BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Nukkelapsi toivotaan siis, että tämä ihmeellinen munasolun nappaus tapahtuu 😆✨🤞

@Rollo joko testailit uudelleen? 😆

@Malttamaton145 ihana tapa kertoa miehelle 🥹💕 niin miten suloista! Onnea vielä ✨

@Malttamatonq jee onnea ovistestistä! Ja koska siitä sun ultrasta on jo aikaa ja plussa tuli ”vasta nyt”, niin on oikeasti tosi mahdollista että se sun limakalvo on sieltä ennättänyt paksuuntua optimaaliksi. On varmasti jo tässä vaiheessa ihan viitteissä! Ja hyvä et on toi progemittaus tulossa, näet siitä ainakin sen progestronitason ✨

Täällä käyrä on aika samanlainen kuin tähänkin asti. Tukilääkkeet taitaa pitää lämmöt aika tasaisina. Mulla on normaalisti paljon enemmän nousuja ja laskuja luteaalikäyrällä ja näyttää enemmän tuolta alkukierron menolta, mutta korkeammissa lämmöissä 😆 Jaksaminen tosi hyvä, kävin eilen jumppassakin 💪
IMG_2078.jpeg

No nyt laitan ekaa kertaa testistä kuvaa 🧐
Yhä viivanpaikaksi laskisin tuon.. Ja eipä ollut meidän lähikaupassa muita testejä kun nää rfsu early 😁

@Ness lupaava kaavio sinulla!! 🤞💖

Liitteet

• Screenshot_20251124-073749_FF App.png
    Screenshot_20251124-073749_FF App.png
    205.2 KB · Katsottu: 81
  • IMG_20251124_073121512_HDR.jpg
    IMG_20251124_073121512_HDR.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 82
  • IMG_20251124_073159883.jpg
    IMG_20251124_073159883.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 84
Muokattu viimeksi:
@Mamiksx5 voi että, niin toivoin että tämä olisi ollut teidän kierto 🥺 Pahoittelut ja toivotaan että se seuraava kierto olisi sitten teidän 🤞✨

@Rollo aika räikeä viivanpaikka, jos se nyt viivanpaikka on 🧐 onko tämä testi siis se rfsu test early, puikkotesti?
Itellä ainakin tähän toukokuulla piirtyi hyvin samantapainen haalea viiva alkuun ja siis plussa oli.

@Malttamatonq onnea ovis plussasta!

@Ness kivan tasainen käyrä, onko mitään ajatuksia testailusta vielä? 🫣😁

Ryhmän hengen mukaan alas oma käyrä, lämmöt ainakin hyvät nousujohteiset. Katsotaan nyt miten pitkälle tässä mittaileekin sitten

Liitteet

• Screenshot_20251124_090502_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    Screenshot_20251124_090502_com_tamtris_fertilityfriend_MainActivity.jpg
    165.7 KB · Katsottu: 43
No nyt saa onneks täällä jännäillä muiden tuloksia 🥰🙏 @Rollo ja @Ness nyt seuraavina☺️ rollo mä käänsin ton kuvan niin siinä näkyy tuo viiva, pitäis saada vertailuksi kuva missä on viivanpaikka joka ei ollut plussa.

@Malttamatonq kiva kun sait ovisplussan, sit piinailee, toivotaan et päivät sujahtaa nopeasti!

@Malttamaton145 ihana tapa kertoa kyllä ja reaktio 🩷🩷🩷 laita tikkuja tänne vaan, vahvistuvat viivat onnihanaa katsottavaa💗

No nyt laitan ekaa kertaa testistä kuvaa 🧐
Yhä viivanpaikaksi laskisin tuon.. Ja eipä ollut meidän lähikaupassa muita testejä kun nää rfsu early 😁

@Ness lupaava kaavio sinulla!! 🤞💖
Lupaavan näköinen viivanpaikka, mutta vaikea sanoa onko haamu vai just testeille tyypillinen viivanpaikka, kun väriä ei oikeen näy. Itse saanut negakierroissa myös tuon tapaisia viivoja, mutta tolta ne ekat haamutkin helposti näyttää 😅 toivotaan, että huomenna testi jo punertaisi 🌈 olispa ihanaa, jos teille tulisi plussa 🌈❤️

@Mamiksx5 pahoittelut lämpödropista 💔 toivotaan että pääset uuteen kiertoon mahdollisimman nopeasti ja kivuttomasti🌈

@Rollo kyllähän tuossa selkeästi jotain näkyy! Mutta vaikea sanoa että onko viivanpaikka vai haamu. Ja tuohon edelliskierron negaan verrattuna voisi kyllä uskoa olevan jopa haamulainen? Jos kiinnittyminen on ollut vaikka dpo7 niin ei tän päivän testillä paljon enempää voi olettaa näkyvänkään 🌈 On kyllä jänskää 🙏

@Malttamaton145 viimeistään varmaan lauantaina uitan testiä, se olisi dpo 14/ dpt9, jolloin kyllä kotitestin pitäisi näyttää jos jotain on kiinnittynyt. Lähinnä kun juhlissa tarjolla juustoja, kaloja jne niin tietää vähän mitä niiden kanssa tekee😆

@Rollo varsinkin tuon toinen kuva on paljon selkeämpi. Laitan tähän kuvan siitä mun haamusta, joka siis oli plussa. Toki dpo päivistä ei niin tietoa, eikä muutenkaan varmastikaan sillä tavalla vertauskuvallinen. Mutta jos edes jotain pystyy tulkitsemaan. @Jolinda kyllä kirjoitti just hyvin! Toivotaan 🤞🌈

Liitteet

• Screenshot_20251124_120511_com_hihonor_photos_SlotAlbumActivity.jpg
    Screenshot_20251124_120511_com_hihonor_photos_SlotAlbumActivity.jpg
    38.9 KB · Katsottu: 62
@Malttamaton145 Onnea, toivotaan että viiva jatkaa vahvistumista! 🥰

@Rollo Sinne myös toivotaan, että on plussan alku. 🙏🌈

@Mamiksx5 Onko sulla minkä pituinen luteaali yleensä? Voisi tuo olla vielä kiinnittymistäkin..?

@Ness Testitulosta odotellaan malttamattomana. 😅🙏🌈

Ootteko muuten koskaan ajatelleet, kun noista viivanpaikoista paljon puhutaan.. Itse en ole koskaan saanut yhtään viivanpaikkaa, vaan ovat ihan vitivalkoisia olleet. Niin mitäs jos nuo RFSU herkät vaan on niin herkkiä, että näyttävät ne hipaisutkin testissä, mitkä ei sit vaan ota kiinni ja lähde yhtään hCG nousuun?

Mä oottelen vielä pari päivää ja pitäisi sit testata, vieläkö näkyy hCG herkällä testillä. Sit ku ei, niin pitäis alkaa ovista tikuttelemaan. Lämmöt on vielä vähän kohollaan.

@Puolikuu toivottavasti pääsisit pian takaisin normaaliin kiertoon 💖

En ole itsekään saanut ikinä mitään viivanpaikkoja testeihin joten tämä kyllä on erikoinen tilanne. Huomen aamuna kai näkee sitten ollako vai ei 🫣

@Puolikuu Mulla viime kierrossa jopa 13päivää oli. Sitä edellinen oli 12 päivää. Varmaan näkyis sitte lämmöissä huomenna jos olis kiinnittyminen. Mutta joo katsotaan katsotaan. Iltalämpöjä oon kans huvikseen katsonut ja nyt ollu jo monena iltana siinä 36,9 niinkuin tänäänkin. Se nyt ei varmaan mitään kerro siltikään. Oon istunut siis paikallaan joku 15-20minsaa samalla ku pienint nukuttanut. Sit katsonut lämmön. Mut joo eihän se kerro kyl samaa ku aamun lämpö 🤔

Noi viivanpaikat on kyl mystisiä, voiko kans olla jotenki henkilöstäkin kuka testaa niin kiinni? Et on jotenkin pissa semmosta et se näkyy herkemmin. Tai sit niinku puolikuu mainitsi et hipaisu näkyy viivanpaikkana? Vaikee sanoo.

@Mamiksx5 Okei, no sitten se on varmaan 50/50, kumpaan suuntaan kääntyy.. Toivotaan, et lämpö pomppaisi vielä takaisin ylöspäin. 🙏 Toki aika iso pudotus tuossa on, että varautuminenkaan ei pahitteeksi ole. 😐 Oon kans harrastanut tuota iltamittailua, kun odottanut et mihin suuntaan lämmöt lähtee menemään.. 🤭 Ärsyttäviä kyllä siinä mielessä luteaalin loppuvaiheet, kun pitää jännittää niitä lämpöjä. Mulla viimeksi meinasi mennä yöunet, kun kuulostelin oloa jo yöllä, että onkohan aamulla lämmöt vielä koholla vai ei.. 🙈

@Puolikuu isot halit:red-heart:

@Malttamaton145 @Ness @Rollo liuskoilla joo testaillut, Pregcheckit olleet ainoat jotka edes jotenkin toimii. Esim Raskauskeijun Onestepit ja Rfsu:n on ollu itsellä tosi huonoja. Ehkä pitää ens kiertoon harkita noita Clearblueta.

Ja @Malttamaton145 onnet viivasta, toivotaan että vahvistuu:smiling face with heart-eyes:

Jotain hassua nyt tapahtuu. Lämmöt ei lähteny nousuun, aika tasaset vielä. Olin jo luovuttanu oviksen suhteen ja asennoitunu menkkoihin kun tein toissapäivänä haaleen viivan ovistestillä. No tänään sit vielä ja aika tummaa näytti:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: En tiiä onko ihan posi vielä, mutta varmaan aika lähellä. Jotenkin nyt ei enää usko et ois kkm hailuroita, tein herkän raskaustestinki vielä tänään ja se oli kyllä tosi rehellinen nega.

Onko kokemuksia/ajatuksia voiko jäädä kierto ovuloimattomaksi jos noinkin selkeä viiva on:Eyes:

Ovistestikuvat toissapäivältä ja tältä aamulta ja lämmöt.

Liitteet

• IMG_4089.jpeg
    IMG_4089.jpeg
    141.5 KB · Katsottu: 50
  • IMG_4087.jpeg
    IMG_4087.jpeg
    174.6 KB · Katsottu: 50
@Metsäkaiku musta tuntuu et sun ovis on nyt tulossa, pääsettekö hyödyntää? Peukut sinne 👍👍

No voi hitsi @Rollo olin niin varma et tänään tuut hehkuttaa vahvistunytta testiä , mut peli ei kyl oo menetetty ennenku menkat alkaa. Lämmöt vaikuttaa tosi hyvältä kyllä.

Mun lämmöt tuli pikkusen ylös mut edelleen testi negaa ja spotting . Hieman jo pikkuhousun suojaan tulee. Vielä en kuitenkaan laske menkoiksi.

Liitteet

• IMG_8302.jpeg
    IMG_8302.jpeg
    446 KB · Katsottu: 25
@Mamiksx5 sulla vielä luteaalin yläpuolella kuitenkin lämpö 🤞

Tokihan tässä on sekin mahdollisuus että dpo on mulla tänään 9 eikä 10, olen merkannut oviksen opk:n mukaan, FF itse antaa päiväksi tuon yhden päivän myöhäisemmän!
Taas ei auta muu kuin aika.. 😵‍💫

Takaisin