Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen tosiaan alkoi tiputteluvuoto, ja muutenkin menkkaoireet, mut tänään taas lämmöt pomppas vähän ylös. Voi kyl johtua varmaan huonoista unistakin..
Käytätkö tuota baby aspiriinia omatoimisesti vai lääkärin ohjeesta? Mielenkiinnosta kysyn kun siitä on paljon juttua keskusteluissaOnnea @Moosee ja paljon tarrasukkia
Nyt mennään ihan samoissa @Kali ainakin ff mukaan. Mulla on dpo3 varmasti koska oli ovuskivut oikeaan aikaan.
Nyt sitten taas odotellaan. Aloitin baby aspirinin tänään ja illalla laitan ekan lugen. Mitäs sitä keksis tässä puolikuntoisena tälle päivälle, lasta on ainakin ulkoilutettavaOnneksi menee jo aika hyvin tuolla puistossa niin ei tartte käyttää omaa energiaa paljonkaan. Ja isompia lapsia mukaan kaveriksi niin eiköhän sitä tästäkin päivästä selviä.
View attachment 155030
Kivaa viikonloppua ! Piinailut alkakoon, againnnnnnn….yk16 olkoon nyt the kierto, pliiiiiis.
@Moosee onnea vielä täälläkin!Mun mielestä sun testi näyttää aika saman vahvuiselta kuin mun dpo14 testi.
Toivottavasti lähtee vahvistumaan!
Mulla oli tänään lämpö hieman nousussa ja testi oli taas vähän tummempi. Toissapäiväiseen verrattuna tummunut ihan ok. Menkkajomottelua alavatsalla ja alaselässä, mikä pelottaa. Ilmeisesti ihan normaalia, mutta ahdistaa se silti.Onneksi ei ole vuotoa (ainakaan vielä) näkynyt.
![]()