Palailen loman jälkeen tänne päivittämään erikoisia kuulumisia. 
Meinasin että lomalla en testaile, mutta retkahdin kuitenkin. Metsästin ulkomailla herkkiä testejä muutaman ja ne oli negat. Loppu lomasta lauantaina tuli vähän pyyhkiessä verta ja ajattelin et menkat alkaa pari päivää etukäteen. Varasin sit eiliselle maanantaille gynen että pääsen heti uuteen kiertoon mahdollisen avun kanssa.
Sunnuntaina kotimatkalla tuli ihan selkeästi rusehtavaa pyyhkiessä.
No se gyne eilen.
Mulla on vasemmalla puolella kunnon keltarauhanen ja kohdunlimakalvo oli 13,4mm ja joku pieni nestekertymä kohdussa.
Lääkäri meinas, että sielä joku yrittää kiinnittyä tai sitten tää on kemiallinen. 
Kirjoitti keltarauhastuen, mutta sitä 400mg vahvuista ei ollut missään kaupungin apteekissa. Saan sen keskiviikkona.
Herkkä testi oli eilen illalla haalean haalean haamu, toisen merkin herkkä testi minkä eka tein oli nega.
Nyt tänään aamulla siihen piirtyi selkeämpi haamulainen.
Mutta onkohan tää myöhäistä jo normaaliksi raskaudeksi?
Mulla pitäis menkat alkaa ehkä huomenna ja nyt vasta piirtyy joku haamulainen testiin.
Eilen lämpö oli 36,84 ja tänään 36,48.
En oo reissulla mitannut ollenkaan.
Toissa kierrossa mulla oli kemiallinen ja se kyllä näkyi jo aiemmin. Samoin kevään kohdunulkoinen.
Meinasin että lomalla en testaile, mutta retkahdin kuitenkin. Metsästin ulkomailla herkkiä testejä muutaman ja ne oli negat. Loppu lomasta lauantaina tuli vähän pyyhkiessä verta ja ajattelin et menkat alkaa pari päivää etukäteen. Varasin sit eiliselle maanantaille gynen että pääsen heti uuteen kiertoon mahdollisen avun kanssa.
Sunnuntaina kotimatkalla tuli ihan selkeästi rusehtavaa pyyhkiessä.
No se gyne eilen.
Mulla on vasemmalla puolella kunnon keltarauhanen ja kohdunlimakalvo oli 13,4mm ja joku pieni nestekertymä kohdussa.
Kirjoitti keltarauhastuen, mutta sitä 400mg vahvuista ei ollut missään kaupungin apteekissa. Saan sen keskiviikkona.
Herkkä testi oli eilen illalla haalean haalean haamu, toisen merkin herkkä testi minkä eka tein oli nega.
Nyt tänään aamulla siihen piirtyi selkeämpi haamulainen.
Mutta onkohan tää myöhäistä jo normaaliksi raskaudeksi?
Eilen lämpö oli 36,84 ja tänään 36,48.
En oo reissulla mitannut ollenkaan.
Toissa kierrossa mulla oli kemiallinen ja se kyllä näkyi jo aiemmin. Samoin kevään kohdunulkoinen.
Muokattu viimeksi: