BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En pahastu vaikka muutkin kommentoi. Itse asiassa meinasin kysyä tätä täällä lapsettomuuspalstalta vielä, vaikkei ainakaan vielä olla hoidoissa. Mutta siellä on porukkaa jolla on kokemusta.

Lääkäri ei ollut siitä luvusta 4 + 4 huolissaan. Piti sitä hyvänä ja riittävänä. Mutta tosiaan itse pelkään onnistummeko saamaan lapsen.. Koska mulla on vahva tunne, että tää ei tule nyt helpolla ja Google sanoo, että esim. 5 per puoli tai enemmän olisi normaalimpi.

Maalaisjärjellä ajateltuna, sulla on ikäsuhteutettuna parempi tilanne, jos pelkkää määrää ajattelee, ja määrää siinä mitataankin, vai kertooko sitten puoliero tossa jotakin? Oliko sulla minkäkokoiset munasarjat? Kirjattiinko sitä ylös?

Enemmän lääkäri oli huolissaan siitä, että aivolisäkkeeni puuhailee omiaan, koska prolaktiini on koholla (650) ja myös tsh (3,11) liian korkea yrittävälle. Että se voi olla se ratkaiseva tekijä. Kerranhan tässä jo raskauduin yk1, mutta se ei kehittynyt alkua pidemmälle. Eli ainakin teoriassa on mahdollisuus onnistua uudestaan, jos vaan sattuu hyvä munasolu kohdalle. Joulukuussa katsotaan uudestaan mitä arvot on ja ultrataan ihan polilla.

Mun pahin pelko on ettei saada yhteistä lasta, joten viimeinen asia mitä tekisin, olisi vuosien aikailu. Ymmärrän hyvin, että aika on rajallista ja otamme jokaisen yrityskerran tosissaan, mutta koitan olla stressaamatta vaikka vaikeaa se onkin. Olen 36v ja minulla on 4 raskautta ja 2 lasta. Todella toivon, että todennäköisyydet ovat puolellamme vielä. Jos olisin vanhempi, olisin jo täysin paskat housussa. Tiedostan, että ovet alkavat sulkeutua jo tässä iässä.

En sinuna heittäisi vielä kirvestä kaivoon.. Oliko teillä sitten se tilanne, että hoitoihin ette hakeutuisi? 😥 Hyvä että kommentoit.. Tsemppiä teille yritykseen. Ymmärrän että on raastavaa ja samassa veneessä ollaan, jos näin saa sanoa.
Kiitos kommentoinnista ja vertaistuesta! Mä oon kans ymmärtäny, että tuon AFC:n pitäisi olla vähintään yli 10. Hyvä kuitenkin, että kävit tutkimuksissa ja selvisi tuo prolaktiini ja TSH, koska käsittääkseni ne ovat molemmat asioita, jotka voi hoitaa lääkkeellisesti.:Ok Hand Sign:Ei sanonut lääkäri mulle mitään munasarjojen koosta, en oikeastaan ihan edes tiedä mitä tuolla tarkoitetaan, osaatko avata?😄

Mietin, että jos sulla kuitenkin nyt vähän aikaa sitten on raskaus alkanut vaikka sitten keskeytyikin niin voisikohan se kuitenkin olla sikäli positiivinen asia, että keho ainakin pystyy yrittämään kiinnittymistä, joku sitten alkiossa ehkä ollut ettei ole jaksanut jatkaa, en tiedä. Isosti tsemppiä sullekin/teillekin:red-heart: Niin ja siis me ei lähdetä mihinkään hoitoihin. Mä voisin ehkä harkitakin, mutta mies ei, enkä mäkään oikeasti ole miettinyt olisinko hoitoihin valmis ja meillä onneksi onkin kaksi lasta niin vaikka toive kolmannesta on suurensuuri niin koitan ajatella että kolmas tulee jos niin on tarkoitettu ja mä en nyt voi muuta kuin vaan toivoa ja järjestää fysiologisesti siihen mahdollisuuden. Tunnistan kyllä tonkin että miten samalla pystyä ottamaan lunkisti, ei aina helppoa.😄

Niin ja jos käyt kyselemässä lapsettomuuspuolella ja saat vastauksia niin jos muistat niin mut saa tägätä vaikka jos tänne asiasta kirjoitat, lukisin mielelläni :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kiitos kommentoinnista ja vertaistuesta! Mä oon kans ymmärtäny, että tuon AFC:n pitäisi olla vähintään yli 10. Hyvä kuitenkin, että kävit tutkimuksissa ja selvisi tuo prolaktiini ja TSH, koska käsittääkseni ne ovat molemmat asioita, jotka voi hoitaa lääkkeellisesti.:Ok Hand Sign:Ei sanonut lääkäri mulle mitään munasarjojen koosta, en oikeastaan ihan edes tiedä mitä tuolla tarkoitetaan, osaatko avata?😄

Mietin, että jos sulla kuitenkin nyt vähän aikaa sitten on raskaus alkanut vaikka sitten keskeytyikin niin voisikohan se kuitenkin olla sikäli positiivinen asia, että keho ainakin pystyy yrittämään kiinnittymistä, joku sitten alkiossa ehkä ollut ettei ole jaksanut jatkaa, en tiedä. Isosti tsemppiä sullekin/teillekin:red-heart: Niin ja siis me ei lähdetä mihinkään hoitoihin. Mä voisin ehkä harkitakin, mutta mies ei, enkä mäkään oikeasti ole miettinyt olisinko hoitoihin valmis ja meillä onneksi onkin kaksi lasta niin vaikka toive kolmannesta on suurensuuri niin koitan ajatella että kolmas tulee jos niin on tarkoitettu ja mä en nyt voi muuta kuin vaan toivoa ja järjestää fysiologisesti siihen mahdollisuuden. Tunnistan kyllä tonkin että miten samalla pystyä ottamaan lunkisti, ei aina helppoa.😄

Niin ja jos käyt kyselemässä lapsettomuuspuolella ja saat vastauksia niin jos muistat niin mut saa tägätä vaikka jos tänne asiasta kirjoitat, lukisin mielelläni :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kiitos ♥️ En oikein ymmärrä miksi niin voimakkaasti pelkään. En tiedä kuinka paljon pahemmalta tuntuisi, jos ei yhden ainutta lasta olisi. Onneksi teilläkin on, mutta se ei poista kolmannen kaipuuta.

Osaltaan tietysti se, että mulla on nyt uusi tuore kumppani ja hänellä ei ole vielä lapsia, joten kokisin painajaisena jos ei niitä pystytä saamaan. Tai lähinnä ongelma lienee minussa. Ja emme ole yrittäneet edes pitkään, mutta silti pelkään.. Pelkään varmaan, että jos ei onnistu, niin tulee ero..

Onneksi TSH js prolaktiini ovat hoidettavissa, jos katsovat tarpeelliseksi. Mulla oli kirjaus, että oikea: koko 32,3 mm x 23,7 mm, vasen: koko 24,5 mm x 21,0 mm.. eli normaalit.

Niin, kai keskenmeno on osoituksena tyhjää parempi. Munasolu irtosi ja hedelmöittyi ja vielä kiinnittyi oikeaan paikkaan. Eikä lähtenyt kuin tyhjentämällä pois. Mutta hcg ei oikein lähtenyt nousuun ja kehitys oli loppunut alkuunsa. Huonolaatuinen munasolu kaiketi 🤔

Minkä aikaa te olette nyt yrittäneet?
Ihan hurjasti toivon teille tärppionnea 🤗 Sydämen pohjasta ♥️ Ois se vaan niin ihanaa saada vielä kokea raskaus ja saada vauva itse kenenkin ♥️

Kiitos ♥️ En oikein ymmärrä miksi niin voimakkaasti pelkään. En tiedä kuinka paljon pahemmalta tuntuisi, jos ei yhden ainutta lasta olisi. Onneksi teilläkin on, mutta se ei poista kolmannen kaipuuta.

Osaltaan tietysti se, että mulla on nyt uusi tuore kumppani ja hänellä ei ole vielä lapsia, joten kokisin painajaisena jos ei niitä pystytä saamaan. Tai lähinnä ongelma lienee minussa. Ja emme ole yrittäneet edes pitkään, mutta silti pelkään.. Pelkään varmaan, että jos ei onnistu, niin tulee ero..

Onneksi TSH js prolaktiini ovat hoidettavissa, jos katsovat tarpeelliseksi. Mulla oli kirjaus, että oikea: koko 32,3 mm x 23,7 mm, vasen: koko 24,5 mm x 21,0 mm.. eli normaalit.

Niin, kai keskenmeno on osoituksena tyhjää parempi. Munasolu irtosi ja hedelmöittyi ja vielä kiinnittyi oikeaan paikkaan. Eikä lähtenyt kuin tyhjentämällä pois. Mutta hcg ei oikein lähtenyt nousuun ja kehitys oli loppunut alkuunsa. Huonolaatuinen munasolu kaiketi 🤔

Minkä aikaa te olette nyt yrittäneet?
Ihan hurjasti toivon teille tärppionnea 🤗 Sydämen pohjasta ♥️ Ois se vaan niin ihanaa saada vielä kokea raskaus ja saada vauva itse kenenkin ♥️
Ymmärrän tuon pelon, olen itsekin joutunut sitä käsittelemään.. En voi muuta kuin toivottaa voimia, uskoa ja toivoa asiaan. :red-heart: Me periaatteessa aloiteltiin syyskuun alussa, mutta luulen, että ainakin se eka kierto meni vielä ihan ohi kun mulla oli siinä poikkeuksellisen pitkä kierto mitä ei koskaan aiemmin oo ollut. Viime kierrossa oli ajoitus ihan oikein ja nyt tässä kierrossa DPO-3 eli tänkin pitäisi olla mahdollinen vaikkei ollutkaan useampia talletuskertoja.Jotenkin vaan meinaa tulla olo että ei tää varmaan riittänyt. Yritän kyllä jaksaa toivoa! Ja koitetaan nyt molemmat jaksaa olla riittävän hyvillä fiiliksillä, kun se varmaan lisäisi onnistumisen mahdollisuutta enemmän kuin hirveä ressaaminen 😄 Tsemppiä kanssa sinne oikein paljon :red-heart:

Ai niin ja ei ollut lääkäri merkinnyt munasarjojen kokoa siinä käyntikirjauksessa.

Mä sain tänään yhteyden polille. Soitin sinne ja vaivuin ihan epätoivoon kun sanoivat, että nyt on paljon aukkariin tulijoita ja ajat on ihan täynnä. Palasin luennolle kyynelsilmin pohtimaan työhyvinvointia.

Hetken päästä puhelin soi uudestaan ja häpeissäni poistuin tilasta, edelleen itkuisena. Soittivat polilta uudestaan, että on auennut lisää aikoja ja tarjosivat ensi perjantaita.

No silloin sitten mennään Tilkkaan. Miehen pitää olla mukana, koska tehdään kuulemma sopimuksia yms.

Onko muille Tilkassa tehty sopimuksia vain ivf:ssä vai myös kevyemmissä hoidoissa?

Mä sain tänään yhteyden polille. Soitin sinne ja vaivuin ihan epätoivoon kun sanoivat, että nyt on paljon aukkariin tulijoita ja ajat on ihan täynnä. Palasin luennolle kyynelsilmin pohtimaan työhyvinvointia.

Hetken päästä puhelin soi uudestaan ja häpeissäni poistuin tilasta, edelleen itkuisena. Soittivat polilta uudestaan, että on auennut lisää aikoja ja tarjosivat ensi perjantaita.

No silloin sitten mennään Tilkkaan. Miehen pitää olla mukana, koska tehdään kuulemma sopimuksia yms.

Onko muille Tilkassa tehty sopimuksia vain ivf:ssä vai myös kevyemmissä hoidoissa?
Moikka, meillä ensikäynnillä annettiin suostumuksia, vaikka aloitettiin ovulaation induktiolla (joka edelleen käynnissä siis).

Ja tsemppiä tutkimuksiin ❤️ ihan ymmärrettävää että harmitti kun kuuli ruuhkasta. Isoista asioista kuitenkin kyse.

@Nukkelapsi lämmin halaus ❤️ Onneksi aika aukkariin kuitenkin tuli pikaisesti! Hurjasti tsemppiä. Meillä allekirjoitettiin myös suostumuksia Tilkassa ennen inssiä. Tää on ihan normaali käytäntö kun lähdetään lapsettomuushoitoihin. Ja sit jos IVF edessä, niin niistä allekirjoitetaan uudet suostumukset IVF-suunnittelukäynnillä. Tsemppiä hoitopolulle, se alku on jotenkin tosi stressaavaa aikaa 💔

@Mamiii olette kuitenkin jo hakeutuneet tutkimuksiin, niin se on hyvä alku. Ja nyt sitten kontrollit tulossa, joten apua varmasti tulossa mikäli prolaktiini ja TSH edelleen viitteiden ulkopuolella. Molemmat kuitenkin voivat vaikuttaa hedelmällisyyteen, joten jo nämä korjaamalla voi olla, että teille tulee pysyvä plussa ✨ Toki sitten kun 6kk täynnä yritystä niin kannattaa hakeutua tarkempiin tutkimuksiin, ihan jo ennakointimielessä. En tiedä missä asutte, mutta paikkakunnasta riippuen hoitoihin voi hakeutua kun 6-12kk yritystä täynnä. Toki yksityiselle voi hakeutua milloin tahansa.

@Mamiksx5 miltäs siellä lämmöt näyttää? Ovatko nousseet?

@Rollo vahvistiko sulla FF oviksen jo? ✨

@Yrttiteetä tekisi mieli mitä sinne kuuluu? ❤️Mikä vaihe luteaalia olikaan menossa? Odotteletko menkkojen alkua vai meinasitko testailla?

Mulla nyt ekaa päivää lämmöt koholla. Laiton nyt manuaalisesti oviksen lauantaille, eiköhän se silloin ole ollut. Vaikka FF sen varmaan mielummin laittaisi tuohon sunnuntaille. FF varoitteli, että koska olen merkinnyt lääkkeisiin käyttäväni progestronia, voi lämmöt olla tästä syystä epätarkat (oletan, että normaalia korkeammat?) Fiilis on normaalia väsyneempi ja ehkä pientä itkuherkkyyttä jo havaittavissa 😅 pari kertaa eilen tirautin, ensin yhdelle instavideolle jossa lapsi sai lahjaksi koiranpennun ja toisen kerran podcastille jossa puhuja herkistyi. Että sellaista 😆
IMG_2028.jpeg

@Ness mä oon kans itkenyt niille videoille missä lapset saa jonkun paljon toivomansa lahjan, niin suloista 🥹🥹🥹 onks sulla ennen ollut toi progesteroni käytössä? Anteeks kun en nyt vaan muista 😇

Mun lämmöt näyttää nyt tältä
34C5AADB-4D0F-474B-A948-5856E2A029E0.jpeg

Kai ne ihan Ok on? En mä oikein osaa itse kovin tulkita onko hyvöt vai huonot 😆
Tänään mä olin jalkahoidossa, ah ihanaa oli. Samalla vähän kulmiin väriä ja nyt näytän pari päivää melko pelottavalta kun en edes meikkaa normisti 🤣 Sit ku väri tasoittuu ni on ihan kiva.
Sitten ex tempore varasin huomiselle progesteroni mittauksen, ku löysin puhtiin alekoodin. ja lisöksi on huomenna akupunktio ja hieronta.
Torstaina jatkan kotona sit siivousta, ja koitan vältellä mun korkkaamatonta testipakettia. Jos lämmöt on noussut vielä ylöspäin niin saan testata torstaina mut jo s ei niin odotan perjantaita? Vai joko täällä halutaan nähdä tikkuja 😁😁😁 Yleisö päättää nyt 💪🤩

Täällä on tänään taas tämmöinen mielialavaihtelu päivä. Heti oisin heittääs pyyhkeen jo kehään et pms siellä vain nostattelee päätänsä. Heräsin virkeänä tavallista aiemmin ja nyt sitten jo ihan tööt tähän päivään. Yhtään ei siis oo tärppioloa, eikä huvitusta testailla tai sen kummemmin just nyt tänään edes miettiä asiaa. Kivan ankeaa taas mun päivittelyni 😆

Mut hei @Mamiksx5 mä ainakin innolla testikuvia odottelen, tykkään kattella muiden testejä ja ite sit jänistän etten uskalla välillä testata 😁

Liitteet

• Screenshot_20251118_152625.jpg
    Screenshot_20251118_152625.jpg
    153.5 KB · Katsottu: 35
@Ness ollaan samoissa dpo päivissä menossa! FF ei oo vahvistanut vielä ovista mutta merkkasin oviksen plussan mukaan kp13, varmaan huomenna vahvistaa FF oviksen kp13 tai 14 jos lämmöt nousevat vielä vähän.
Jännittävä viikko edessä taas, etenkin sinulla 💞

@Mamiksx5 todellakin halutaan nähdä testejä!! 🫣🤞

@Malttamaton145 hyvän näköinen käyrä, odottelen sinunkin testikuvia kovasti 😁🤞

Liitteet

• Screenshot_20251118-153218_FF App.png
    Screenshot_20251118-153218_FF App.png
    192.5 KB · Katsottu: 31
@Nukkelapsi lämmin halaus ❤️ Onneksi aika aukkariin kuitenkin tuli pikaisesti! Hurjasti tsemppiä. Meillä allekirjoitettiin myös suostumuksia Tilkassa ennen inssiä. Tää on ihan normaali käytäntö kun lähdetään lapsettomuushoitoihin. Ja sit jos IVF edessä, niin niistä allekirjoitetaan uudet suostumukset IVF-suunnittelukäynnillä. Tsemppiä hoitopolulle, se alku on jotenkin tosi stressaavaa aikaa 💔

@Mamiii olette kuitenkin jo hakeutuneet tutkimuksiin, niin se on hyvä alku. Ja nyt sitten kontrollit tulossa, joten apua varmasti tulossa mikäli prolaktiini ja TSH edelleen viitteiden ulkopuolella. Molemmat kuitenkin voivat vaikuttaa hedelmällisyyteen, joten jo nämä korjaamalla voi olla, että teille tulee pysyvä plussa ✨ Toki sitten kun 6kk täynnä yritystä niin kannattaa hakeutua tarkempiin tutkimuksiin, ihan jo ennakointimielessä. En tiedä missä asutte, mutta paikkakunnasta riippuen hoitoihin voi hakeutua kun 6-12kk yritystä täynnä. Toki yksityiselle voi hakeutua milloin tahansa.

@Mamiksx5 miltäs siellä lämmöt näyttää? Ovatko nousseet?

@Rollo vahvistiko sulla FF oviksen jo? ✨

@Yrttiteetä tekisi mieli mitä sinne kuuluu? ❤️Mikä vaihe luteaalia olikaan menossa? Odotteletko menkkojen alkua vai meinasitko testailla?

Mulla nyt ekaa päivää lämmöt koholla. Laiton nyt manuaalisesti oviksen lauantaille, eiköhän se silloin ole ollut. Vaikka FF sen varmaan mielummin laittaisi tuohon sunnuntaille. FF varoitteli, että koska olen merkinnyt lääkkeisiin käyttäväni progestronia, voi lämmöt olla tästä syystä epätarkat (oletan, että normaalia korkeammat?) Fiilis on normaalia väsyneempi ja ehkä pientä itkuherkkyyttä jo havaittavissa 😅 pari kertaa eilen tirautin, ensin yhdelle instavideolle jossa lapsi sai lahjaksi koiranpennun ja toisen kerran podcastille jossa puhuja herkistyi. Että sellaista 😆
View attachment 150185

Hyvin näyttää lämmöt nousevan 😊🤗 Ensi viikolla sit hommat etenee teillä! Oliko sulla kilpparilääkitys ollut? Mietin voiko siitä jäädä sit pysyvä tarve lääkitykselle, jos käyttää yritysaikana? Kiinnostaa, jos itselle tulisi tarve lääkkeelle. En edes tiedä olisiko täällä hoitoa vai ajattaisiko muualle..

Niin. Jotakin tutkimuksen tynkää tässä tosiaan oli, koska km ultran yhteydessä pyysin labroja. Nyt ne sit niiden myötä kai innostui oma-aloitteisesti tutkimaan ja kun sanoin että mietin/murehdin onnistuuko vielä saada lapsi.

Joulukuussa ne mittaa makroprolaktiinin ja sit tarkemmat kilpparikokeet vasta-aineineen.. Ja sit ultra. En keksi mitä muutakaan ne ultraisi, kun taas follikkeleita? Saisipa sitten toisenkin arvion uuden kierron tilanteesta..

En tiedä sit kuinka yleistä on, että on jo aiempia lapsia ja sit ei enää millään tulisi lisää toisen kanssa? Tällaisia mietin iltaisin 🫢 Iän tuomat haasteet toki ymmärrän..

Näköjään kaikki muut on kierroissa ihan eri rytmissä mun kaa 😅 Mulla kp6, mutta halut jo oviksen tasolla, mutta toisaalta välillä vielä ärsytystä.. Oli normaalia niukemmat menkatkin. Verenpaineet stressin, univajeen ja huonon nukkumisen vuoksi kolmatta viikkoa koholla, tänään about 150/100. Pitäisi saada tämä stressitila laukeamaan jollain. Pitkään on ollut hyvät paineet.

Liitteet

• Screenshot_20251118_195142_FF App.jpg
    Screenshot_20251118_195142_FF App.jpg
    173.9 KB · Katsottu: 23
@Mamiksx5 se on tosi henkilöriippuvaista kuinka paljon ne lämmöt nousee. Mut mun mielestä näyttää hyvältä! Progemittauskin osuu just oikeeseen kohtaan, siitä viimeistään näkee sen et onko ovis tapahtunut (olisko se ollut HUSin ohjeen mukaan >25 niin voidaan sanoa oviksen tapahtuneen) Hyvältä kuulostaa myös akupunktio ja hieronta, ihanaa itsensä hemmottelua! Mä ajattelin kokeilla myös akupunktiota seuraavassa PASissa jos tää siirto päättyy negaan. Ei muuta kun testailemaan jos siltä tuntuu 😁kivahan niitä plussia olis täällä nähdä ✨🙏

@Malttamatonq tsempit sinne❤️ joskus on vaan tollaisia päiviä et kun herää niin toivois et päivä olis jo ohi 🫣🤣

@Rollo joo hei niin ollaankin luteaalikaksoset! Jee 😆 voidaan yhdessä piinailla 🙏

@Mamiii joo itseasiassa siirto on jo tällä viikolla, mut ens viikolla pääsee varmaan piinailemaan 😆 Joo, mulla on käytössä Thyroxin. Mun TSH oli ennen lapsettomuushoitoja 3.2-3.9 välillä eikä työterveys suostunut tekemään asialle mitään, vaikka pyysin. Kun hakeuduin lapsettomuuspolin ensikäyntiä varten verikokeisiin, oli niissä TSH 4.8 ja sain kilpparilääkkeet heti. Ne on ollut mulla nyt n. vuoden käytössä ja kuulemma pitää käytää myös jos raskaus alkaa (yleensä annosta pitää nostaa) Synnytyksen jälkeen voi kuulemma jättää pois. Mulla ei siis ole koskaan ollut mitään kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita joten vaikea sanoa onko sillä mitään vaikutusta😅 olo on ihan sama ennen ja jälkeen lääkityksen. Meillä miehessä on vika, niin ei oo näkynyt tuo lääkitys meillä mitenkään yrityksessä, mut lapsettomuushoitoja varten se TSH arvo pitää olla <2.5. Tosi hyvä että on tulossa lisää tutkimuksia joulukuussa✨🙏

Mä ajattelin tehdä raskaustestin torstaiaamuna ennen siirtoa, niin näen onko ovitrelle jo poistunut vai onko siitä vielä jotain jäljellä. Siinä kai voi mennä kymmenenkin päivää että väläyttelee positiivista testillä 😅

Mä jään kans jännäilee @Malttamaton145 ja @Mamiksx5 testejä! @Ness isot tsempit ja peukut huomiselle, jännä päivä tulossa😍

Ei näköjään oo hetkeen tullu tänne päiviteltyä, vaikkei kyllä oo ollu kerrottavaakaan😅 Olin lomautettuna viime viikolla ja vietin sitä mökillä lapsuudenystävien kanssa, oli kyllä niin ihanaa❤️ teki tosi hyvää.

Lämmöt seikkailee edelleen matalalla. Tein tänään raskaus- ja ovistestit. Raskaustestissä hailura enää kkm jäljiltä. Ovistesti yllättävän tumma, en tiedä reagoiko se vielä tohon hailuraan vai voisko olla ovis tulossa👀 Limaisuus viittailee viittailis ovikseen, samoin ollut semmosta nipistelyä. Mutta voi kyllä olla ihan kuvitteluakin.

Liitteet

• IMG_3990.jpeg
    IMG_3990.jpeg
    186.1 KB · Katsottu: 50
  • IMG_3983.jpeg
    IMG_3983.jpeg
    833.1 KB · Katsottu: 48
Muokattu viimeksi:
Täällä siirryttiin niukahkon vuodon saattelemana uuteen kiertoon eilen🩸Eli kirjoittelen omia kuulumisia seuraavan kerran joulukuun alussa oviksen lähestyessä, mutta seurailen taustalta teidän piinailuja 🌈

Isosti tsemppiä siirtopäivään @Ness !

Harmittaa paljon ettei teillä tärpännyt 😔 Kovasti tsemppiä.

Sori @Ness väsymyksen takia elän vielä viime viikkoa näköjään 🤭

@Yrttiteetä tekisi mieli pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Toivotaan että kierron alku menee nopeasti 🙏

@Ness mitä kaikkea huomiseen nytkuuluu kun siirretään ja monen päivän ikäinen? Meinaatko testata ennen virallista testipäivää?

@Metsäkaiku kyllä ystävät on tärkeitä, kiva kun saitte aikaa yhdessä. Mäkin odotan mun ja ystävien pikkujouluja, viime vuonna jäi väliin.
Mulla kkm ovistesti reagoi vielä jäljelläolevaan hcg koska mulla tuli sit vielä myöhemmin oikea ovis , tosin luteaali jäi liian lyhyeksi siinä kierrossa joka oli tyhjennyskierto.

Ja voisin sanoa että menin päivissä sekaisin, mutta kyllä nyt vaan oli se selkäranka joka jälleen poksahti 🤭🤣🤣 Oikeesti dpo7 , uskomatonta!

E28B1ED4-216B-48B7-B133-51224DB39250.jpeg

Ja käppyrä alle kans
0087AD8C-D0D7-4F76-96F1-C55F313C646F.jpeg

Aamulla kävin ottaa progemittauksen,onks chatgpt oikeassa et jos proge alle 25 niin voi vielä aloittaa progetuen tässä vaiheessa ?
Toivotaan että tulokset tulee asap.

@Yrttiteetä tekisi mieli Tsempit uuteen kiertoon, pahoittelut ettei tämä ollut teidän kierto 🫶💔

@Ness Tsempit huomiselle. Hyvä idea testata se ovitrellen näkyminen 👍

@Metsäkaiku toivottavasti lähtis ovistesti tuosta nyt tummeneen. Onko sulla hcg arvoa mittailtu?

Tässä teille nyt tihrusteltavaa. Innostuin, kun täällä jännäävää porukkaa 😆🫣 Ei noissa kyllä mitään näy, tai jos näkyy niin varmasti viivanpaikkaa. Niitä oon ennenkin nähnyt 😂
Lämmöt lähti nousuun, mutta ihan tavanomaista näillä dpo päivillä mulle.

Ja @Mamiksx5 sun testiä odotellessa 😁 @Rollo oliko sulla jo ajatusta testailusta, milloin?

Liitteet

• Screenshot_20251119_114109.jpg
    Screenshot_20251119_114109.jpg
    165.5 KB · Katsottu: 58
  • GridArt_20251119_114052085.jpg
    GridArt_20251119_114052085.jpg
    695.9 KB · Katsottu: 59
@Yrttiteetä tekisi mieli Tsempit uuteen kiertoon, pahoittelut ettei tämä ollut teidän kierto 🫶💔

@Ness Tsempit huomiselle. Hyvä idea testata se ovitrellen näkyminen 👍

@Metsäkaiku toivottavasti lähtis ovistesti tuosta nyt tummeneen. Onko sulla hcg arvoa mittailtu?

Tässä teille nyt tihrusteltavaa. Innostuin, kun täällä jännäävää porukkaa 😆🫣 Ei noissa kyllä mitään näy, tai jos näkyy niin varmasti viivanpaikkaa. Niitä oon ennenkin nähnyt 😂
Lämmöt lähti nousuun, mutta ihan tavanomaista näillä dpo päivillä mulle.

Ja @Mamiksx5 sun testiä odotellessa 😁 @Rollo oliko sulla jo ajatusta testailusta, milloin?
Katoppa samaan aikaan kirjotettiin, jes säkin testasit🤩
Hah on kyllä jännä kattoa tuunko mä lämpöjen kans perässä 😆

Takaisin