BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Ness Ihan selkeet haamut näkyy testeissä! 😍 Nyt jo onnittelut, toivotaan että lähtee vahvistumaan ✨ käsittääkseni tuo leposykkeiden nousu myös hyvä merkki! Voin vain kuvitella miltä tuntuu 🤩. Ihania uutisia!!!

@Ness JEEEEEEEEE 💖💖💖💖 ihan selkeät plussat näkyy molemmissa testeissä😍😍 mulla noi PCn liuskat lähti tummumaan vasta kunnolla joskus dpo16 ja sitä ennen oli aika haaleita. Ihan super mahtava juttu, nyt toivotaan että pieni pysyy kyydissä😍 jatkatko testailua?🙈

Kiitos tuhannesti onnitteluista 😍😍 Olette kultaa!! Mikä ihana fiilis kun tulee niin monta onnentoivotusta, olette olleet matkalla korvaamaton tuki, kun meinannut toivo hiipua ✨🙏

@Jolinda virallinen testipäivä on maanantaina, eli ei ole siihen enää pitkä matka.

@Ansq pakkohan se on jatkaa 😅 Nyt kun meni vähän etupeltoon uittamaan, niin pakko nähdä, että vahvistuuko viivat.

Löysin kaapin perältä vielä RFSU perustestin (lisää näitä parjattua testejä jonon jatkoksi) On mennyt vanhaksi viime kuussa, mutta tässä näkyy väriä. Näitä ja pregcheck liuskoja on vielä muutamia joilla voi testailla, Onstepit loppui kun testasin niillä sitä Ovitrellea.
IMG_2157.jpeg

Voi @Ness mitä mun silmät näkeekäön 😍😍😍 Mun piti lähtee kaupoille kun en kestänyt odottaa enää 🤣 Ja mitä tänne on tullut! Onnea tuhannesti! 🥰🥰🥰

Eikä @Ness miten ihania uutisia täällä onkaan! 🩷🩷🩷 Siis just ylipäätään tuo fiilis, että voi edes saada plussan testiin kun ei oo koskaan viivan paikkaa/haamuakaan nähnyt ja ylipäätään raskautuminen on mahdollista 😍 nyt toivotaan tälle pienelle maailman tehokkaimpia tarrasukkia!! ❤️ Hyvä merkki miusta, että onestep ja rfsukin näyttää noin hyvää viivaa, pregcheckin liuskat toimi mulla hyvin ja niillä vertailin itse sit viivan vahvistumista.

Ihan hurjan paljon onnea 🥰

@Ness toihan näyttää aivan huikealta! 😍 varovaiset onnittelut ❤️

Mä olen tön viikon vetönyt henkeä ja taukoa salilta. Futiksessa oon käynyt kyllä ja huomenna oliskin peli. Tehnyt ihan hyvää. En oo nyöskään kirjannut syömisiä ylös, mutta pyrkinyt syömään kuitenkin ohjelman mukaisesti. Ens viikolla taas ruotuun. Kävin viikolla myös vyöhyketerapiassa tutun kätilön luona ja juteltiin samalla mun tilanteesta. Helpotti kyllä kun sai jutrlla jonkun kanssa ihan kasvotusten.

@Ness Ihanaa, ihanaa, onnea!! 😍💓 Se on varmasti upea kokemus saada ensimmäinen viiva testiin piitkän yrityksen jälkeen. Nyt vaan kovasti toivotaan, että pysyy ja vahvistuu, mahdollisuudet on varmasti hyvät. 🙏🌈 Ai että, tämä oli hyvän mielen päivitys. 🥰

@Ness Ihan hurjasti onnea ja tarrasukkia!! :Two-hearts::Two-hearts:

Olen pitänyt täältä taukoa, kun on aloiteltu hoitoja yksityisellä (ja odotettu aikaa julkiselle). Eka kierros IVF:ää meni mönkään karanneen follikkelin vuoksi, joten pistin ovitrellen ja ihan luomuna yritetty, nyt lugetuella lämmöt seilaa niin ettei käyrästä ole kyllä mitään tulkittavissa. Hirveää stressiä se vain tuntuu nyt aiheuttavan, kun kuitenkin tässä syksyn mittaan aloin jo vähän ymmärtää oman kehon toimintaa lämpöjen perusteella, ja nyt ei ole mitenkään verrannollista mihinkään.

Täällä lueskelen kyllä juttuja taustalla, mutta vähän vähemmän aktiivisesti nyt osallistunut näistä käänteistä ja lääkityksistä johtuen.

Toivotaan vielä plussatuulia loppuvuoteen kaikille!

@Ness 😍😍😍😍😍 Ihan selkeä, ei tarvi tihrustella tai mitään ja kaikkiin kolmeen testiin piirtyy. Kyllä se plussa nyt on! Varmasti aivan uskomaton fiilis, että nyt se todella tapahtuu. Ihan valtavasti onnea ja toivotaan että lähtee hienosti testit vahvistumaan. ❤️🌈Ja kovasti elokuisissa sinua odottelen 😉 (etkös elokuisiin lukeudu 🤔)

Olen seuraillut hiljaa taustalla tätä ketjua jo pidemmän aikaa, kun harjoitellut tarkempaa kierron seurailua lämpöjen avulla ennen kuin aloitetaan yrittäminen. Tulin niin iloiseksi @Ness plussasta, että oli pakko tulla kommentoimaan! 😍 Isot onnittelut ja voimaa pikkuiselle tarrautua lujasti kiinni! ✨

Ja laitetaan nyt muodon vuoksi ekaa kertaa oma käppyräkin tähän, vaikkei vielä yrityskierto olekaan. 😂 Tulen varmaankin päivittelemään ahkerammin näitä tänne sitten, kun virallisesti päästään yrittämään jossain vaiheessa ensi vuotta. Jos nyt jotain kuvailua tästä kierrosta mukaan just for science, parit lämmöt alkukierrosta merkattu pois kuumeen takia. Ovistestejä en käytä. Luulen oireiden perusteella ovuloineeni kp 10-12. Kierron pituus vaihtelee, pääasiassa 24 päivää joten huomiselle odottelen menkkoja.

1000032524.jpg

Näitä teidän onnentoivotuksia on kyllä ollut ihana lukea, ihan tippa tuli linssiin moneen otteeseen 🥹🥹🥹❤️ Tämä ryhmä on kyllä ihana paikka, vaikka ihmiset vaihtuu niin sama fiilis ja meininki pysyy ja aikaisemmatkin mittaajat täällä vielä käy lukemassa 💕 Vaikea tätä on kyllä todeksi uskoa, että plus

@Malttamaton145 en taida ihan vielä uskaltaa tulla sinne elokuisiin 😅 Vähän kävin jo sielä vakoilemassa. Odottelen tässä rajamailla vielä testien vahvistumista ja tuota ”virallista testipäivää”.

Jos muistan oikein niin lääkäri sanoi, että plussan tullen olisi verikoe tiedossa. Se on varmasti ihan hyvä idea ottaa heti alkuun 🙏 Tän päivän testit näytti oikeastaan aika samalta kuin eilen. Toivottavasti huomenna olisi tummempaa viivaa. Tosi kiva kyllä kylässä uittaa tikkuja 🤣😅 ehkä herään taas kukonlaulun aikaan ja saan hoitaa rauhassa tikutukset, kun muut vielä nukkuu. Toisaalta pohdin, että kerronko jo ystäville plussasta. Ehkäpä saatan kertoa, sillä kertoisin niille todennäköisesti myös jos jäisi kemialliseksi tai menisi kesken, niin samapa se 😅

@Pantis toivotaan että tässä olisi nyt ihmeplussa teille tulossa ❤️ Harmi, että follit ehti karata ennen keräystä 😭 Onko seuraava IVF-hoito suunnitteilla minne?

@hiiru tervetuloa nyt virallisesti mukaan ❤️oliko teillä jo ajatusta, että milloin yritys alkaisi? 💕

@hiiru tervetuloa mukaan 💞

@Metsäkaiku esimerkillinen lämmön nousu! 🤩

@Ness minä olen kertonut plussasta lähimmille aika pian plussan jälkeen, on ollut sitten tukea heti alusta 🥰

Noh, minä odottelin eiliselle menkkoja mutta kaavio näyttää tältä 🧐 Luteaalivaihe 10-11pv siis minulla, aika erikoista jos näin pitkäksi venyy..

Liitteet

• Screenshot_20251129-070308_FF App.png
    Screenshot_20251129-070308_FF App.png
    204 KB · Katsottu: 33
@Ness Paljon onnea plussasta. :red-heart: Aivan todella ihana lukea tällaisiä uutisia pienen tauon jälkeen. :smiling-eyes: Nyt sormet ja varpaat ristissä, että pieni pysyy matkassa. :Two-hearts:

@hiiru Tervetuloa mukaan! 🤗 Tää on kiva ryhmä. 🥰

@Metsäkaiku Onpa hienoa lämpöjen nousi, ainakin hormonit toimii! 👌

@Ness Kiva tosiaan varmaan testailla kylässä.. 🤭 Mutta kyllä voit hyvin ystävälle kertoa. Niin kuin sanoit, että jokatapauksessa kertoisit, niin miksipä ei tätä ihanaa varhaista onnea jakaisi. 🥰 Tähän varmaan liittyy meillä suomalaisilla jotain taikauskoa myös, että ei kertoisi liian ennen tms.. Mut eihän se tilanne siitä muutu, kyllä se jossain korkeammissa käsissä on. 😅

@Rollo No mutta! Joko siellä uutta testiä on kaiveltu? ☺️🌈

Takaisin