BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kali mulla oli ihan samanlainen pudotus tässä kierrossa dpo5 kohdalla, ja lämmöt lähti nousuun uudelleen vasta dpo11 jälkeen, eli älä heitä kirvestä vielä kaivoon! ❤️ mä olin 100-varma kans että ei tästä kierrosta tuu mitään tuon tiputuksen takia.

Tsemppiä @Oikkuu ❤️‍🩹.

Mulla lämmöt jatkaa noususuuntaisesti. Se onkin sitten ainoa oire, joka tuntuu kieltämättä vähän pahaenteiseltä. Eilen Oura vähän hälytteli leposykkeistä, mut nyt nekin oli ilmeisesti laskeneet normaalille tasolle. Tänään en testannut, mut huomenna ajattelin.

Liitteet

• IMG_1347.png
    IMG_1347.png
    173.5 KB · Katsottu: 6
@Moosee No vertailin mun edellisten käyrien kanssa ja muissa ei pudotusta tässä vaiheessa ollut, paitsi dpo3-4 lokakuun raskauskäyrässä. 🤣 Tosin se ei näin iso pudotus ollut, niin mietityttää mistä johtuu senkin lisäksi kun lugesteronit käytössä kun niiden pitäisi nostaa lämpöjä.

Ja en varmaan paras esimerkki, mutta mulla ei viimeisimmän keskenmenon pisimmälle kerenneessä kun kaikki vielä oli hyvin siis ekat viikot niin ollut heti mitään oireita. Jossain vaiheessa vähän tuli jotain. Ja sitten taas osassa kemiallisia ollut alusta alkaen jotain pieniä oireita. Tarkoitan vaan että ei kannata varmaan olla huolissaan kun noin alussa, koska ei ne oireetkaan välttämättä kerro miten se raskaus sujuu. Toki tiedän todella hyvin että helpommin sanottu kuin tehty vain ettei mieti onko kaikki hyvin. 😞 Tekisin itse samaa jos tulen vielä edes raskaaksi.

@Kali oot ihan oikeassa. Ja ehkä tää on sit jotain iän mukanaan tuomaa rauhallisuutta, mut jotenkin oon aika realisti sen suhteen, mitkä on riskit ja mahdollisuudet tässä iässä. Taitaa olla pikkaisen matalampi mahdollisuus sille et kaikki ei olisi hyvin kuin toisin päin. Mut päivä kerrallaan ☀. Eilen luin vielä jotain jodel-ketjua jossa joku kirjoittaja toi esiin miten tässä mun iässä munasoluja on jäljellä yksittäisiä ja nekin suurin osa vaikeasti vaurioituneita, ei varsinaisesti kohottanut mieltä 😅.
Aiempien raskauksien kohdalta muistan oireita, mutta en silloin seurannut mitään päiviä, joten en tiedä olisiko tässä vaiheessa ollut vielä mitään. Mullahan on vasta tänään kuukautiset virallisesti myöhässä.

Jännä miten tarkasti päivälleen noudattelee nousut ja laskut tuota keskiarvokäyrää. 😄 Huomenna varmaan lähtee laskuun. Jos ei laske niin teen huomenna raskaustestin, tänään en jaksanut.

Mitään perusoireita ei ole vieläkään. Tosi vähäistä juilintaa, muttei mitään muuta.

IMG_7681.png

//Ensi kierrossa vois tosiaan odottaa testaamisen kanssa tonne dpo14 suosiolla ja silloinkin testata vaan jos ei lämmöt ole lähteneet laskuun.

@Moosee ei se munasolujen laatu kaikilla saman ikäisillä ole noin huonolla tolalla ku. Varmasti elintavoilla ja geeneillä on myös vaikutusta asiaan. Mutta eihän se mieltäylentävää ole lukea noita hedelmällisyysjuttuja. Toivottavasti sulla siellä nyt hyvälaatuinen munasolu hedelmöittynyt ja samaa toivon tottakai omalle kohdallekin🌈🤞🏻

Täällä lämmöt pomppas taas ylös ja viiva oli vahvistunut eiliseen nähdenkin. Takaraivossa jyskyttää kuitenkin epävarmuus, vaikka pitäisi kai
Screenshot_20260412-121018.png
Screenshot_20260412-074955.png
uskaltaa iloita tästä. On jotenkin liian hyvää ollakseen totta, kun kävi niin helposti.

@Kumpare nää sun käyrät on kyl hitsin kiinnostavia, varsinkin ne, missä näkyy Ouran lämmöt ja pimppilämmöt samassa asteikossa. Tää keskiarvolämpö on kans tosi mielenkiintoinen!

@Oikkuu tsempit ja virtuaalihalit, vaikka ei se varmaan autakaan nyt just tähän hetkeen. <3

@Kali toivotaan, että dippi mahtuis normaaliin vaihteluun ja tää olis teidän kierto. <3

Mä voisin tulla pitkästä aikaa esittelee omaa käyrääni, vaikka ei tässä nyt mitään kummempaa nyt viel olekaan tapahtunut. Tänään oli vähän koholla lämmöt, kun menin myöhään nukkumaan ja heräsin aikaisin – ja nukuin katkonaisesti, kun mies jäi ystävänsä juhliin viel sen jälkeen, kun mä lähdin kotiin. Nukuin kevyesti, kun odotin häntä, ja kun tuli, juteltiin vähän ja sit käytiin nukkumaan. Sit hän kuorsas tosi kovaa, joten jouduin siirtyy sohvalle, mistä heräsin sit jo puoli seitsemän maissa.

Ovulaatiota nyt joka tapauksessa odotellaan. Talletuksia ei ole ollut viel tässä kierrossa. Toivottavasti tänään ja alkuviikosta päästäis tositoimiin. Oma motivaatio ei nyt oo kauheen korkealla, mutta kai se tästä.

Jos @Kali sulla on ollut bad mood jo pidempään, niin mun mood on aina ok, ja energiatasot normal. xD Myöskään seksihalut ei mulla muutu kierron vaiheen mukaan.

Liitteet

• IMG_0014.jpg
    IMG_0014.jpg
    224.1 KB · Katsottu: 6
@Maana Mannila Ei mullakaan muuten kyllä seksihalut mitenkään eri kierron vaiheiden aikana muutu. 🤣 Tuntuu tosin jo joltain vitsiltä kun joka aamu laittanut tuohon ton b:n kun miettinyt ennen kuin kirjannut ylös no onko nyt paska päivä taas ja joka kerta kahden viikon ajan putkeen vastaus ollut kyllä, kyllä on paska päivä taas... 😵

@Selmiina oot ihan oikeassa, täytyy toivoa et meillä molemmilla olis sattunut hyvälaatuiset munasolut hedelmöittymään :). Ja mä haluaisin uskoa, et ne kaikista huonoimmat ei ees hedelmöity.

Mulla on tullut tänään taas ihan vähän tosi vaaleanruskeaa vuotoa. En kuitenkaan kauheasti jaksa huolestua, kun mitään kipuja ei ole, ja vuoto on selkeästi sellaista kuivaa verta. Mullahan on se polyyppi kans ollut mahdollisesti, joka saattaa vuodella. Aamulla teen testin, se kyl vähän jännittää.

Takaisin