@Mamiksx5 mun silmään teillä kyllä näyttää miehen simennesteanalyysin arvot hyviltä. On myös hyvä muistaa, että vaikka tällä kerralla olivat alhaisemmat kuin v. 2023, niin 3kk päästä uusi näyte voi olla ihan erilainen. Ne saattaa vaihdella aika paljonkin. Ja tuo nikotiini voi vaikuttaa, jos vasta nyt jätetty pois. Siemennesteellä menee kuitenkin se 3kk uusiutua. Tuo vitamiinilista on kattava, mutta ei ainakaan meillä ollut vaikutusta miehen siittiöihin millään lääkkeellä tai poppaskonsteilla

Mut ehkä se antaa enemmän buustia niille, joilla lisääntymiskyky on jo normaali tai hitusen alentunut.
@Malttamatonq pahoittelut uuden kierron alkamisesta ja tsempit alkukiertoon
@Puolikuu miltäs siellä näyttää käppyrä? Pysyykö lämmöt edelleen ylhäällä?
@Mamiii hyvä että sait kontrolliverikokeet. Mulla on kans ton TSH:n kanssa ollut jojoilua. Toki siinä voi joskus olla korkeampi arvo, joten hyvä että kontrolloidaan. Kuukausi ei oo onneks hirmu pitkä aika kontrolliin, toivotaan että silloin olisi arvot kunnossa
@Yrttiteetä tekisi mieli jatkoiko sulla lämmöt tänään nousua?
@dootti tosi hyvännäköinen käyrä, ja kuka tietää josko tuo dpo9 olisi kiinnittymisdippi

@ihmeellä1 onpas kummallinen testi, nyt näkyy jo kyllä selkeää väriä! Mielenkiintoista nähdä että oliko viallinen erä, vai oikea plussa joka vaan näyttää testeissä hassulta
@Malttamaton145 @Mamiksx5 näyttäisi siltä, että pääsette molemmat pian piinaviikoille! Jännää

Mulla on huomenna kp10 ultra, tosi jännä nähdä mikä siellä on tilanne, et onko mitään vielä kasvamassa

vähän kyllä epäilen, että joudun menemään vielä uudelleen ultraan. Tää on vähän tämmöistä säätöä epäsäännöllisen kierron kanssa. Joskus tulee ovis+ kp14 ja joskus kp24

Toki toivon et edelliskierron trendi jatkuu ja ovis tulee pian