Oi voi, kuinka paljon täällä on ollut keskustelua viime aikoina, kun olen vähemmän ehtinyt syventyä.

Jos jollekin jää vastaamatta, niin se on vahinko.
@SyysSumu Niin kuin täällä jo mainittua, niin ovisplussapäivä se paras tallettelupäivä on.

Nyt jänniä päiviä siellä tiedossa.
@Ninni30 Tervetuloa mukaan! Täällä kans ovis on joskus juhannuksen jälkeen ennusteen mukaan..
@salamana Joko siellä ovis oli?
@Feronia Jee, piinapäiviä sielläkin! Hyvin ootte saaneet talleteltua!

Eipä noista limakalvoista tiedä, ultrallahan se selviäisi. On nyt niin hirveä kiire töissä ennen lomaa, että en nyt tähän kiertoon taida saada aikaiseksi aikaa varata. Katson, jos seuraavaan..
@Ansq Eiköhän kaikki hyvin ole, testit kuitenkin tummuneet koko ajan. Mutta varmasti sitä tulee mietittyä paljon.

@minttutuuli Pidetään peukkuja ultraan!

@Jolinda Tulipa se ovis oikein hyvällä ajoituksella ja hienoa, että ilman apuja!

Nyt sitten vain piinapäiviä.

Kivasti varmaan tosiaan juhannus vähän auttaa aikaa kulumaan, jos suunnitelmia. Itse tosin vapaalla ollessani aina enemmän ajattelen asiaa kuin töiden tohinassa. Mut jos paljon puuhaa, niin homma eri tietysti.

Mä oon kyllä muuten säätänyt niitä Premomin ovistestiviivan värejä itse oman silmän mukaan..

Kun ei ne lukemat oo kyllä olleet ihan oikeanlaisia automaattisesti.
@Yrttiteetä tekisi mieli No niin, siellä sitten taas h-hetket lähestymässä..

Hienoa, jos on vapaat palauttaneet. Toivottavasti löydät keinon pitää stressitasoja alempana..
@Pikkutytöt Tervetuloa mukaan.

Mäkin täällä melko tuore tapaus, vasta kolmas kierto mittailua. Mielenkiintoista puuhaa.

Eihän se haittaa, vaikka muutama mittauspäivä jää välistäkin.
@Malttamaton145 Voih, kuinka pitkä taival ollut sulla.. Hyvä kuitenkin, että hoitui noin. On nuo kohdunulkoiset kyllä melkoinen vitsaus!

Voihan se olla, että keho toipuu nopeastikin.. Toivotaan niin!
Kiva kuulla myös entisten ketjulaisten kuulumisia. Onnea odotuksiin!
Omaa napaa: Mä en oo alkanut vielä edes tikuttamaan ovista, kp12.. Premom ennustaa ovista 8 päivän päähän, että ens viikolla jossain kohtaa vois aloittaa. On ihan kamala kiire töissä, varsinkin kun parin viikon päästä pitäisi päästä lomalle. Muutenkin ollut vuoden ajan joka viikko tilanne, että ei ehdi kaikkea tehdä, mitä olisi pitänyt.

Välillä osasin jo siirtää asioita tulevalle viikolle tehtäväksi, mutta nyt kun on juossut kiinni hommia muutaman kuukauden, niin nyt oon taas sortunut tekemään ilta- ja viikonlopputöitäkin.

Onneksi nyt vasta alkukierto menossa, vaikka tuskin se stressi hyvää tekee missään vaiheessa. Liikkuminen on jäänyt ihan minimiin.

Pitäis koittaa sitä saada tähän kaiken keskelle mukaan.

Mutta eikö se tästä!