BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@kaihotar Ihana kuulla sinustakin ja paljon onnea tytöstä 🩷 ihanaa, että siellä on kaikki hyvin! Ihana kuulla teidänkin kuulumisia🫶🏻

@minttutuuli Tsemppiä NT ultraan, tuuhan sit kertoo tänne kuulumiset!😍🤞🏼

@Jolinda Toivottavasti lähtee huomenna lämmöt nousuun!🤞🏼 kiva just kun juhannus sattuu piinapäiville, niin menee aika nopeammin jos on suunnitelmia + toki muut kiireet 😂🙏🏼 ei ehdi liikaa mietiskellä

Laitan nyt tänne alle vielä tuon yhden testikuvan minkä tein äsken ja sit en enää laita testikuvia kun koskaan ei voi tietää tuntuuko ne jostakin pahalta kun itse vielä yrittää🥺 tummenemaan päin on🥹🤞🏼 ainoo mikä nyt alko huolettaa niin lämmöt laski samalla tyylillä kun normaalistikin dpo13😩 toivottavasti ei enteile mitään pahaa
IMG_0196.jpeg
IMG_0199.jpeg

@Ansq ymmärrän, että lämpöjen tippuminen huolettaa, mutta muistelen, että joillain viimeksi plussanneilla oli kans vähän samanlaisia lämpödroppeja ja raskaus silti jatkunut normisti 🌈 olisko ollut @Mustikkatäplä? Ja sulla kuitenkin jo tosi vahva viiva 😍Paljon tsemppiä odotteluun, tosta se oikea piinailu vasta alkaa varhaisultraan ja sit NT-ultraan asti vähintään 😅

@Pikkutytöt : myös perinteisellä elohopea-mittarin näköisellä (en tiedä mitä nestepatsaassa nykyään on) mitattu lämpö jää kätevästi näkymään siihen asti että mittarin nollaa ravistamalla patsaan alas. Toki mittausaika taitaa olla hetken pidempi kuin sähköisissä, luulisin että luotettava 5-7 min jälkeen mutta mä torkutan yleensä 10min mittari suussa. En ole kokenut että toisen desimaalin puuttumisesta olisi haittaa, ja jos sulla ei ole ennestään älykelloa tai vastaavaa tämä on ainakin ekonominen ratkaisu.

Haipakka jatkuu joten lyhyesti vaan omaa käyrää, lomaheräämisten sahalaita alkanut rauhoittumaan (ainakin kun huonosti nukutut/poikkeusyöt on poistettu). Ovista odotellaan ensi viikon loppupuolella, eli läheisyyttä tiedossa kunhan pääsen reissusta kotiin

Liitteet

• IMG_20250614_080816.jpg
    IMG_20250614_080816.jpg
    123.7 KB · Katsottu: 40
Muokattu viimeksi:
Tuun vain kommentoimaan kun taustalla kuulumisia aina silloin tällöin käyn lukemassa

@Ansq
Aivan ihanaa, onnittelut! 😍 Niin ihana lukea täältä näitä plussa uutisia, antaa aina toivoa itsellekin 😊 Pieni etiäinen mulla oli sun käyrästä ja siitä kun kirjoitit että et usko että tämä kiertokaan olisi se teidän kierto 🤭
En kans olisi huolissaan lämpöjen laskusta, voi olla täysin normaalia. Ja hyvällä tasolla kuitenkin on. Sekä viivakin kuitenkin hyvin vahvistunut 🤗🩷 Tsemppiä tuleviin päiviin!

Joo omakustanteisesti käytiin, olihan se hirveen hintanen mutta oon tällänen stressipallo niin ajattelin että maksan mielenrauhasta nyt ihan mielelläni 😅 tsemppiä nt-ultraan ❤️
Hei palaisin vielä tähän @kaihotar , jos saa kysyä niin oliko hinta siinä tonnin paikkeilla vai enemmän? Olitteko sen perus-niptin vai sen laajemman paketin? Millä perusteella valitsitte lääkärikeskuksen? Me ollaan suunniteltu että mennään omalla kustannuksella aika pian sitten ku se on mahdollista oisko viikolla 10, kun trisomioiden riski alkaa nelikymppisellä olla jo enemmän kuin marginaalinen niin haluan varmistuksen. Että jos jotain olisikin niin ei olisi vielä niin pitkällä. Toki täytyy miettiä kannattaisiko oottaa viikolle 12 kun tilastollisesti siinä kohtaa alkaa keskenmenoriski pienentyä. Vai pitäisiköhän se olla 12 viikon jälkeen vasta eli viikolla 13 en tiiä 🤷‍♀️

Tää mun ekan kerran kierron lämpöjen mittailu jäi nyt kesken, kun tuon unohduksen jälkeen kuumemittarista loppui yön aikana paristo, vaikka just olin vaihtanut uuden kun vilkutti. Ja nyt sit en oo viel saanu ostettua uutta paristoa. Kiitos kommenteista tuohon muistiin merkitsemiseen unohteluun! Mulla siis otsakuumemittari. Täytyykin tarkistaa näkyykö siinä edellinen mittaustulos kun seuraavan kerran sen laittaa päälle. 👌

Voisin tässä samalla päivitellä omaa tilannetta kun alan pikkuhiljaa heräilemään foorumihorroksesta 😊

Eli tosiaan kohdunulkoinen havaittiin 15.5 ja sain sen metotreksaatti pistoksen.
Hcg arvoja testailtu nyt viikottain
Ja viime viikolla arvo oli enää 10! 🤩
Vielä siis yksi verikoe edessä.
Vuotoa kesti melkein 1kk ja olikin melko runsasta 😒 Kaikenkaikkiaan selvisin melko vähällä, ei ollut mitään suurempia kipuja tms. Ja oon tyytyväinen että tämä havaittiin varhaisessa vaiheessa 🙏

Virallisesti 1kk karenssi päättyy huomenna, jihuu! Tuntuu että elämä alkaa taas voittamaan. Henkinen puoli tietysti otti aika kovan kolauksen, välillä on päiviä kun asia erityisesti tulee mieleen ja lähtee "sille tielle" ajatukset.

Oon seuraillut lämpöjä läpi koko prosessin, toki FF hieman sekaisin noin pitkästä vuodosta.

Nyt jotain eggiksiä bongailtu, ovistestit toki vielä näyttäneet hailakkaa. Mielenkiintoista, tulisiko ovis jo nyt! Sillä oo jotenkin olettanut että koko kesä menee varmasti kierron palautumiseen. 🤔

Aloitin muuten tuon Donafertyn nyt kokeiluun, josko auttaisi pitkiin kiertoihin. Ja aloitin myös rautakuurin, varmasti arvot ottaneet jonkin verran nokkiinsa.

Siinä "lyhkäisyydessään" omanapailuni 😂

@Ansq mulla esikoisesta droppaili lämmöt vähän väliä ja nyt meillä 7kk ikänenn tyttö tossa konttailee😇 paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle🫶🏼

Hei palaisin vielä tähän @kaihotar , jos saa kysyä niin oliko hinta siinä tonnin paikkeilla vai enemmän? Olitteko sen perus-niptin vai sen laajemman paketin? Millä perusteella valitsitte lääkärikeskuksen? Me ollaan suunniteltu että mennään omalla kustannuksella aika pian sitten ku se on mahdollista oisko viikolla 10, kun trisomioiden riski alkaa nelikymppisellä olla jo enemmän kuin marginaalinen niin haluan varmistuksen. Että jos jotain olisikin niin ei olisi vielä niin pitkällä. Toki täytyy miettiä kannattaisiko oottaa viikolle 12 kun tilastollisesti siinä kohtaa alkaa keskenmenoriski pienentyä. Vai pitäisiköhän se olla 12 viikon jälkeen vasta eli viikolla 13 en tiiä🤷‍♀️
Me köytiin Perhe-Arten kautta koska se oli lääkärikeskuksiin verrattuna huomattavasti edullisempi koska ultra "kuulu" pakettiin kun muualla pitää mennä myös gynelle ultraan, tuolla koko homma makso 699€. Otettiin suppea koska meillä oli takana jo molemmat julkisen ultrat ja rakenneultrassa ei näkyny yhtään mitään poikkeavaa, ja ilmeisesti lähtökohtaisesti muihin kromosomipoikkeamiin kuin downiin liittyy vahvasti rakennepoikkeamat. Jos oltais menty alkuraskaudesta niin oltais varmaan menty laajaan, se olis maksanu 100€ enemmän tuolla. Monethan käy käsittääkseni myös Tallinnassa ottamassa laajan NIPTin, se maksaa siellä jotain 300-400€, mutta mun varaus oli sen verran extempore isoilla viikoilla etten viittiny enää lähtee säätämään.

@Ansq Aivan ihanaa oli lukea plussasta, onnea! 😍😍 Ja ihanaa, että on nyt vahvistunut hyvin viivat. Joo, mulla kans tuli dpo14 iso droppi lämpöihin, ihan follikulaaritasolle, siitä lähti sit taas nousemaan (mut eivät mitenkään kauheen korkeella olleet). Ja itellähän oli progetukikin käytössä.

Jossain osu silmään, että ihan alussa tulis kans joku estrogen surge, joka voi näkyä droppina ekoina päivinä plussasta. Mut en kyl sen enempää perehtyny asiaa, et onko noin. 😅

Kiitos tarkennuksesta @kaihotar ! En tullut ajatelleeksi edes että niptin voi ottaa muualla kuin lääkärikeskuksessa. Täytyykin selvitellä asiaa lisää 🙌 Ja eiköhän se ihan yhtä luotettava ole tuollakin. Tallinnakin vois olla hyvä vaihtoehto ku sit samalla rahalla sais pikku loman 😎 Sattuuko sulla Tallinnan paikoista olemaan mitään tietoa?

Oi voi, kuinka paljon täällä on ollut keskustelua viime aikoina, kun olen vähemmän ehtinyt syventyä. 😅🥰 Jos jollekin jää vastaamatta, niin se on vahinko. 🫣

@SyysSumu Niin kuin täällä jo mainittua, niin ovisplussapäivä se paras tallettelupäivä on. 👍 Nyt jänniä päiviä siellä tiedossa. 🙏

@Ninni30 Tervetuloa mukaan! Täällä kans ovis on joskus juhannuksen jälkeen ennusteen mukaan.. 🤗

@salamana Joko siellä ovis oli? ☺️

@Feronia Jee, piinapäiviä sielläkin! Hyvin ootte saaneet talleteltua! 😍 Eipä noista limakalvoista tiedä, ultrallahan se selviäisi. On nyt niin hirveä kiire töissä ennen lomaa, että en nyt tähän kiertoon taida saada aikaiseksi aikaa varata. Katson, jos seuraavaan..

@Ansq Eiköhän kaikki hyvin ole, testit kuitenkin tummuneet koko ajan. Mutta varmasti sitä tulee mietittyä paljon. 🥹💗

@minttutuuli Pidetään peukkuja ultraan! 👍👍🥰

@Jolinda Tulipa se ovis oikein hyvällä ajoituksella ja hienoa, että ilman apuja! 👏 Nyt sitten vain piinapäiviä. 🤭 Kivasti varmaan tosiaan juhannus vähän auttaa aikaa kulumaan, jos suunnitelmia. Itse tosin vapaalla ollessani aina enemmän ajattelen asiaa kuin töiden tohinassa. Mut jos paljon puuhaa, niin homma eri tietysti. 👍 Mä oon kyllä muuten säätänyt niitä Premomin ovistestiviivan värejä itse oman silmän mukaan.. 🤔 Kun ei ne lukemat oo kyllä olleet ihan oikeanlaisia automaattisesti.

@Yrttiteetä tekisi mieli No niin, siellä sitten taas h-hetket lähestymässä.. ☺️Hienoa, jos on vapaat palauttaneet. Toivottavasti löydät keinon pitää stressitasoja alempana..♥️

@Pikkutytöt Tervetuloa mukaan. ☺️Mäkin täällä melko tuore tapaus, vasta kolmas kierto mittailua. Mielenkiintoista puuhaa. 🤭 Eihän se haittaa, vaikka muutama mittauspäivä jää välistäkin.

@Malttamaton145 Voih, kuinka pitkä taival ollut sulla.. Hyvä kuitenkin, että hoitui noin. On nuo kohdunulkoiset kyllä melkoinen vitsaus! 😔 Voihan se olla, että keho toipuu nopeastikin.. Toivotaan niin! 🙏

Kiva kuulla myös entisten ketjulaisten kuulumisia. Onnea odotuksiin! 🥰

Omaa napaa: Mä en oo alkanut vielä edes tikuttamaan ovista, kp12.. Premom ennustaa ovista 8 päivän päähän, että ens viikolla jossain kohtaa vois aloittaa. On ihan kamala kiire töissä, varsinkin kun parin viikon päästä pitäisi päästä lomalle. Muutenkin ollut vuoden ajan joka viikko tilanne, että ei ehdi kaikkea tehdä, mitä olisi pitänyt. 😔 Välillä osasin jo siirtää asioita tulevalle viikolle tehtäväksi, mutta nyt kun on juossut kiinni hommia muutaman kuukauden, niin nyt oon taas sortunut tekemään ilta- ja viikonlopputöitäkin. 😔 Onneksi nyt vasta alkukierto menossa, vaikka tuskin se stressi hyvää tekee missään vaiheessa. Liikkuminen on jäänyt ihan minimiin. 😔 Pitäis koittaa sitä saada tähän kaiken keskelle mukaan. 😐 Mutta eikö se tästä! 😅

@Jolinda Joo siis tuntuu kyllä, että nämä on nyt sit vasta ne todelliset piinapäivät..😵 päivät matelee niin hitaasti 😂

@Malttamaton145 Kiitos paljon 🥹🫶🏻
Onneksi tuo tyhjennys nyt on pian ohi ja hcg alkaa olla pian kokonaan poistunut 🙏🏼 Äkkiä ne päivät sit lopulta menee, vaikka varmasti on tuntunut ihan hirveen pitkältä ajalta olla kuukauden ’karenssissa’ 😩 Tsemppiä uuteen yritykseen!🌈

@Haaveilua96 No hyvä kuulla ettei se tosiaan meinaa aina mitään pahaa ja kaikki voi mennä hyvin siitäkin huolimatta että lämmöt droppailee 🫶🏻

@Mustikkatäplä Kiitos 💕🥹 ja okei, tollaseen en oo ite törmännykkään mut sehän selittäis sen miksi ilmeisen monilla sit jotain droppeja alkuun tulee! 🤞🏼

@Puolikuu Ähh kuulostaa tosi inhottavalle että ennen lomaa paisuu töitä yllinkyllin ja joutuu venymään ylitöiden puolelle 😩 onneksi loma pian häämöttää ja sit pääsee rentoutumaan🫶🏻 Sen verran tohon stressiin sanon et mullahan tosiaan nyt oli se 10 päivän työputki just tässä kierrossa, käytännössä oviksesta lähtien ja se kyllä kuormitti varsinkin kun mekin ollaan resuvajeella töissä + en jaksanut edes liikkua paitsi tietysti lenkit koiran kanssa.. Se ei ainakaan tuntunut vaikuttavan tähän kiertoon negatiivisesti🤭

Sitten vielä ON: varmaan jään tästä tämän viestin jälkeen taustalle. Testit tummentuneet taas ja tänään lämmöt nousi takaisin ylöspäin, joten kai tässä nyt asennoidutaan siihen että raskaana ollaan🥹 en olis ikinä voinut ajatella sanovani näin vielä tässä vaiheessa, aikasintaan elokuussa 😭❤️ niin onnellinen olo, koskaan ei tiedä miten käy mutta nyt nautin kaikin rinnoin kahdesta viivasta testeissä ja toivon parasta, palaan takaisin sitten tänne jos tarve on🥹 taidan pian ottaa mittauksen pois päältä, jottei tarvi ahdistua droppien takia turhaan. Varmasti kyllä käyn teidän juttuja täällä lukemassa!! Ootte olleet NIIN iso tuki ja turva vaikeissa ja hyvissä hetkissä, kiitos siitä 💕 ihanaa kesää kaikille ja tsemppiä omiin tilanteisiin 🫶🏻
IMG_0223.jpeg

@Ansq Aivan mahtavaa ja kaikkea hyvää matkaan! ♥️ Toivon mukaan sun ei tarvitse tänne palata 🤞 Paitsi tietenkin välissä kertomaan että kaikki menee loistavasti! 😊

@Malttamaton145 Lupaavalta kuulostaa, toivon mukaan pääset pian taas yrittämään! 🤞

@Puolikuu Kiitos, parhaamme tehtiin! 💪
Tsemppiä viimeiseen rutistukseen ennen lomaa! Ja voi ei! Kuulostaa että on aika kestämätön tilanne töissä! 😱 Ootko ottanut esihenkilön kanssa puheeksi? Kyllä sitä haipakkaa on välillä itse kullakin (mulla alkoi perjantaina loma ja sitä ennen oli kauhea kiire 2 viikon ajan ja vähän vielä pyörii työjutut mielessä), mutta aika hurjaa jos joutuu jatkuvasti venymään! Toivottavasti tolle saadaan jotain tehtyä koska oon kaksi burnista nähnyt lähipiirissä ja siitä on niin pitkä aika toipua eikä se pitkäaikainen stressi ole hyvästä 😭🙏 Lähetän valtavasti tsemppiä!

Täällä DPO4 ja lämmöt tukevasti ylhäällä, aloitin cyclot eilen ja toivon että nyt olisi luteaali 10 päivään sijaan edes 11 tai 12! 🤞 En vielä uskalla toivoa tärppäystä mutta jotenkin sellainen fiilis että ainakin ovis olisi ollut nyt vahvempi kuin aiemmin ilman letroja. Ainakin lämmöt näyttää lupaavalta! Perjantaina alkoi kesäloma, onneksi tuli heti viikonlopulle reissua niin ei tarvitse istua kotona peukkuja pyöritellen 🤣 Täytyy keksiä viikolle tekemistä että pääsee juhannusta kohti ja sitten melkein alkaa olla aika testata! 🤞

1000054931.jpg

@Ansq ihanaa 😍 tsemppiä nyt raskauteen ja käyhän jättämässä kuulumisia sit jos käyt varhaisultrassa yms ❤️🌈

@Malttamaton145 ihanaa että hcg on alhaalla ja teidän karenssi loppuu nyt 🌈 tollasia kokemuksia ei toivo kenellekään, mutta onneksi se meni teillä kuitenkin "suht nopeasti", eikä venynyt sen enempää - toivottavasti kierto palautuu ja pääsette yrittämään jo kesällä.

@Puolikuu kuulostaa kyllä tosi raskaalta tilanteelta,toivottavasti kesän jälkeen helpottaisi, kun tollainen jatkuva stressi ei tee kyllä kellekään hyvää 🫨 toivottavasti saat lomalla nollattua kunnolla ja jätettyä työhommat pois mielestä ❤️ itsellä burnis takana ja se ei kyllä ole helppo homma toipua, toivottavasti teillä työympäristöä parannetaan, niin ei käänny jatkuviksi ylitöiksi kokoajan 😬 ja toi on kyllä totta, että vapaalla ehtii ajatella ja piinailla enemmän, mutta "onneksi" mulla on juhannuksena paljon ohjelmaa sukulaisten mökillä ja sen jälkeen alkaa 12 päivän työputki ilman vapaita 😅 paljon työmatkoja, myöhäisiä illallisia ja lääkäri-juttuja edessä, eli kiirettä pitää 🙈 toivon, että kiireestä ei oo negatiivista effektiä tähän kierron lopputulokseen, mutta oletan että on hyväksi henkiselle puolelle kun ei tarvii istua koneen ääressä ja vaan pohtia nipistikö vatsaa vai ei 😅🙈

@Feronia ihanaa lomaa 😍 hyvä että heti on tekemistä, niin ei ehdi vaan keskittyä piinailuun! Mikä dpo oot ajatellut testata?

Miten muuten te joilla kans cycloja ootte käyneet uimassa? Mä viime kesänä käytin proveraa tukena kierrossa, joka on siis syötävä tabletti, mutta nyt jo kohta vuoden ollut cyclot käytössä, mutta en oo uskaltanut tai halunnut niiden kanssa uimaan kun valuvat niin inhottavasti 😅 helteillä olis ihan kiva voida pulahtaa ja voida käydä rannalla 😅

Täällä nyt lämmöt lähti kevyeen nousuun, takana viikon mittainen jokapäiväinen jumppailu, tänään taidetaan ottaa suosiolla tauko 😅 oletan 90% varmuudella että ovis oli eilen, mutta luulen että FF tulee ennustamaan sitä tälle päivälle (oletan että huomenna tulee "parempi lämpöpomppu"), näin ainakin ollut parina aikaisempanakin kiertona, kun lämmöt nousseet vähän hitaammin..

Liitteet

• Screenshot_20250615_071523_FF App.jpg
    Screenshot_20250615_071523_FF App.jpg
    138.5 KB · Katsottu: 53
Latasin nyt ton FF kans ku ajattelin jos siihen tulee parempi käyrä. Mutta minkäköhän ihmeen takia tää näyttää et mun kierto olis vaa 16 päivää 😅

Liitteet

• IMG_3001.png
    IMG_3001.png
    408.5 KB · Katsottu: 58
@Ansq kauheasti tsemppiä nyt alkuraskauteen ❤️ kannattaa jättää lämpöjen seurailu pois jos se aiheuttaa stressiä ja luottaa siihen että testit on vahvistunut ja olet nyt raskaana. ihanaa! tule ihmeessä kertomaan tänne aina kuulumisia 😊

@Pottis ihanaa kuulla että siellä on kaikki hyvin, ihanaa loppuodotusta <3

@Jolinda tsemppiä piinailuun sinnekin, nyt on ainakin kunnolla talleteltu 😁

@Feronia hyvää kesälomaa, toivottavasti cyclot pidentää luteaalia :) ja hyviä piinaviikkoja myös sinne! meitä onkin nyt taas aika monta samassa sumassa 😁

@kaihotar onpa aika mennyt nopeasti helmikuusta 😁 ihana kuulla hyviä uutisia sieltä! ihanaa loppuodotusta myös sinne <3

@Malttamaton145 tervetuloa takaisin <3 toivottavasti kierrot lähtisi nopeasti taas takasin normaaliin.

@Puolikuu tiedän hyvin tuon kesälomaa edeltävän stressin, toivottavasti se helpottaa pian. tsemppiä oviksen metsästykseen!

@Ninni30 Muistaakseni ekassa kierrossa kun syöttää tonne lämpöjä se ei osaa "ennustaa" miten pitkä kierto tulee, niin se näyttää vaan vähän matkaa eteenpäin. Tai sitten tämä oli joku ilmaisversion omituisuus 😁 kyllä niitä päiviä sinne tulee lisää kun kierto etenee!

Täällä tuli ovistesteihin plussa taas kp12, tämänkin sain kiinni sen takia että testailin nyt kahdesti päivässä. mulla on näillä testeillä ihan tosi lyhyt aika saada kiinni lh-piikkiä mutta onnistuin taas! luulen että nyt on tämän kierron tallettelut hoidettu ja nyt saa keskittyä juhannus-suunnitteluihin, ensi viikko tulee olee aivan täynnä niin ei onneksi ehdi miettimään koko asiaa 😁 nyt sitten vaan piinailemaan.

1749969465251.png

1749969446629.png

@Ansq Juu, kyllä se siintävä loma siellä vähän mieltä keventää. ☺️ Tulee kyllä niin tarpeeseen!! Ja näköjään voi ihmeitä tapahtua stressaavammassakin vaiheessa, se on hienoa kun löytyy esimerkkejä! 🫶 Tosi hienoa, että on lämmöt nousseet takaisin siellä tuoden mielenrauhaa osaltaan. Mutta hyvä ajatus jättää seurailuja vähemmälle ja vain luottaa ja nauttia raskaudesta. ♥️ Tule tosiaan kertomaan kuulumisia aina välillä! 🥰

@Feronia Kiitti, oon mä pitkin vuotta marmattanut esihenkilölle.. Koko työpaikalla on ollut keväällä tilanne, että lähes kaikki tekee plussaa.. Ylitöitä meillä ei tehdä. 😬 Nyt sit osa purkaa saldoja, itse ei pysty kun oma projekti on maratonin, joka jatkuu ja jatkuu... Jos ei loma tulisi katkaisemaan, niin en kyllä jaksaisi enää. TOIVON, että loman jälkeen tilanne normalisoituisi, mutta en tiedä.. Jää nähtäväksi. Oon toivonut salaa, että jos tulisi raskaaksi, niin olisi pakottava syy jäädä pois muutaman kk päästä. 🥹
Siellä kuulostaa lupaavalta tilanne ja vielä lomakin alkanut, ai että! Nauti lomasta ja kivasta tekemisestä, piinapäivätkin siinä samalla kuluu. Pidetään peukkuja, että cyclot auttaa! 🙏

@Jolinda Kiitos, toivotaan parasta.. Tilanne on kyllä tiedostettu aivan ylimmälläkin johtotasolla, että tilanteen pitäisi muuttua, todella toivon että sillä olisi merkitystä.. 🙏 Oon myös vajaa 10v sitten käynyt lähellä työuupumusta edellisessä työpaikassa.. Sen jälkeen vaihdoin työpaikkaa, ja nyt vaikuttaa samanlaisilta ennusmerkeiltä.. Mut toivotaan nyt, että vielä kääntyis. Ei varmasti ole helppoa toipua ihan kunnon burn outista. ♥️ Kovasti kiireistä aikaa sielläkin tiedossa, toivottavasti ei aivan överiksi mene sielläkään. 🙏 Täydellinen suoritus tallettelujen kanssa siellä ainakin. 🤭 Ei pysty tuohon kyllä. 🙈

@Ninni30 Eiköhän se sovellus siitä ala mukautumaan, joskus kyllä alkuun ne tekee aika epäloogisia päätelmiä. 🫣😅

@salamana Hienoa, että sait oviksen kiinni ja nyt tosiaan vain piinailemaan! 👌☺️

@Jolinda Kiitos, täytyy toivoa että nyt loma auttaisi tärppäämiseen! 🤞 DPO10 näyttäisi olevan juhannuspäivä ja herätään silloin mökiltä, pitäisköhän siellä testata 🤔 Jos saisi juhannustaikaa ohjattua testiin!
Tuohon cycloasiaan, käytätkö cycloja pelkästään iltaisin vai aamuisin ja iltaisin? Lueskelin että riittää että se tunninkin imeytyy. Makoilin aamu-cyclon jälkeen tunnin ja pesin sitten käsisuihkulla sotkut pois, kyllä se kuitenkin oli jo kerennyt imeytyä. Ilta-annoksen kohdalla joka tapauksessa makoilin koko yön niin aattelin että se riittää. 🤔
Mulle niistä vaan tuli niin kamala kutina 5 päivän käytön jälkeen että oon tässä kierrossa kokeillut tökkiä ne peppuun. Ajatuskin tuntui ällöttävältä mutta vaihtoehtoja ei ollut. Oon yllättynyt että miten hyvin se on mennyt, puikko sujahtaa sinne helposti, ei tule yhtään kutinaa eikä ole tullut yhtään sotkua!! En tiedä imeytyykö se sinne tehokkaammin vai tuleeko se sitten muun tavaran kanssa ulos vai mikä homma mutta tää helpotti elämää niin paljon että jatkan tällä tiellä. 😅

@salamana Noniin tervetuloa piinakerhoon! 🥳 Tosiaan onneksi on juhannus tulossa niin on jotain mitä valmistella ja helpompi piinailla! Hauska miten kehot niin eroaa, mulla näyttää testit plussaa 2 päivää kunnes niistä seuraavana päivänä ovis tulee, ultrassa kans vahvistui tää aikataulu. Jos se on tuollainen salama-LH-huippu, tuleeko oviskin jo sit seuraavana päivänä vai jopa samana päivänä? 🤔 Tai nyt kun älysin katsoa tuota kaaviota, siinähän se lämpötila jo heti lähtee nousemaan seuraavana päivänä eli taitaa olla sama päivä?

@Puolikuu Voi ei, kuulostaa kyllä kauheelta! 😱 Luulisi että ei ole firmankaan etu että kaikki koko ajan venyy ja kohta puolet työntekiöistä on burnissaikulla... Toivon mukaan loman jälkeen helpottaa, ja jos ei niin ei ole kyllä yhtään ylimitoitettua ottaa vähän hermolomaa koska tossa ei ole mitään järkeä! 😅 Mä pidän peukkuja että lomilta tullessa sua odottaa parempi työtilanne!
Ja kiitos! Mulla on siivous jäänyt kevään aikana taka-alalle, etenkin vaatekaappi on yksi kaaos, täytyy yrittää lomalla rentoutumisen lisäksi myös pistää vähän kämppää järjestykseen kun lomilta palattua ei kuitenkaan sitten enää huvita! 🤣

Täällä DPO5 ja piinailu jatkuu rauhallisesti, vähän liian aikaista oireiden spottailuun mutta eiköhän sitä jo loppuviikosta "huomaa" kaikenlaista. 😆

Liitteet

• Screenshot_20250616_090819_Ovy.jpg
    Screenshot_20250616_090819_Ovy.jpg
    127.9 KB · Katsottu: 35
@Feronia uskoisin että tosta LH-huipusta ovikseen 24-36h on ihan realistinen, eli osuisi tälläkin kierrolla tohon kp14. Nä testit on vanhentunut joskus pari vuotta sitten ni en tiedä miten se vaikuttaa tuloksiin 😁

Tänään tuli taas pomppu lämpöihin ja nyt vaan odotellaan. ei ole mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen mutta talletteluihin olen ihan tyytyväinen, eli niistä ei ainakaan jää kiinni.

1750059585779.png

@salamana hyvin lähtee siellä lämmöt nousuun! tsemppiä piinailuun ✨

@Jolinda nyt kyllä täytyy sanoa, että aika timanttinen talletus suoritus! 😀 Tsemppiä piinailuun siis sinnekin! ✨
Joo mä oon miettinyt myös tuota jokatoinen päivä taktiikkaa, mutta mun oviksen heittely on vähän pilannut tätä suunnitelmaa. ja tietty vissiin meille, joilla on siinä miehen puolella vikaa vielä suositeltais sitä jokapäivä taktiikkaa sen huonomman laadun takia.

@Feronia mä oonkin nähnyt tän prosentti kaavan joskus, mutta unohtanut koko jutun. Kiitos kun laitoit! Siellä lämmöt näyttää hyvältä ✨ ja kiva kuulla että lugejen kanssa on mennyt nyt paremmin tämän toisen taktiikan avulla.

@Malttamaton145 ihana kuulla sinusta ❤️ hyvä, että hgc alkaa olemaan nyt laskenut. Nyt vain tsemppiä uuteen yritykseen ❤️

Oon ollut nyt vähän hiljaisempi, kun tuntunut siltä ettei tässä käyrässä nyt oikein ole taas ollut piinailtavaa. Vähän toivoin, että lisäproge olisi näkynyt lämmöissä, mutta matalana ne on pyörinyt. Nyt lähti hassuun tasaiseen nousuun, mutta tää melkein saa miettimään että onko nyt vasta kehossa sen verran progea mitä oikeasti pitäisi olla. Nojoo, enhän mä edes todellisuudessa tiedä voiko se matala proge näkyä matalina lämpöinä 😀, joten ehkä nyt vaan taas ylianalysointia. Lääkärihän aamulämmöille pyöritteli silmiä 🙄
Lugejen kanssa on mennyt hyvin, tää vatsan turvotus on ollut kyllä vaan niitten kanssa ihan omaa luokkaansa 😅 ja välillä ollut niistä johtuvia pieniä vatsajomotuksia. Mutta mitään muita luteaalin oireita ei nyt ole ollut, tuntuu että se normi luteaalin aivosumukin on poissa ja olo ollut mukavan tasainen. Mutta mä ehkä nyt lähinnä piinailen vaan siltä kantilta että piteneekö luteaali ja pysyykö menkat poissa vielä pari päivää. Ff laitto ovispäivän ovisplus päivälle, mutta uskon että ovis oli seuravaana päivänä, joten dpo10 olis vasta huomenna ja menkat normisti alkaisi siis ylihuomenna.
Mun melkein tekee mieli pyytää anteeksi sitä, että en osaa piinailla 🥺aina loppukierrosta menee fiilis tähän vähän luovuttaneeseen fiilikseen. Ehkä se vaan on mielen tapa suojella itseä liian suurilta pettymyksiltä.

Edit// juuri tuli viesti, että meille on varattu syyskuulle julkiselle lapsettomuuspoliklinikalle ensikäynti!

Edit numero 2// 😀 luin juuri, että lisäproge voi nostaa lämpöjä viiveellä, niin eiköhän tuo nyt ole vaan sen aiheuttamaa nousua.
IMG_20250616_102050.jpg

Muokattu viimeksi:
Takaisin