Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olis kiva jos omistaisi hieman enemmÀn itsehillintÀÀTervetuloa joukkoon, @MetsÀkaiku!
TsemppiÀ viime hetken talletteluihin @Rollo
@Mamiksx5 ei kai aikaisin testaamisessa ole mitÀÀn vÀÀrÀÀ! MeitÀ on monenlaisia, mÀ pyrin yleensÀ jÀttÀmÀÀn testit siihen kun menkat on myöhÀssÀ/jos tulee oireita koska se toimii itselle paremmin mutta miksei voisi testata aiemminkin. (@Mamiii :kin taisi tÀstÀ kysellÀ). Toivottavasti yöpÀÀnsÀryt helpottaa
@Malttamaton145 voin samaistua tuohon seesteisyyteenMukavaa luteaalia!
@Nukkelapsi kiva kuulla sinusta pitkÀstÀ aikaa! En muista oliko nimimerkkisi tuttu tÀÀltÀ tai jostain muualta mutta anyways. Hieno juttu ettÀ painoa on saatu laskuun, toivottavasti pÀÀsette aloittamaan toimivat hoidot pian ja mielialakin alkaa helpottamaan.
@Ness onpa hieno kuulla ettÀ aikataulu selvisi! Kivaa jÀnnÀÀ
@Mamiii en muista onko ollut puhetta aiemmin mutta oon pahoillani ettÀ kohdallenne on sattunut keskenmenoja. Toivotaan ettÀ seuraava plussa tulee pian ja on jo pysyvÀ
Niin ja tÀÀllÀ ei mitÀÀn erityistÀ raportoitavaa. LÀmmöt on jatkuneet noususuunnassa ja pientÀ luteaalietomista on ollut, mutta se on mulle aika tavallista myös negakierroissa. PitÀÀ yrittÀÀ ottaa iisimmin, liian pitkÀ viikko takana... mutta ihanan maadoittavaa oli kun kaveriperhe pyysi meitÀ lapsenvahdiksi ja ainakin toistaiseksi on mennyt hyvin. Pelotti vÀhÀn ennakkoon miten ilman omaa kokemusta saadaan hyper-vilkas leikki-ikÀinen ja taapero rauhoitettua nukkumaan, mutta nÀmÀ taitavatkin olla niitÀ lapsia jotka osaavat pÀivÀkodissa/lapsenvahtien kanssa olla oikein kiltisti, ja meno kiihtyy enemmÀn silloin kun vanhemmat on kotona.
Joo mÀ en saanut noita kuvia enÀÀ laitettua oikein enkÀ kirjoitettuakaan vaikka yritin muokata@Mamiksx5 MÀ menisin tuon mukaan missÀ FF vahvistaa oviksen, eli onko siis tuo isompi kuva ja kp10 pÀivÀ? Mullakin tÀnÀÀn lÀmmöt tuli alaspÀin ja ihan normaalia ainakin mulle ettÀ vÀhÀn sahaillaan tÀssÀ kohtaa. FF saattaa vielÀ lÀmpöjen edetessÀ muuttaa omaa kÀsitystÀÀn oviksen ajankohdasta. EhkÀ tÀrkeintÀ kuitenkin ettÀ ite tiedÀt milloin on posia ollut. Toivotaan ettÀ lÀmmöt sieltÀ lÀhtee uuteen nousuun
@Nukkelapsi voi ettÀ, kurja kuuloiset kivut kyllÀ. TsemppiÀ!
@YrttiteetÀ tekisi mieli KiitosMukava ettÀ sai jotain erilaista tekemistÀ, toivottavasti viikon piina tosiaan menisi huomaamattomasti ja nopeasti.
@Rollo jokos siellÀ ollaan luteaalin puolella?
TÀÀllÀpÀ ei mitÀÀn kovin erityistÀ, lÀmmöt tÀnÀÀn tosiaan hieman droppas mutta ihan normaalia. Oon nyt tullut siihen tulokseen ettÀ mulla on hormoneista johtuva nenÀ tukkoisuus, vuoto ja aivastelu. TÀtÀ samaa nyt toistunut useamman kierron ajan. Aina oviksen kohdalla /jÀlkeen sekÀ ennen menkkoja. TÀstÀ tekoÀlyltÀkin kysyin, niin on mahdollista. Ja mulla on muutenkin tosi herkkÀ nenÀ allergioineen pÀivineen.
Ai niin, mies joutui pitkÀlle sairaslomalle tapaturman vuoksi ja hÀllÀ nyt antibiootit ja sÀrkylÀÀke kuuri. Voi toivon niin plussaa tÀstÀ kierrosta, ettei nuo edellÀ mainitut vaikuttaisi tulevaan yritykseen![]()
Heippa, tulin pitkÀstÀ aikaa tÀnne lukemaan ku mun on pitÀny jo monta kertaa aloittaa lÀmpöjen mittailu ja vÀhÀn oon alotellukin mut sit joka kerta tullu joku ongelma mukamas eteenKiitos @YrttiteetÀ tekisi mieliHuolestuttaa omien munasolujen laatu ja mÀÀrÀ. Otan osaa teidÀn menetykseen/menetyksiin. En osaa edes asettua asemaanne
Oon lueskellut kaikki viestit tÀÀllÀ vaikken oo vastannut. PÀivitÀn vaan nyt oman tilanteen ja toivotan muillekin tsemppiÀ
Onko sit mahdollista ettei ovulaatiota tullut @Mamiksx5 ? Tosin vaikka lÀmmöt kÀvisi hetkellisesti punaisen viivan alla, ei tarkoita etteikö voi ollut olla. Mulla 2020 tÀrppÀsi ja Dpo4 oli dippi.
KÀvimme hetken pohdittuamme yksityisellÀ gynellÀ tsekkaamassa tilanteen kp2. Kohtu ja kaikki nÀytti normaalilta, munasarjat olivat terveet ja hyvÀn kokoiset.. ja halusin ettÀ antraalifollikkeleiden mÀÀrÀ katsotaan.
LÀÀkÀrin mielestÀ oli hyvÀ AFC 4 + 4, olen juuri 36. Google taas sanoo, ettÀ 8 ois ehkÀ skaalan alalaidassa, mutta oli erittÀin kokenut lÀÀkÀri, joten pakko kai luottaa siihen kun on todellisuudessa nÀhnyt paljon ja on siihen erikoistunutTÀmÀn halusin tietÀÀ, ettÀ jos vaikka olisi erityisen huono tilanne, niin tietÀisi sitten jo hakeutua hoitoihin heti. Mutta luulen ettÀ munasoluni ovat kuitenkin laadullisesti huonontuneet jo reippaasti..
Yritys jatkuu.. Yk3 tyhjennyksen jÀlkeenHassusti 13.10 alkoi edellinen kierto ja nyt 13.11. Sarakkeet kohdassa I loppuu kesken, ei oo vaihtoehtoa ettÀ 3x pÀivÀssÀ
No tÀssÀ tÀmÀ. Haastavaa on mitata, kun nukun aamuyöstÀ tosi huonosti pÀtkissÀ. Koko viikko ollut tÀllaista ja sit nÀen unia ja herÀÀn niihin. Onneksi on nyt helpot menkat eikÀ tolkuttoman runsaat. Oon niin paljon jo menettÀnyt verta syys-lokakuussa..
Heippa, tulin pitkÀstÀ aikaa tÀnne lukemaan ku mun on pitÀny jo monta kertaa aloittaa lÀmpöjen mittailu ja vÀhÀn oon alotellukin mut sit joka kerta tullu joku ongelma mukamas eteen
Mutta tÀmÀ sun kirjoitus kiinnitti huomion ettÀ gyne oli sanonu AFC 4+4 olevan hyvÀ tulos 36v nimittÀin mulla oli pari kk sit AFC 2+6 ja oon 40v ja lÀÀkÀri oli todella huolissaan meiÀn mahdollisuudesta saada enÀÀ lasta. MaalaisjÀrjellÀ musta toi 4+4 on sama tilanne ku 2+6 kun molemmistahan tulee sama kokonaismÀÀrÀ. Niin jÀi nyt kiinnostaa ettÀ eikö tosiaan yhtÀÀn ollu sun lÀÀkÀri tosta lukemasta huolissaan? Vai voiko jotenkin olla ettÀ 36v sama tulos on parempi kuin 40v? Luulin ettÀ ikÀ lÀhinnÀ vaikuttaa sit munasolujen laatuun mutta tossa AFC:ssÀ arvioitaisiin vaan sitÀ mÀÀrÀÀ. MÀ oon nimittÀin ollu ihan maani myyny sen lÀÀkÀrikÀynnin jÀlkeen ettÀ haaveilenko tosiaan ihan turhaan enÀÀ. Oispa ihanaa jos se mut tutkinu lÀÀkÀri oliski ollu jotenki vÀÀrÀssÀ mutta ota nÀistÀ nyt selvÀÀ![]()
@Mamiii tosi hyvÀ, ettÀ kÀvitte tsekkaamassa tilanteen ultrassa. Just oikea myös tuo aika. AFC voi myös vaihdella kierrosta toiseen, eli vaikka nyt on 4+4 niin seuraavassa kierrossa tilanne voi olla taas toinen. Ei olisi eka keissi kun tÀÀltÀ palstalta lukenut, ettÀ AFC ollut ensin 1+2 ja parin kk pÀÀstÀ esim 4+6. Mun korvaan tuo kuulostaa just sellaiselta mÀÀrÀltÀ, et jos lapsia vielÀ haluaa niin ei ehkÀ kannata enÀÀ montaa vuotta odotella. Toki laatuahan ei AFC tai AMH kerro ja sitÀ on vaikea ilman hoitoja edes arvioida. Mutta tosi hyvÀ, ettÀ lÀÀkÀrin mielestÀ teillÀ hyvÀ tilanne ja kaikki edellytykset raskautua luomuna![]()
Ounou, sitten on vÀhÀn kinkkisempi tilanne@Rollo ongelma on siis siinÀ, ettÀ paikassa ei vÀlttÀmÀttÀ ole puhelinkenttÀÀ muualla kuin vahvistetussa juhlatilassa. Ollaan maan alla![]()