Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan lähdössä reissuun ensi keskiviikkona, ja painin saman asian kanssa. Mulla olisi keskiviikkona oletettu kuukautisten alkamispäivä, ja koska ei oo tämän kierron lopputuloksesta vielä tietoa, niin en osaa sanoa. Me ollaan vain viisi päivää reissussa, joten todennäköisesti jätän mittarin kotosalle.Ootteko tavanneet reissussa mitata lämmöt kans vai onko ne lämmöt niin erilaiset ettei kannata edes?
sulla on kyllä aika paljon sulateltavaa tuossa, huh. Mä en edes tietäisi, mistä tuon vyyhdin purkamisen aloittaisiTänä aamuna sitten oikein kunnon pomppu. Mutta! Kävin gynellä, long story short: oikeassa munasarjassa 4x3cm kysta, olisiko voinut olla ovuloitumista yrittänyt? Vasemmassa munasarjassa 15-16mm follikkeli, joka ehkä voisi jopa sieltä ovuloitua loppuviikostakohdun limakalvo ei toki mitenkään optimikunnossa vielä tyhjennksen jäljiltä, mutta ei estettä yrittää silti. Ovistesti edelleen hyvin haalea.
Samalla vähän kurkku karhea, oiskohan jotain flunssaa pukkaamassa ja nostamassa lämpöjä? Voiko näillä lämmöillä edes ovuloida? Ja kannattaako nyt sitten yrittää ollenkaan jos kohdun limakalvo vielä huonompi (ratkeaisi sen viikonloppumenon kohtalo samalla), mutta toisaalta jos kysta ei ole poistunut ajoissa ennen seuraavaa ovulaatiota niin voiko sekin estyä ja sitten yrityksessä kestää jonnekin loppuvuoteen?
Ja samalla mun kohtu saattaa olla lääkärin mukaan sellainen joka huolii kaikki huonotkin alkiot, että ne ei mene heti alkujaan kesken, vaan sitten vasta silloin 6-8vkolla. Niin jos nyt saa huonoista lähtökohdista plussan, niin onko se sitten taas kkm parin kk sisään?
Liikaa käänteitä ja sekottavia tekijöitä![]()
Kysta kuulemma "todennäköisesti poistuu itsestään, ehkä jo ensi kiertoon mennessä", kun spesifisti kysyin että voiko estää seuraavan kierron. Eli pidettävä sormet ristissä sitten vaan sitä ajatellen myöskin..sulla on kyllä aika paljon sulateltavaa tuossa, huh. Mä en edes tietäisi, mistä tuon vyyhdin purkamisen aloittaisiToisaalta on hyvääkin, jos kypsä folli oli näkyvillä. Puhuiko lääkäri mitään suunnitelmista kystan suhteen?
Kiitos paljon myös tsempeistä! Spontaanisti päädyin testaamaan, vaikka niin puhuin malttavani huomiseen. Päivän mittaan vahvistui oma ennakkoaavistus, ja oikeassahan se taisi olla. Huomenna uutta testiä perään, jospa sitten olisin jo vähän viisaampi. Odottelen samalla kuinka BBT käyttäytyy.
Laitan tähän nyt muillekin editoimattoman kuvan tuosta tämän päivän testistä, jonka tosiaan laitoin raskaaksi 2025 puolelle. Parin tunnin pidätys keskellä päivää tuotti hailuran haamulaisen. Paljaalla silmällä siinä näkyi aavistus punerrusta, joka ei oikein kuvassa näy.![]()