BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulin @Kali katsoo nyt uusiksi , tuolla ff foorumilla joku taisi kans arvioida että olisko 9 ollut kiinnittymisdippi, mutta en jotenkin jaksa uskoa. Olisko sulla sitten myöhäinen kiinnittyjä mahdollisesti?

No teen kyllä illalla vielä uuden testin kun niitä nyt on ja lisää tulee kun tilasin läjän ovistestejä ja siihen kylkeen r testejä lisää.

Tulin @Kali katsoo nyt uusiksi , tuolla ff foorumilla joku taisi kans arvioida että olisko 9 ollut kiinnittymisdippi, mutta en jotenkin jaksa uskoa. Olisko sulla sitten myöhäinen kiinnittyjä mahdollisesti?

No teen kyllä illalla vielä uuden testin kun niitä nyt on ja lisää tulee kun tilasin läjän ovistestejä ja siihen kylkeen r testejä lisää.
Voihan se mullakin olla myöhemmin kiinnittynyt jos on edes. Kun ajattelin vaan että tuo dpo7 sopisi siihen lämpöjen perusteella, vaikka eihän se mitä lukenut niin aina tuossa lämpökäyrässä näykkään. 🤔 Vähän vaikea sanoa miten mulla, kun viimeiset 2 päivää herännyt aamulla niin aikaisin. Eilen mittasin puoli tuntia aiemmin kuin normi 8 aika mitä nyt kuukauden ajan lähes joka päivä tarkalleen herännyt ja tänään pyörin sängyssä kun kuuden jälkene heräsin ja nukahdin vielä pariksi tuntia. Muutenkin jo viime yönä heräsin pari kertaa aiemmin kello kuutta niin en usko että ainakaan mulla 2 viimeisintä päivää täysin luotettavat lämpöjen suhteen.

Mäkin varmaan testaisin vielä mutta sitten pitäisi seuraaville päiville ostaa lisää testejä ja jostain syystä mulle iski nuukuus nyt. 😂 Mietin vaan tänään kuinka paljon lugesteroneihin + siihen lääkärin aikaan jolta sain ne mennyt melkeinpä aivan turhaan.

Voihan se mullakin olla myöhemmin kiinnittynyt jos on edes. Kun ajattelin vaan että tuo dpo7 sopisi siihen lämpöjen perusteella, vaikka eihän se mitä lukenut niin aina tuossa lämpökäyrässä näykkään. 🤔 Vähän vaikea sanoa miten mulla, kun viimeiset 2 päivää herännyt aamulla niin aikaisin. Eilen mittasin puoli tuntia aiemmin kuin normi 8 aika mitä nyt kuukauden ajan lähes joka päivä tarkalleen herännyt ja tänään pyörin sängyssä kun kuuden jälkene heräsin ja nukahdin vielä pariksi tuntia. Muutenkin jo viime yönä heräsin pari kertaa aiemmin kello kuutta niin en usko että ainakaan mulla 2 viimeisintä päivää täysin luotettavat lämpöjen suhteen.

Mäkin varmaan testaisin vielä mutta sitten pitäisi seuraaville päiville ostaa lisää testejä ja jostain syystä mulle iski nuukuus nyt. 😂 Mietin vaan tänään kuinka paljon lugesteroneihin + siihen lääkärin aikaan jolta sain ne mennyt melkeinpä aivan turhaan.
No rahaa palaa ei käy kieltäminen siihen 😳 Ja oot oikeassa ei välttämättä ole mitään dippejä vaikka raskaana olisikin. Niin moni asia vaikuttaa lämpöihinkin.
Mä esim olin ihan kuumissani alkuyön mutta silti lämpö olikin vähemmän kuin eilen.

Ärsyttää kun alavatsassa pieniä nippailuja , turhaan toivo herää 🥺

212361.png

@Maana Mannila mulla ainakin dippaa siinä dpo 4 tienoilla aina lämpö, kuten tässäkin kierrossa 😂

Veikkaan, että huomenna on "välietappi nro 2", eli lämmöt rytisee taas viivan tuntumaan ja sitten nousee sieltä ylös pitkin viikkoa.

No rahaa palaa ei käy kieltäminen siihen 😳 Ja oot oikeassa ei välttämättä ole mitään dippejä vaikka raskaana olisikin. Niin moni asia vaikuttaa lämpöihinkin.
Mä esim olin ihan kuumissani alkuyön mutta silti lämpö olikin vähemmän kuin eilen.

Ärsyttää kun alavatsassa pieniä nippailuja , turhaan toivo herää 🥺
Mullakin eilisestä asti ollut jotain nippailuja ja vihlomisia alavatsassa, varsinkin eilisestä illasta asti joten mä jo pelkäsin vähän alkaako vuoto lugesteronien läpi, kun alapäässäkin tuntui kuin pistelisi ja ilta lugesteroneja en silloin ollut vielä laittanut, niin en usko että ainakaan niistä johtui kun aamulla toki laitoin, mutta siitä oli 9-10 tuntia kun nämä oireilut alkoi... 😣 Alaselkääkin vihloo tai sattuu no oikeastaan molempia. 😂

View attachment 155315
@Maana Mannila mulla ainakin dippaa siinä dpo 4 tienoilla aina lämpö, kuten tässäkin kierrossa 😂

Veikkaan, että huomenna on "välietappi nro 2", eli lämmöt rytisee taas viivan tuntumaan ja sitten nousee sieltä ylös pitkin viikkoa.
Kiinnostavaa! Kävin katsomassa, ja omassa kierrossa välillä droppaa dpo 4 ja välillä ei. 🥲 Mut joo eipä tässä mitään voi vielä tapahtuakaan, koska alkio on vasta matkalla kohtuun — jos siellä nyt edes on mitään alkiota lol. 🙃

Sun käyrät näyttää hyvält! Mitä noi kolmiot tarkottaa? Mul ei oo koskaan mitään muuta ku pallukoita.

Jep, eihän se plussaksi muutu prkl. Odottelee menkkoja ja kohti seuraavaa(yk17🫠)kiertoa. Huomenna vielä varmistustesti(turhaa) ja jäädään odottelee menkkoja. Tänään illalla vika luge sisuksiin ja näin.
IMG_1097.jpeg

Olisko muilla mitään parempia uutisia tähän maanantaihin.

@Mamiksx5 Mulla ei oo ainakaan mitään parempaa kerrottavaa, päinvastoin samaa paskaa. Tänä aamuna tein 2 testiä rsfu herkkä puikkotesti ja pregcheckin liuskatesti ja molemmat niin negatiivisia kuin vaan voi olla. 🥴 Heräsin tasan klo 8 ja mittasin lämmöt jotka vähän toi toivoa kun oli tämän kierron korkein lukema 37,30... Mutta sitten tein ekan testin ja toisen testin vielä niin alkoi vituttaa sen verran että ei kiinnosta laittaa edes lugesteronia enään. No pakko kai se on kohta laittaa, vaikka aika turhaahan se enään on tässä vaiheessa. Toivo on niin kuollut kuin olla ja voi. 😵

Liitteet

• 47.png
    47.png
    54.7 KB · Katsottu: 7
Täällä pitäisi menkkojen alkaa huomenna, terolutit loppui lauantaiaamuun (jolloin myös nega testattu) ja aiemmin on aina ollut pari päivää välissä ennen vuodon alkua 😊 Oon ihan tyytyväinen, et kohdun limakalvo pääsee nyt vielä uudestaan uusiutumaan tulehduksen jäljiltä.
Käyn tänään hakemassa letrot valmiiksi, niin aloitan ne sitten kp2. Vähän jännittää niiden käyttäminen 😬 Ja myös se, miten paljon toivoa tässä kohtaa etenkin mun puoliso on niiden varaan laskenut ja jos ei riitäkään avuksi 😩 Eniten tässä hommassa kyllä tekee pahaa se toiselle kertominen, kun ei vieläkään mitään...
Ei auta kuin toivoa nyt parasta 🤞🏼🌈 Lääkäri sanoi, että mennään kaksi kiertoa näin ja jos ei plussaa, niin sitten lisää suunnitelmia. Yritän ottaa siis seuraavaksi kahdeksi kierroksi vahvan zen-moden käyttöön 😄🧘🏽‍♀️

Täällä tasasisesti kohti loppukiertoa. Tän dpo13 päivän nega testin myötä jätän luget ja mini asan. Se ois sitten baby 2027 🥺🥹 Meidän tammikuinen 26 meni silloin kesken, olisko nyt tammikuinen 27 sitten meille🥹

Täällä jännäilen muiden tilanteet taustalla 🤗🤗

Käsi ylös, kuka yllättyi siitä, että mun lämmöt sahaa…? 🙄 Luulis, että ne lugejen avulla pysyis ylhäällä niin ku kaikilla muilla maailman ihmisillä, mutta ei näköjään. Dpo 6 tänään, joten joo tiedetään, että mitä vain voi viel tapahtua, mutta en ainakaan pidättele hengitystä.

Pitää varmaan tosissaan puhua miehen kanssa mahdollisuudesta hakeutua hoitoihin ja onko hän sille avoin.

Toistan itseäni, mutta en olis koskaan edes hurjimmissa skenaarioissa osannut kuvitella, että raskaaksi tulemiseen menisi näin kauan. Onhan meillä vasta yk 9, mutta kuvittelin naiivisti, että kyllä nyt puolen vuoden kuluessa raskaus alkaa. Ja kissanviikset!

Liitteet

• IMG_0052.jpeg
    IMG_0052.jpeg
    305.7 KB · Katsottu: 4
@Mamiksx5 Mä en ees testannut tänään. 🥴 Meinasin säästää testejä kun kumminkaan plussaa tulossa niin huomiselle jolloin meinasin etten laita enää lugesteroneja nega testin myötä. Mehän muuten oltiinkin samassa tammikuiset ryhmässä viime vuonna, mä vaan tosin hetken. 😕 Mulla menisi laskettu aikakin ilmeisesti aika samoille päiville kuin silloin oli jos ensi kerrasta tulisin raskaaksi.

@Maana Mannila En mäkään osannut arvata että meillä tälläinen tie olisi. Jos eka olisi onnistunut eikä mennyt kesken meillä olisi jo puolivuotias vauva..... 😔

Mulla täällä lämmöt vähän tippuivat, mutta tosiaan en edes testannut. Kun ei tässä toivoa ole.... Teen vaan sen varmistukseksi testin huomenna ja lopetan lugesteronit tähän iltaan.

Liitteet

• 41.png
    41.png
    56.8 KB · Katsottu: 11
@Mamiksx5 Mä en ees testannut tänään. 🥴 Meinasin säästää testejä kun kumminkaan plussaa tulossa niin huomiselle jolloin meinasin etten laita enää lugesteroneja nega testin myötä. Mehän muuten oltiinkin samassa tammikuiset ryhmässä viime vuonna, mä vaan tosin hetken. 😕 Mulla menisi laskettu aikakin ilmeisesti aika samoille päiville kuin silloin oli jos ensi kerrasta tulisin raskaaksi.

@Maana Mannila En mäkään osannut arvata että meillä tälläinen tie olisi. Jos eka olisi onnistunut eikä mennyt kesken meillä olisi jo puolivuotias vauva..... 😔

Mulla täällä lämmöt vähän tippuivat, mutta tosiaan en edes testannut. Kun ei tässä toivoa ole.... Teen vaan sen varmistukseksi testin huomenna ja lopetan lugesteronit tähän iltaan.
Nyt tammikuisiin sitte 🥹

Takaisin