BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Mamiksx5 joo, onhan tossa ihan hyvä nousu. On vaan jotenkin tosi pessimistinen olo. Koko päivän jomotellut alavatsaa. Ja koko yön ja illan ramppasin pissalla. En tiiä mitä on meneillään, mut...

Tarkistin sen aamuisen testin ja siinä kyllä kuivuttuaan näkyy toinen viiva. Eli ovitrelle siellä haamuilee. Piikistä kuitenkin viikko, mutta oviksesta arvioiden nyt dpo4.
Olikohan se niin että ovitrelle ei pitöis enää 10 päivän jälkeen näkyä? Muidtankohan lukeneeni täältä joskus

@Mamiksx5 Mä vähän ihmettelen kanssa etten testannut, mutta koska ei mulla kun se surkea clearbluen herkkä testi johon sain jo selkeän viivan mutta muihin en niin en sitä varmaan käytä edes ja clearbluen herkkä digi testi enään ole, niin testaan vaan huomenna sillä digitestillä. Meinasin kyllä ostaa eilen pregcheckin testejä kaupasta mutta ne oli loppu sopivasti... 🤣 Pitäisi kyllä tänään vielä tänään kyllä käydä kaupassa kun unohtui pari asiaa niin katson varmaan onko niitä testejä tullut. Ja jos on niin varmaan ostan tyhmänä... 🫣
No niin ehkä me sit illalla nähdään testikuvaa 🤣 jos niitä on tullut kauppaan lisää.

No niin ehkä me sit illalla nähdään testikuvaa 🤣 jos niitä on tullut kauppaan lisää.
Löytyi kaupasta, ostin pari pakettia ja pari tuntia tai no ehkä vähän vajaa sain pidätettyä ja mulle nyt varmaan lähes ominaisesti niin onnistuin saamaan viivan siihenkin tosin harmahtavan sellaisen että toivo meni siinä sitten. En ymmärrä koska eikö pregcheckien pitäisi olla niitä varmimpia testejä jotka ei anna sellaisia harmaita viivoja? 🥴 Ainakin niiden liuskatestien?? Kuvaan en viivaa saanut taltioitua en mistään kulmasta, tuntuu että mun kamera suodattaa noi haaleimmat harmahtavat viivat pois.

//Okei sain mä siitä viivasta (ehkä) kuvan??

IMG_20260225_205309_edit_260453650267518.jpg
IMG_20260225_205303_edit_260469455223710.jpg

Tossa ilman salamavaloo ehkä näkyy?

Muokattu viimeksi:
Löytyi kaupasta, ostin pari pakettia ja pari tuntia tai no ehkä vähän vajaa sain pidätettyä ja mulle nyt varmaan lähes ominaisesti niin onnistuin saamaan viivan siihenkin tosin harmahtavan sellaisen että toivo meni siinä sitten. En ymmärrä koska eikö pregcheckien pitäisi olla niitä varmimpia testejä jotka ei anna sellaisia harmaita viivoja? 🥴 Ainakin niiden liuskatestien?? Kuvaan en viivaa saanut taltioitua en mistään kulmasta, tuntuu että mun kamera suodattaa noi haaleimmat harmahtavat viivat pois. 🙄
Mitä ihmettä, voi harmi kun et saanu kuvaan sitä. Ei niihin yleensä kyllä tule mitään ylimäärästä. Joillain kyl saattaa tulla mutta mulle ei oo tullu. No nyt ei auta ku se huominen odottaa ja katsoo mitä se digi sanoo vielä.

Mitä ihmettä, voi harmi kun et saanu kuvaan sitä. Ei niihin yleensä kyllä tule mitään ylimäärästä. Joillain kyl saattaa tulla mutta mulle ei oo tullu. No nyt ei auta ku se huominen odottaa ja katsoo mitä se digi sanoo vielä.
Just kerkesin lisätä kuvat mutta en tiedä sainko noissakaan kuvissa sitä viivaa näkyviin kun testi oli jo kuiva. 😂

Löytyi kaupasta, ostin pari pakettia ja pari tuntia tai no ehkä vähän vajaa sain pidätettyä ja mulle nyt varmaan lähes ominaisesti niin onnistuin saamaan viivan siihenkin tosin harmahtavan sellaisen että toivo meni siinä sitten. En ymmärrä koska eikö pregcheckien pitäisi olla niitä varmimpia testejä jotka ei anna sellaisia harmaita viivoja? 🥴 Ainakin niiden liuskatestien?? Kuvaan en viivaa saanut taltioitua en mistään kulmasta, tuntuu että mun kamera suodattaa noi haaleimmat harmahtavat viivat pois.

//Okei sain mä siitä viivasta (ehkä) kuvan??

View attachment 153330View attachment 153331

Tossa ilman salamavaloo ehkä näkyy?
Ekassa kuvassa näen haamusen, kun zoomaan. Oon huomannut, että puhelimella on tosi vaikea näistä saada kuvia, toivottavasti huominen digitesti toisi hyviä uutisia 🙏

Ekassa kuvassa näen haamusen, kun zoomaan. Oon huomannut, että puhelimella on tosi vaikea näistä saada kuvia, toivottavasti huominen digitesti toisi hyviä uutisia 🙏
Musta tuntuu että toi salama valo on huono noille heikoille viivoille. 😅 Kun näin sen juuri tuossa valossa sen viivan, mutta kun puhelimella otin ekaksi kuvia niin käytin tietty salama valoa. Voisi selittää miksi en saanut silloin kuvaan sitä viivaa kunnes otin ton ekan kuvan vessan normivalossa. Nyt harmittaa kyllä ettei ole oikeasti varmasti herkkiä testejä, kun varmaan näkyisi siinä ehkä paremmin.

@Kali mä nään siinä ilman salamaa ja käänsin sen
IMG_0050.jpeg

Kyllähän siinä näkyy näin käännettynäkin. Kantsii aamulla tehdä kans se pc, veikkaisin. Jos sull on se illan testi vielä ni säästä ja vertaa sit keskenään. Mut jos toi haamu on niin luulisi olevan vahvempi aamulla.

Laitan vielä mun 2023 haamusta kuvan
tähän. Ei mun mielestä lainkaan punainen. Laitan liitteeksi.

Mutta nyt isosti sormet ristii. 🤞🤞🤞

Liitteet

• IMG_0051.jpeg
    IMG_0051.jpeg
    146.6 KB · Katsottu: 54
  • IMG_0052.jpeg
    IMG_0052.jpeg
    129.5 KB · Katsottu: 54
No mulla ihan päinvastainen suunta 🤭🫠 Noita käppyröitä selatessa joskus plussa oli näkyny kolmantena päivänä tuosta dipistä joten toivotaan josko sulla huomenna nökyis 🤞🤞🤞@syssymyssy

Mut tässä omani, testi nega

2FDD6A11-E9D5-42C3-AE67-BDD3A413A292.jpeg

No joo, nyt ei auta ku odotella. Taaaas.

@Kali vois heräillä pikkuhiljaa 🤭

Täällä on taas liian jännää.

Mäkin ootan hurjalla kiinnostuksella @Kali n tuoreinta raporttia.

Ja samalla mietin että jos mun mies olisi sanonut että odota testaamista myöhempään ajankohtaan kun en usko itse olevani raskaana ja se testi olisikin positiivinen, niin se tapaus ei muuten ikinä jäisi unohduksiin. Toivottavasti Kalin mies ei oo ihan samanlainen kuin mun "mitäs minä sanoin"-mieheni 😂 itsellä välillä pännii oikein huolella kun toinen pätee humoristisesti

Mäkin liityn odotuskerhoon @Kali 🧐😅

Oon ollut täällä aika hiljainen, käynyt kyllä lukemassa. Ei oikein ole ollut raportoitava, ovis venyi ja odotutti. Nyt dpo3 (kp26) ja flunssa puski päälle, tietysti kun loppuviikko töistä vapaata. 🥴 Piti lähteä tänään yhden yön reissuun, mutta eipähän kai nyt sit lähdetäkään. Onneksi lapselle ei oltu kerrottu aikamääreitä, muuta kuin että mahdollisesti voitais mennä. Olis iso pettymys ollut.

Täällä myös ootetaan raporttia @Kali 🌈

Mulla oli lämmöt vähän plussalla Ouran mukaan, ovistestit ovat ruvenneet tässä parina edellisenä päivänä hiljalleen tummumaan. Oiskohan ovis vasta nyt viikonloppuna ✨

Muokattu viimeksi:
Heräsin vasta. 🤣 Mutta kerkesin turhaan innostua kun pregcheckiin näytti muodostuvan viiva ja tein sen digin johon tuli lukemaan "ei raskaana".. 😔 Pregcheckiä en kuivuneena katsonut enään vaan silppusin koko testin.

Lämmöt kyllä näyttää tältä joka varmaan vaan lugesteronien ansiota. Joita en enään laittanut.

Liitteet

• Screenshot_20260226_102057_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_266935530631608.jpg
    Screenshot_20260226_102057_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity_edit_266935530631608.jpg
    122.6 KB · Katsottu: 33
@Kali oon niin pahoillani negasta. Toivottavasti pääsette nopeasti uuteen yritykseen eikä luget kovasti pidennä kiertoa. Vai oliko siinä sun testissä joku vika muuten? Olika sulla jäljellä pc?

@Pakkanen siellä pääsette sit varmasti viikonloppuna tositoimiin 🤭

Mut säikäytti taas tiputtelu, yleensä saanu suurennuslasilla kattoo onko siinä paperissa jotain niin nyt tuli semmonen teelusikallisen kokoinen alue punasta. Vähän nippailee alavatsaa, en tiiä kuvittelenko vaan vai nippaileeko sit oikeesti.

@Kali oon niin pahoillani negasta. Toivottavasti pääsette nopeasti uuteen yritykseen eikä luget kovasti pidennä kiertoa. Vai oliko siinä sun testissä joku vika muuten? Olika sulla jäljellä pc?

@Pakkanen siellä pääsette sit varmasti viikonloppuna tositoimiin 🤭

Mut säikäytti taas tiputtelu, yleensä saanu suurennuslasilla kattoo onko siinä paperissa jotain niin nyt tuli semmonen teelusikallisen kokoinen alue punasta. Vähän nippailee alavatsaa, en tiiä kuvittelenko vaan vai nippaileeko sit oikeesti.
Mulla on jäljellä 2 niitä pregcheckin testejä, mutta en tiedä testaanko enään, kun lopetin lugesteronitkin jo. Vaikka se clearbluen testi näytti vialliselta kylläkin, kun ei näkynyt siellä sisällä avatessa mitään viivaa. 😅 Tekoäly väitti että on se toiminut oikein, ettei mukamas voi tulla lukemaan muuta kuin joku error teksti siihen. Että "ei raskaana" tulokseen tässä vaiheessa voi luottaa? 🥴 Vähän kyllä epäilen tuota, koska mulla ennen tullut nega tuloksissakin haalea mutta selkeästi nähtävissä oleva viiva.

Mulla on jäljellä 2 niitä pregcheckin testejä, mutta en tiedä testaanko enään, kun lopetin lugesteronitkin jo. Vaikka se clearbluen testi näytti vialliselta kylläkin, kun ei näkynyt siellä sisällä avatessa mitään viivaa. 😅 Tekoäly väitti että on se toiminut oikein, ettei mukamas voi tulla lukemaan muuta kuin joku error teksti siihen. Että "ei raskaana" tulokseen tässä vaiheessa voi luottaa? 🥴 Vähän kyllä epäilen tuota, koska mulla ennen tullut nega tuloksissakin haalea mutta selkeästi nähtävissä oleva viiva.
Mä vielä varuiks testaisin, odota 5min ennenku katsot ja ota kuva ilman salamaa jos näkyy jotain. Luget voi aloittaa uusiksi jos tarve tulee.

Mäkin testaisin varalta kyllä vielä, koska ainakin kaikki Googlen kuvat väittivät, että siinä CB:ssä pitäisi jonkinlainen viiva olla.

Mua kyllä alkoi todenteolla epäilyttää oliko se testi väärässä vai ei, plus epäilyttää olisiko ovulaatio ollut myöhemmin kun lämmöt ei ollut nousussa kuin 2 päivää ja sitten tippuivat. Ja sitten nousivat mutta se varmaan lugesteronien ansiota, joten voi olla että aloitin ne liian aikaisin. 😵‍💫 Kun lisäsin ne "limojen" koostumukset ff:n mutta niistä en läheskään varma ja ovulaatiotesti kyllä oli vahvimmillaan kp12. Toki lopetin testauksen kp14 aamuun. 🤯 En tiedä...

Testasin poistaa nuo tiedot ff:stä ja päätellä pelkkien lämpöjen perusteella ja se laittoi ovulaation kp16. 🤣 No joo kunhan sekoilen ja pelleilen nyt vaan ton ff:n kanssa nähtävästi.

Takaisin