Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olis kiva jos omistaisi hieman enemmän itsehillintääTervetuloa joukkoon, @Metsäkaiku!
Tsemppiä viime hetken talletteluihin @Rollo
@Mamiksx5 ei kai aikaisin testaamisessa ole mitään väärää! Meitä on monenlaisia, mä pyrin yleensä jättämään testit siihen kun menkat on myöhässä/jos tulee oireita koska se toimii itselle paremmin mutta miksei voisi testata aiemminkin. (@Mamiii :kin taisi tästä kysellä). Toivottavasti yöpäänsäryt helpottaa
@Malttamaton145 voin samaistua tuohon seesteisyyteenMukavaa luteaalia!
@Nukkelapsi kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! En muista oliko nimimerkkisi tuttu täältä tai jostain muualta mutta anyways. Hieno juttu että painoa on saatu laskuun, toivottavasti pääsette aloittamaan toimivat hoidot pian ja mielialakin alkaa helpottamaan.
@Ness onpa hieno kuulla että aikataulu selvisi! Kivaa jännää
@Mamiii en muista onko ollut puhetta aiemmin mutta oon pahoillani että kohdallenne on sattunut keskenmenoja. Toivotaan että seuraava plussa tulee pian ja on jo pysyvä
Niin ja täällä ei mitään erityistä raportoitavaa. Lämmöt on jatkuneet noususuunnassa ja pientä luteaalietomista on ollut, mutta se on mulle aika tavallista myös negakierroissa. Pitää yrittää ottaa iisimmin, liian pitkä viikko takana... mutta ihanan maadoittavaa oli kun kaveriperhe pyysi meitä lapsenvahdiksi ja ainakin toistaiseksi on mennyt hyvin. Pelotti vähän ennakkoon miten ilman omaa kokemusta saadaan hyper-vilkas leikki-ikäinen ja taapero rauhoitettua nukkumaan, mutta nämä taitavatkin olla niitä lapsia jotka osaavat päiväkodissa/lapsenvahtien kanssa olla oikein kiltisti, ja meno kiihtyy enemmän silloin kun vanhemmat on kotona.
Joo mä en saanut noita kuvia enää laitettua oikein enkä kirjoitettuakaan vaikka yritin muokata@Mamiksx5 Mä menisin tuon mukaan missä FF vahvistaa oviksen, eli onko siis tuo isompi kuva ja kp10 päivä? Mullakin tänään lämmöt tuli alaspäin ja ihan normaalia ainakin mulle että vähän sahaillaan tässä kohtaa. FF saattaa vielä lämpöjen edetessä muuttaa omaa käsitystään oviksen ajankohdasta. Ehkä tärkeintä kuitenkin että ite tiedät milloin on posia ollut. Toivotaan että lämmöt sieltä lähtee uuteen nousuun
@Nukkelapsi voi että, kurja kuuloiset kivut kyllä. Tsemppiä!
@Yrttiteetä tekisi mieli KiitosMukava että sai jotain erilaista tekemistä, toivottavasti viikon piina tosiaan menisi huomaamattomasti ja nopeasti.
@Rollo jokos siellä ollaan luteaalin puolella?
Täälläpä ei mitään kovin erityistä, lämmöt tänään tosiaan hieman droppas mutta ihan normaalia. Oon nyt tullut siihen tulokseen että mulla on hormoneista johtuva nenä tukkoisuus, vuoto ja aivastelu. Tätä samaa nyt toistunut useamman kierron ajan. Aina oviksen kohdalla /jälkeen sekä ennen menkkoja. Tästä tekoälyltäkin kysyin, niin on mahdollista. Ja mulla on muutenkin tosi herkkä nenä allergioineen päivineen.
Ai niin, mies joutui pitkälle sairaslomalle tapaturman vuoksi ja hällä nyt antibiootit ja särkylääke kuuri. Voi toivon niin plussaa tästä kierrosta, ettei nuo edellä mainitut vaikuttaisi tulevaan yritykseen![]()
Heippa, tulin pitkästä aikaa tänne lukemaan ku mun on pitäny jo monta kertaa aloittaa lämpöjen mittailu ja vähän oon alotellukin mut sit joka kerta tullu joku ongelma mukamas eteenKiitos @Yrttiteetä tekisi mieliHuolestuttaa omien munasolujen laatu ja määrä. Otan osaa teidän menetykseen/menetyksiin. En osaa edes asettua asemaanne
Oon lueskellut kaikki viestit täällä vaikken oo vastannut. Päivitän vaan nyt oman tilanteen ja toivotan muillekin tsemppiä
Onko sit mahdollista ettei ovulaatiota tullut @Mamiksx5 ? Tosin vaikka lämmöt kävisi hetkellisesti punaisen viivan alla, ei tarkoita etteikö voi ollut olla. Mulla 2020 tärppäsi ja Dpo4 oli dippi.
Kävimme hetken pohdittuamme yksityisellä gynellä tsekkaamassa tilanteen kp2. Kohtu ja kaikki näytti normaalilta, munasarjat olivat terveet ja hyvän kokoiset.. ja halusin että antraalifollikkeleiden määrä katsotaan.
Lääkärin mielestä oli hyvä AFC 4 + 4, olen juuri 36. Google taas sanoo, että 8 ois ehkä skaalan alalaidassa, mutta oli erittäin kokenut lääkäri, joten pakko kai luottaa siihen kun on todellisuudessa nähnyt paljon ja on siihen erikoistunutTämän halusin tietää, että jos vaikka olisi erityisen huono tilanne, niin tietäisi sitten jo hakeutua hoitoihin heti. Mutta luulen että munasoluni ovat kuitenkin laadullisesti huonontuneet jo reippaasti..
Yritys jatkuu.. Yk3 tyhjennyksen jälkeenHassusti 13.10 alkoi edellinen kierto ja nyt 13.11. Sarakkeet kohdassa I loppuu kesken, ei oo vaihtoehtoa että 3x päivässä
No tässä tämä. Haastavaa on mitata, kun nukun aamuyöstä tosi huonosti pätkissä. Koko viikko ollut tällaista ja sit näen unia ja herään niihin. Onneksi on nyt helpot menkat eikä tolkuttoman runsaat. Oon niin paljon jo menettänyt verta syys-lokakuussa..
Heippa, tulin pitkästä aikaa tänne lukemaan ku mun on pitäny jo monta kertaa aloittaa lämpöjen mittailu ja vähän oon alotellukin mut sit joka kerta tullu joku ongelma mukamas eteen
Mutta tämä sun kirjoitus kiinnitti huomion että gyne oli sanonu AFC 4+4 olevan hyvä tulos 36v nimittäin mulla oli pari kk sit AFC 2+6 ja oon 40v ja lääkäri oli todella huolissaan meiän mahdollisuudesta saada enää lasta. Maalaisjärjellä musta toi 4+4 on sama tilanne ku 2+6 kun molemmistahan tulee sama kokonaismäärä. Niin jäi nyt kiinnostaa että eikö tosiaan yhtään ollu sun lääkäri tosta lukemasta huolissaan? Vai voiko jotenkin olla että 36v sama tulos on parempi kuin 40v? Luulin että ikä lähinnä vaikuttaa sit munasolujen laatuun mutta tossa AFC:ssä arvioitaisiin vaan sitä määrää. Mä oon nimittäin ollu ihan maani myyny sen lääkärikäynnin jälkeen että haaveilenko tosiaan ihan turhaan enää. Oispa ihanaa jos se mut tutkinu lääkäri oliski ollu jotenki väärässä mutta ota näistä nyt selvää![]()
@Mamiii tosi hyvä, että kävitte tsekkaamassa tilanteen ultrassa. Just oikea myös tuo aika. AFC voi myös vaihdella kierrosta toiseen, eli vaikka nyt on 4+4 niin seuraavassa kierrossa tilanne voi olla taas toinen. Ei olisi eka keissi kun täältä palstalta lukenut, että AFC ollut ensin 1+2 ja parin kk päästä esim 4+6. Mun korvaan tuo kuulostaa just sellaiselta määrältä, et jos lapsia vielä haluaa niin ei ehkä kannata enää montaa vuotta odotella. Toki laatuahan ei AFC tai AMH kerro ja sitä on vaikea ilman hoitoja edes arvioida. Mutta tosi hyvä, että lääkärin mielestä teillä hyvä tilanne ja kaikki edellytykset raskautua luomuna![]()
Ounou, sitten on vähän kinkkisempi tilanne@Rollo ongelma on siis siinä, että paikassa ei välttämättä ole puhelinkenttää muualla kuin vahvistetussa juhlatilassa. Ollaan maan alla![]()