BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Misheliini Kiitos kysymästä. Ei ole vielä ovulaatiota, kovasti sitä nyt odottelen. Testit tosi haaleaa edelleen ja lämmötkin vähän seilailleet.
Mulla on muutamissa kierroissa just ennen ovulaatiota ollut tuota ärtyneisyyttä ja oikeen kunnon mielialanvaihteluita. Yhdistä siis vahvasti ovulaatioon, luin kans samaa että hormonit vaikuttaa.
Myöskin viime kierto oli samantyylinen ilmojen suhteen kun siellä, yhtä nopeasti loppui kun alkoikin.

Täällä bongasin lähikaupasta greippejä, joten ne lähti nyt heti taas testiin. 🤩Oon yrittänyt olla stressaamatta ovulaatiota, jännä vain nähdä tuleeko nytkin tässä aikaisin vai tuleeko taas megapitkä kierto 🤨

Liitteet

• Screenshot_20251002_114403.jpg
    Screenshot_20251002_114403.jpg
    122 KB · Katsottu: 31
Täällä lämmöt edelleen koholla, tekee tuollaista hassua tasaantumista. Samanlaista oli edellisen raskautumisen yhteydessä, mutta silloin oli myös sykkeet enemmän koholla.

Huomenna ajattelin testata heti aamusta (vaikka vasta dpo9), mutta jännittää kyllä katsoa näitä lämpöjäkin huomenna. Menkkojen pitäisi alkaa vasta keskiviikkona, eli mitään valtavaa droppia ei pitäisi käydä vielä, jos nyt ei ole kierto jotenkin erityislyhyt.

Liitteet

• IMG_20251003_074949.jpg
    IMG_20251003_074949.jpg
    181.5 KB · Katsottu: 41
@Pantis tsemppiä testauspäivään🤗 Tuo on aina jännittävää kyllä. Lähes kädet täristen ja sydän hakaten saa testailla aina😄

@Malttamaton145 no voi harmi. Toivottavasti tulee ovulaatio pian eikä veny kierto pitkäksi💛

Täällä FF merkitsi nyt ovulaation. Dpo3 käynnissä. Mä myös ajattelin testata ensi vkolla dpo9. Mutta voi olla että käy niin että siirrän sen jännityksen voimin seuraavaan viikkoon😄 Siinä jotenkin pelkää sitä pettymystä jo niin aikaisin🤭

Liitteet

• 1000060133.jpg
    1000060133.jpg
    328 KB · Katsottu: 39
@Malttamaton145 tsemppiä oviksen odotteluun! Toivotaan, että tulee pian 🌈

@Pantis miltä lämmöt ja testit näytti tänään? 😊

@Misheliini tsemppiä piinailuun! Toi päivien matelu on kyllä aina ihan tuskaa!

Omaa napaa: Täällä tuli ovisplussa eilen illalla! Aamulla testi oli ihan haalea ja sit päivän mittaan tummeni 😊 tänään aamulla yhä tumma testi ja viivat kyllä omaan silmään tasavahvuiset, vaikka premom antaa alhaisempia lukemia.. eilen mun mielestä testiviiva oli kontrollia vanhempi, mutta premom tulkitsi omalla tavallaan 😅 Mulla ollut paljon kipuja ja painetta vasemmalla puolella, eli sieltä se irtoaminen tapahtuu ilmeisesti. En nyt vaan oikeen tiedä miten pitäisi tulkita testejä ja lämpöjä, onko tänään dpo0 vai voiko yhä olla dpo-1, kun testi niin vahva aamusta 😅 samalla lämmöt jo lähteneet nousuun, mutta toki olen ollut työmatkalla ja nukkunut eri paikoissa ja viime yö oli paljon heräilyä, joka lämpöihin voi vaikuttaa.. No kohta ne piinaviikot alkaa, vaikka en ole kovin toiveikkain mielin, kun dpo-2 ja -3 tallettelut jää nyt uupumaan tästä kierrosta ja meille ei ole koskaan sattunut plussaa kun on vaan positiivisen ovistestin kohdalla talleteltu, mutta kyllähän tässä periaatteessa pitäisi joku mahdollisuus olla 😊
Screenshot_20251004_074905_FF App.jpg
Screenshot_20251004_074823_Premom.jpg

Kiitos kysymästä @Jolinda , ja tsemppiä piinaviikkoihin 🤞🏻🙏🏻

Mulla tuli ihan puhdas nega aamukuuden testeissä sekä herkällä että epäherkällä.

Lämmötkin on jotenkin dropanneet, itseasiassa tuo graafi vielä parani hiukan ihan aamukuuden lukemista (joka yleensä mittausaika ja tänäänkin eka), kun jatkoin vielä unia oura sormessa pari tuntia ja sen jälkeen korjasi hiukan korkeammalle lämpöjä. Kuitenkin koko ajan pysytty tuon vaakaviivan yläpuolella, mutta aika raju pudotus silti.

Toisaalta eilen iltavuoron jälkeen huomasin aika reippaasti valkovuotoa (en ehtinyt koko vuorossa vessaan enkä toki ruokailemaan enkä mitään muutakaan tauon kaltaista niin huomasin vasta kotona 🙈), ja aiemmin päivällä oli vielä kohdunkaula matalalla. Tänään aamulla sen sijaan en meinaa sormella yltää kohdunkaulaan lainkaan, on noussut niin korkealle.

Voisiko olla implantaatio vasta nyt?🤞🏻🤞🏻

Toki harrastimme sitten tässä aamusta seksiä (kortsulla toki), mutta jossain luki ristiriitaisia tuloksia että seksi implantaation aikaan voi vaikeuttaa raskautumista 😱 Toivotaan ettei kuitenkaan 😬

Eli lyhyesti: piinailu jatkuu 😅🫠

Liitteet

• IMG_20251004_094641.jpg
    IMG_20251004_094641.jpg
    207.5 KB · Katsottu: 47
Mä oon taas huonosti pysynyt kartalla, mut yritän kömpiä takaisin. 😅

@Malttamaton145 Toivotaan, että ovis tulee ajoissa/ajallaan. 🙏

@Pantis Jännät paikat siellä. Toivotaan parasta! 🌈

@Misheliini Kannustan jaksamaan vähän pidemmälle testailun kanssa. 🤗 Ei oo kiva saada niitä negoja, välttää turhaa mielipahaa, jos kääntyisikin posiksi myöhemmin vasta.

@Jolinda Hienoa, että tuli plussa ja pääsitte tallettelemaan.👍 Aina on toivoa, kun osuu hedelmälliseen ikkunaan.🌈 Siinä kiikunkaakun se varmaan on, että missä kohtaa on plussa ollut.. Mut ehkä jäänyt eilispäivän puolelle huippu, kun puolen yön molemmin puolin melko sama määrä tunteja testin tekoaikaan. Että tänään dpo0 laskisin. ☺️

Täällä on ollut vähän poikkeava kierto, dpo7 ja rintojen arkuus on jatkunut ja ollut tavallista voimakkaampaa koko alkuluteaalin. Yleensä loppunut dpo6/7. Yöllä oli kanssa jännä hetkellinen polttava tunne kohdun seudulla vasemmalla puolella, mitä en ole ennemmin tuntenut. Lämmöt pomppasi tänään ylös päin, alkuluteaalissa ei ole ollut heilahteluita, mitä normaalisti. Että vähän jännitetys nousi..

Liitteet

• IMG_20251004_105228.jpg
    IMG_20251004_105228.jpg
    605.9 KB · Katsottu: 41
@Misheliini En oo huomannut ärtymystä luteaalin alussa. Ylipäätään mielialaoireita on aika vähän, korkeintaan vähän alakuloisempi/itkuisempi uuden kierron vaihtuessa.

@Malttamaton145 toivottavasti ovis alkaa pian ilmaantua eikä kierto pitkity! Mun edellinen plussa tuli greippimehukierrosta 🌈

@Puolikuu ja @Jolinda tsemppiä piinailuihin!

... jossain luki ristiriitaisia tuloksia että seksi implantaation aikaan voi vaikeuttaa raskautumista 😱 Toivotaan ettei kuitenkaan 😬
En oo kuullutkaan 😮 Mikähän siinä vaikuttaisi? Ellei sitten liukkari, mulla kuivuu paikat aina luteaalista niin paljon ettei ilman yleensä välitä puuhailla.

Ehkä mulla meni kuitenkin ovis ohi ennen kuin aloitin tässä kierrossa mittailut, käyrä on tosi tasainen yksittäisiä aamudippejä (aikaisemmat heräämiset) lukuunottamatta eikä näytä nousevan sen korkeammalle kuin ennen dippejä.

Liitteet

• IMG_20251004_174608.jpg
    IMG_20251004_174608.jpg
    131.5 KB · Katsottu: 42
@Pantis mä en oo kuullukkaan, että seksi implaation aikana voisi vaikuttaa 😵‍💫 mutta varmasti voi olla jotain perää, silloin kun haluaa synnytyksen käynnistyvän on hyvä harrastaa seksiä ja miehen siemenneste jotenkin aktivoi sitä kohdunsuuta kai 😅 voisko sama olla tässä, nyt menee kyllä ihan arvauspelillä 🤭😅 tsemppiä odotteluun, toivottavasti se vielä muuttuu positiiviseksi 🌈

@Puolikuu kyllä tosi hyvän kuuloisia oireita ja lupaava käyrä! Näyttää vähän "thriphasic-patternin" alulta! Milloin aattelit testailla?

@Yrttiteetä tekisi mieli näyttää kyllä käyrä vähän sahamaiselta.. ehkä se ovis on vasta tulossa? Eikö sulla myös viime km:ien jälkeen mennyt kierto pidemmäksi? Jos tässä olisi sama kaavinnasta huolimatta 😩

Täällä "outoudet" jatkuu.. ovistesti positiivinen tai ainakin tosi vahva myös tänään ja eilen illalla oli kovat kivut nyt oikealla puolella 😅 voikohan olla irtoamassa munasolu molemmilta puolilta vai mitä tässä tapahtuu.. ei kyllä koskaan oo jatkunut näin tummat ovistestit kolmatta päivää 🫣 vieläkään ei lämmöt nousseet, FF halusi piirtää oviksen kolme päivää sitten, mä vaihdoin asetuksista sen nyt ekaa positiiviseen ovistestiin, mutta kyllä vähän hämmentää tää positiivisten testien jatkumo ja että lämmöt ei lähde nousuun.. toivottavasti huomenna olisi selkeä nousu ja selkeä nega-testi 😅Screenshot_20251005_071425_Premom.jpgScreenshot_20251005_071510_FF App.jpg

Muokattu viimeksi:
Toki harrastimme sitten tässä aamusta seksiä (kortsulla toki), mutta jossain luki ristiriitaisia tuloksia että seksi implantaation aikaan voi vaikeuttaa raskautumista 😱 Toivotaan ettei kuitenkaan 😬
Minä oon taas sitten kuullu ihan päinvastoin, perustuen siihen että kohdun verenkierto paranee, samoin kun vaikka jossain ”kiinnittymispunkussa” on ajatuksena 😂🙈 mutta tiiä mikä on totta ja mikä ei, liekkö sillä väliä ollenkaan 😁

Minä oon taas sitten kuullu ihan päinvastoin, perustuen siihen että kohdun verenkierto paranee, samoin kun vaikka jossain ”kiinnittymispunkussa” on ajatuksena 😂🙈 mutta tiiä mikä on totta ja mikä ei, liekkö sillä väliä ollenkaan 😁
Näin mäkin oon lukenut! Samoin PASia edeltävän seksin on joissain tutkimuksissa todettu edesauttavan onnistunutta lopputulosta. (esim. tässä - me tehtiin näin, ja siirto johti plussaan) Voi tietty olla että ei ole mitään vaikutusta, ja kaikki on vaan random tulosvaihtelua 😅 Mutta en usko että on ainakaan haittaakaan!

@Yrttiteetä tekisi mieli @Jolinda @Ansq tekoäly kertoi, että on ristiriitaisia tutkimustuloksia, osa sanoo, että tosiaan voi vilkastuttaa verenkiertoa alueella, toisaalta mekaaninen ärsytys, kemialliset asiat (siemenneste, liukkari?) ja mahdollinen lihassupistelu (orgasmi) voisivat taas kenties vaikeuttaa. Joku tutkimus oli saanut tulokseksi 40% heikommat todennäköisyydet raskautua jos oli implantaatiopäivien aikana harrastanut seksiä, mutta enpähän jaksanut kyseistä tutkimusta etsiä että miten siinä on muut muuttujat poissuljettu (jos on). 🤷🏻‍♀️

Todennäköisesti seksillä ei ole suuntaan tai toiseen kyllä hirveästi merkitystä 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

@Jolinda on kyllä yllättävän pitkä LH-piikki!

Täällä lämmöt palanneet noususuuntaan, mutta testeistä puhdas nega, dpo 10. Ehkä herkässä jotain roskishaamun yritelmää tikun laitamilla, mutta en halua laittaa viivalaseja päähän ja pidän negana koska ei tullut viivaa testiajan sisällä. Aiemmissa raskauksissa tässä kohtaa jo pregcheckilläkin näkynyt, mutta pitää jatkaa testailuja vaikka sellainen kutina onkin ettei tästä kierrosta nyt tärpännyt.

@Yrttiteetä tekisi mieli Jospa siellä kierto vähän vielä hakee paikkaansa.. 🙏

@Jolinda Kiitti, vähän tää nyt pistää jännittämään. En mä varmaan testaa ennen menkka-aikaa, kun oon aina vain saanut negoja, ja se on tympeää. Ei jotenkin jaksa uskoa kuitenkaan siihen plussaan.
On kyllä erikoisen pitkä ovisplussa sulla ja erikoisia nuo molemminpuoliset tuntemukset. Mutta kyllähän sitä tapahtuu, että kaksi munasolua irtoaa. Mielenkiinnolla seuraamme. Toivottavasti nyt testi muuttuisi jo negaksi ja lämmöt pomppaisi. 🙏

Mä luulin eilen, että alkaa se rintojen aristus menemään ovi, mutta yöllä taas koveni ja piti nousta käymään vessassakin, mikä ei ole tavanomaista. Mieli miettii, et voisko olla... Mutta samalla valmistautuu uuteen pettymykseen, kun oon aiemmissakin kierroissa luullut jotain oireita raskausoireiksi.

@Jolinda mulla on kans ollut joskus noita 2-3 päivän ovisplussia! Ei kyllä mitään tietoa että mistä ovat silloin johtuneet. Mutta useimmiten plussa on vain yhtenä päivänä. Voihan se olla se tuplaovulointikin 😄 On kyllä sit vaikee tietää et missä vaiheessa se ovis oikeasti tapahtuu, mut teillä hyvin talletteluja alla kuitenkin 🤞

@Pantis pahoittelut negasta 💔 Josko kiinnittyminen olisi vasta tapahtumass, eikä näy testeissä 🌈

@Puolikuu kuulostaa lupaavalta! Toivotaan parasta 🌈 Ajattelitko testailla vai odottaa menkkojen alkuun?

@Yrttiteetä tekisi mieli kylläpäs näyttää käytä jännältä, ainakaan lämmöt ei puolla että ovis olisi välttämättä tapahtunut? Toki vaikea sanoa. Ehkä se kierto vielä hakee paikkaansa 🤔

Huh mulla alkoi vihdoin menkat! Kierto oli 37 päivää ja luteaali kesti 20 päivää 🤣 Käyräkin oli kyllä sen näköinen, et jos ei olis tiennyt paremmin niin olisi voinut luulla, että olen raskaana! Mutta niin se stimulaatio vaan pidensi tuota kiertoa ja vähän sekoitti pakkaa. Toivottavasti tää kierto olis jo ihan normaali ja siirto onnistuisi 🌈 Olen menossa torstaina käymään PAS-suunnittelussa, niin katsotaan sitten miltä näyttää. Tarkoitus olisi ottaa nyt ferritiini ja kilpparikontrollit, että ovat varmasti OK siirtoa ajatellen.

@Ness tsemppiä PAS suunnitteluun! Toivottavasti tosiaan onnistuu ja ferritiini ja kilppariarvot on myös kohdillaan🌈 tosi hyvä kun ne tsekataan, niin saa parhaan mahdollisuuden onnistumiseen 🌈

@Malttamaton145 miltä siellä näyttää tilanne? 😊 onko merkkejä oviksesta?

@Puolikuu kuulostaa kyllä lupaavalta 🌈

Täällä ovistesti oli vihdoin aamulla selkeä nega! Mutta lämmöt ei oo nousseet yhtään 😅 alkaa vähän tuntua siltä, että jos tää onkin ovuloimaton kierto ja että olisi ollut kovasti yritystä irrottaa munasolu, joka sit ei ois onnistunut.. no ei auta kuin seurailla 😅 tänään ei kyllä enää saa talletteluja varmaan onnistumaan, meillä molemmilla kipeät lihakset (muusta) treenaamisesta, niin eilinenkin oli jo aikamoista 😅 Päätin että en myöskään käytä cycloja nyt, kun haluan nähdä miten luonnollinen kierto reagoi.. vähän tekisi mieli käydä mittaamassa progen arvot tän oudon "oviksen" jälkeen, mutta voi olla että odotan ensi viikon ultraan, siellähän se keltarauhanen myös näkyy, jos on ollut ovulaatio 😊

Liitteet

• Screenshot_20251006_064545_FF App.jpg
    Screenshot_20251006_064545_FF App.jpg
    131.7 KB · Katsottu: 31
Ompas taas paljon viestejä, ei pysy kärryillä kaikesta 😅

@Puolikuu siellä kyllä lupaavan kuuloista sekä käyräki näyttää oikein kivalta! 🌈

@Ness olipas pitkä luteaali. Kiva kun pääsette eteenpäin suunnittelussa ja varmasti olisi joo hyvä tsekkailla noi arvot ☺️

@Jolinda mullahan oli silloin keväällä plussakierrossa (kohdunulkoisessa) myös 3 päivää positiivinen ovulaatiotesti, joka ei yhtään ollut tapaista. En tiedä sitten onko hyvä vai huono, uskoisin että hyvä juttu! Pidän siis peukkuja teille luomukiertoon 🌈

Täällä ovis!
Mielestäni eilen jo oli tasavahvat viivat, vaikka premom antoi suht pieniä lukemia. Merkkasin ne ite "high" luokituksella. Oliskohan sovelluksessa jokin muuttunut jos @Jolinda myös sulla oli pieniä lukemia? 🤨

Noh, merkkasin eiliselle nyt jo ovis+.
Tänään tein nyt vastoin omaa tapaani heti aamusta testiä uudestaan ja hieman vahvempaa näyttää, senkin tulkitsen plussaksi. Katsotaan kohoaako lukemat nyt vielä päivän aikaan. Eilen oli myös oikealla puolella pistelyitä. Tänään varmaan yritetään vielä talletteluita, mutta saas nähdä. Eilen illalla oli jo sen verran "työlästä" päästä haluttuun lopputulokseen. Mutta katsotaan, keksinkö keinon miten saisin toisen osapuolen suostuteltua 😂

Liitteet

• Screenshot_20251006_075934.jpg
    Screenshot_20251006_075934.jpg
    132 KB · Katsottu: 43
  • IMG_20251006_075754.jpg
    IMG_20251006_075754.jpg
    1,014.1 KB · Katsottu: 43
@Pantis pahoittelut negasta! Päivät on vielä varhaiset ja nousu kuulostaa lupaavalta, mutta ymmärrän hyvin ettei toiveita halua herätellä kun niiden täyttymisestä ei ole mitään takeita.

@Puolikuu :lla siellä jännät paikat! Kuulumisia odotetaan mielenkiinnolla 🙂

@Ness huh, noin pitkän luteaalin jälkeen varmaan pieni helpotuskin että uusi kierto käynnistyi? Pidetään peukkuja että tämä kierto olisi sellainen jossa on mahdollisimman hyvät edellytykset PAS-onnistumiselle 🤞

@Jolinda aah no ehkä hyvä ettei ovisplussat enää neljättä aamua jatkuneet 😅 Mun silmään tossa käyrässä erottuu nousua edeltävään viikkoon verrattuna, ja nyt kun tämän aamun lämpö oli kuitenkin mitattu vähän aiemmin kuin keskimäärin odottaisin vielä huomisen arvoa ennen kuin muodostan mielipidettä ovulaation/sen yritysten suhteen - mutta kuten sanoit, ultrassahan sen sitten näkee. Milloin se olikaan tulossa? Hyvin ootte saaneet kyllä talleteltua 😊

@Malttamaton145 Onnea ovisplussasta! Sielläkin on hurja talletteluputki alla, ei ihme jos alkaa kisaväsymys vaikuttaa ❤️

Tällä historialla kyllä ihan mahdollista että kierto venyy, mutta katsotaan! Usein mulla ovista edeltävät lämmöt alle 36.5, mutta tämä sahalaita näyttää kyllä perinteiseltä km-jälkeiseltä. Parissa viikossahan sen näkee, normikierrossa vuoto saattaisi alkaa jo loppuviikosta 🤞 Jätin sunnuntaina mittaamatta, kun kerrankin sain nukuttua pidempään ja mulla lämmöt näyttää reagoivan mittausaikaan suht-vahvasti. Huonon nukkumisen viikko menossa, tuntuu että joka yö joutuu lukemaan/odottelemaan pitkään vieläkö nukahtaisi uudelleen aamuyön ensiheräämisen jälkeen.

Täällä "outoudet" jatkuu.. ovistesti positiivinen tai ainakin tosi vahva myös tänään ja eilen illalla oli kovat kivut nyt oikealla puolella 😅 voikohan olla irtoamassa munasolu molemmilta puolilta vai mitä tässä tapahtuu.. ei kyllä koskaan oo jatkunut näin tummat ovistestit kolmatta päivää 🫣 vieläkään ei lämmöt nousseet, FF halusi piirtää oviksen kolme päivää sitten, mä vaihdoin asetuksista sen nyt ekaa positiiviseen ovistestiin, mutta kyllä vähän hämmentää tää positiivisten testien jatkumo ja että lämmöt ei lähde nousuun.. toivottavasti huomenna olisi selkeä nousu ja selkeä nega-testi 😅

Mulla on aina ovistestit positiivisia 2 päivää putkeen! Mä luulin että ovis olisi aina päivä sen ekan testin jälkeen mutta kun kerran satuin ekana ovisplussapäivänä käymään gynellä, hän sanoi että todennäköisesti vasta ylihuomenna irtoaa. Se sitten selitti että miksi ne näyttää plussaa kaksi päivää! En tiedä mistä johtuu, ehkä mä oon vaan hidas ovuloimaan! 😂 Tämä toistui myös tärppikierrossa eli raskautta se ei estä!

Totesin sitten että se eka negatestipäivä posien jälkeen on se mun ovispäivä. Ja nousu lämpötiloissa tuli yleensä 2 päivää ovispäivän jälkeen. Eli hyvin on mahdollista että siellä on ihan normaali kierto! Toivon mukaan pian pomppaisi lämmöt 🤞

@Feronia kiitos kokemuksen jakamisesta! Ja kiva kuulla, että plussa tullut tälläisestäkin kierrosta 😄 Mulla tää on eka kerta kun näin pitkään on positiivisena, mutta toisaalta oon nyt yli 2 vuotta syönyt letroja melkein kokoajan, kun yritystä on ollut päällä 😅 eli ei oo ollut tälläisiä "luomu"kiertoja ollenkaan. Googlailin kans ja tää on kai aika tyypillistä PCOS:issa, joka mulla monien lääkärien mukaan on.. Mietin kans, että jos en ois perjantai-iltana testaillut, olisin ajatellut lauantain ekaksi plussaksi, ja kaksi päivää plussaa ei oo niin "outoa".. nyt tosiaan vaan toivon, että lämmöt seuraa perässä 😅

@Yrttiteetä tekisi mieli oot kyllä oikeassa! Toivotaan parasta 😊🤞Meillä ivf-ensikäynti ja siinä samalla ultra ensi viikon tiistaina 😊 eli aika hyvin sattuu tän oviksen "varmentamiseen" toi aika 😊 Tosi inhottavaa toi heräily ja unettomuus 😩 onneksi sunnuntaina sait nukuttua pitkään ❤️ Toivotaan, että sulla tulisi nyt joko selkeä ovis tai sit alkaisi uusi kierto, jonka voisi aloittaa "puhtaalta pöydältä" toivottavasti. Toivottavasti siihen mennessä olisi jo tulleet myös geenitestien tulokset ❤️

@Malttamaton145 onnea ovisplussasta! Sit me päästään toivottavasti piinailemaan samoihin aikoihin 😊🤞 hyvin ootte saaneet talletteluja alle, tuskin se tähän päivään kaatuu enää 🤭

Voi itku, mulla oli viesti liitettä vaille valmis, mut nyt katosi puolet teksteistä jonnekin. 😔 Yritän nyt muistella, mitä kirjoitin..

@Ness Kiitos, kyllä mä maltan odotella menkkoja. Oi että, siellä jänniä aikoja tiedossa! Toivotaan, että arvot on hyvät ja siirto onnistuu hyvin! 🌈

@Malttamaton145 Kiitos! Tsempit ja onnet sinne viimeisiin talletteluihin ennen piinailuja! 👌☺️

@Yrttiteetä tekisi mieli Voi, toivottavasti ei huonot unet jatku pitkään. 😕🙏 Kiitos, täällä ihan jänniäkin oloja, mutta en mä silti oikein jaksa uskoa plussaan, ennen kuin menkat ei tulekaan ja testiin sellaisen saisin. 😬

@Jolinda Hyvä juttu, että muuttui ovisplussa negaksi, toivotaan että ne lämmöt nyt varmentaisi tapahtuneen tulevina aamuina! ☺️ Voi hyvinkin olla, että kuuluu tuohon PCOS:ään. Hyvä juttu, että on se ivf sieltä tulossa back upina. 👍

@Rollo Osuvia tulevia talletteluita toivottelen! 🤭

Täällä on ollut erilainen kierto sen suhteen, että rintaoireita ollut vaihtelevia joka päivä oviksesta asti. Eka ne oli hyvinkin arat ja sit se väheni ja nyt ollut parina päivänä enimmäkseen hirveää kutinaa, aaltoillen. Lämmöt tipahti tänään, toivottavasti huomenna nousisi takaisin. 🙏 Jalat maassa oon kyllä, en mä jaksa uskoa plussaan ennen kuin menkat on myöhässä. 🙈

Liitteet

• IMG_20251006_211244.jpg
    IMG_20251006_211244.jpg
    233 KB · Katsottu: 39
Takaisin