota. Mun mielestä siis korrelois taas siinä mielessä.

Takaisin