Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein ainoan testin joka kaapissa jäljellä ja itkuhan siinä pääsi
Laitan vielä käyrän kaikkine tietoineen tähän jos joku haluaa tutkia![]()
Jep...
Mä mittaan yleensä herättyäni kun menen vessaan niin siellä vessassa.Mittaatteko lämmöt heti kun heräätte ja ennen kuin nousette ylös? Minulla vähän ongelmallista sellainen mittaaminen kun pitää nousta ylös taaperon takia pitkin yötä...

Onnittelut!Täällä plussattu tänään dpo 17Kaksi kiertoa kerkesin ourasta seurailla lämpöjä. Oura sanonut dpo 10 asti joka aamu, että leposyke koholla ja lämmöt on välillä laskenut ja välillä noussut.
Tässä omat lämmöt ourasta. Alkaen dpo 1 ja päättyen dpo 17.
Joo, kyllä oli ensimmäinen. En halunnut tehdä aikaisemmin. En halunnut enää nähdä niitä negoja testejä, siksi päätin jo aikaa sitten että testaan vasta kun menkat myöhässä, menkat alkaa mulla aina dpo 15.Onnittelut!Oliko tämä ensimmäinen testi jonka teit?
Hienoa! Onnea raskauden johdostaTäällä plussattu tänään dpo 17Kaksi kiertoa kerkesin ourasta seurailla lämpöjä. Oura sanonut dpo 10 asti joka aamu, että leposyke koholla ja lämmöt on välillä laskenut ja välillä noussut.
KiitosHienoa! Onnea raskauden johdostaOn kyllä niin selkeä plussa
![]()
Onnea!Täällä plussattu tänään dpo 17Kaksi kiertoa kerkesin ourasta seurailla lämpöjä. Oura sanonut dpo 10 asti joka aamu, että leposyke koholla ja lämmöt on välillä laskenut ja välillä noussut.