Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Joskus (kun ilmeisesti auringon pilkut on huonossa asennossa) ei aamulla olekaan iwatch lämpöä... ja silloin ja välillä muutenkin, katson lämmin bbt mittarilla. Ärsyttää se puuttuva lämpö muuten liikaa. 
Mulla on iwatch mittausvälineenä (ja bbt-lämpömittari). Käsittääkseni iwatch kattelee lämpöjä yön mittaan ja antaa aamulla herätessä sitten keskiarvon näistä yöllisistä arvoista. Ainoastaan siis yhden luvun. Jännä, et oura antaa jotenkin kaksi...
Itse nukun viluisena aina korvia myöten peiton alla, etten näe peiton alla/peiton päällä vaihtelun vaikuttavan juurikaan.Joskus (kun ilmeisesti auringon pilkut on huonossa asennossa) ei aamulla olekaan iwatch lämpöä... ja silloin ja välillä muutenkin, katson lämmin bbt mittarilla. Ärsyttää se puuttuva lämpö muuten liikaa.
Usein heräilen yöllä monesti ja välillä olen tuntejakin hereillä keskellä yötä, mutta yleinen trendi niissä lämmöissä on kuitenkin aika "normaali" mielestäni. Ei sen suurempia vaihteluita kuin bbt-mittauksissa kuopuksen aikaan, ennen kelloa..
"Trendinäkymässä kunkin päivämäärän kohdalla näkyy kolmen päivän painotettu keskiarvo kehosi lämpötilan muutoksista verrattuna perustasoosi. Lukemissa painotetaan nykyistä päivää lähimpänä olevia päiviä." (täältä: https://support.ouraring.com/hc/fi/articles/360055983614-Trendien-käyttäminen#h_01G8H3N1C9X0GBFG57BF1BD6Q7)Miten saa toista käyrää mitattua yhtäaikaa?Täällä ollut tosta Ourasta vs bbt-mittarista keskustelua. Tässä miun käppyrä vuoden takaa, jonka mittasin molemmilla juuri saatuani Ouran, koska halusin just nähdä miten "luotettavaa" lämpödataa oura antaa. Tän kierron jälkeen jättäydyin vaan Ouran varaan, ja olin siihen tosi tyytyväinen kierron ja bbtn seurannassa.
Tässä siis sininen viiva on kuumemittari ja oranssi Oura.
Apua, nyt en kyllä tarkalleen enää muistaMiten saa toista käyrää mitattua yhtäaikaa?![]()
Juu raskaustestiä tarkoitin@Mamiksx5 testata mitä? Ovistestit tein, raskaustestin teen ensi viikon ke tai to
Lähtihän se käyrä täälläkin nousuun, tosin viikonloppulämmöt on muuten niin nättiä käyrää "pilaamassa"
View attachment 153050
Maksullinen mullakin on, ja löysin sen asetuksen! Oli just tuolla chart duossa.Apua, nyt en kyllä tarkalleen enää muistatuosta on tosiaan jo yli vuosi ja seurasin vaan yhden kierron tolleen "tuplana"... Oisko se ollut asetuksista chart duon kautta jotenkin? Mulla oli/on maksullinen versio FF:stä, en oo ihan satavarma onko tää ominaisuus myös ilmaisversiossa.
Jotain hailua siinä on, mikä testi?Maksullinen mullakin on, ja löysin sen asetuksen! Oli just tuolla chart duossa.Katsoin että voisin laittaa ensisijaiseksi vaginal bbt:n ja sit ourasta synkkais chart duon kautta fingerT:n, joka on siis tuo päivittäinen.
Kattokaapa mitä tapahtui! Olin jo valmiiksi eilen psyykannut itseni niin, että lämmöt ei lähde nousuun ja jos lähtee niin tulee vaan joku säälittävö pikku nykäys. Tein muka testinkin ja tosi epätoivoisesti kun tihrustaa niin jotain tosi tosi pientä ehkä näkyy, mutta todennäköisesti se on vaan joku viivanpaikan reuna, joka paistaa sopivassa valossa.
View attachment 153052
View attachment 153053