Ness
Puuhakas puhuja
@Metsäkaiku Jos sulla ei koskaan tuu selkeetä plussaa testiin, niin ton voisi jo laskea plussaksi! Kun täällä palstalla jo pitkään pyörinyt, niin nähnyt aika monta testikuvaa
toisilla plussaksi laskeutuu se, että testiviivan toinen reuna on samanvärinen kuin kontrolliviiva, eikä koko viiva koskaan värjäydy yhtä vahvaksi kuin kontrolli. Sanoisin, että jos tänään ip ei ole aamuista tummempi, niin tuossa sulla olis jo plussa
Ja eiköhän ne lämmöt nouse parin päivän päästä 
@Rollo eli sulla oli tänään samoilla rfsu testeillä puhdas nega (joka antoi eilen sitä viivanpaikkaa?). Voi vitsit
Toivotaan kuitenkin et jos nyt olisi vasta dpo9, vielä on toivoa 
@Mamiksx5 mulla on käynyt myös noin että lämmöt saattaa tulla vähän ylös loppukierrossa, mut menee kyllä sit kp1 ihan selkeästi tuon keskiviivan alle.
Täällä ei ihmeitä, vointi erinomainen ja eilen taas käyty HIITissä. Proget pitää lämmöt tasaisena, ei oikein voi näistä päätellä mitään.
Seuraavan parin päivän aikana pitäisi kiinnittymisen olla valmis. Mä meen tossa 5dpt. Tää PAS aikataulu taitaa olla hintsusti pidempi kuin luonnollisessa kierrossa, jossa jengi plussailee jo varhain
Mutta mielenkiintoista ja jännittävää on 
@Rollo eli sulla oli tänään samoilla rfsu testeillä puhdas nega (joka antoi eilen sitä viivanpaikkaa?). Voi vitsit
@Mamiksx5 mulla on käynyt myös noin että lämmöt saattaa tulla vähän ylös loppukierrossa, mut menee kyllä sit kp1 ihan selkeästi tuon keskiviivan alle.
Täällä ei ihmeitä, vointi erinomainen ja eilen taas käyty HIITissä. Proget pitää lämmöt tasaisena, ei oikein voi näistä päätellä mitään.
Seuraavan parin päivän aikana pitäisi kiinnittymisen olla valmis. Mä meen tossa 5dpt. Tää PAS aikataulu taitaa olla hintsusti pidempi kuin luonnollisessa kierrossa, jossa jengi plussailee jo varhain