@minttutuuli onpa huojentavaa kuulla 
ehkÀ tÀssÀ on oikeasti sit joku mahis
teillĂ€ on kyllĂ€ ollut kunnon sissi-alkio, kun selvisi myös sun kuumeesta ja sairastelusta 
hĂ€n oli pÀÀttĂ€nyt, ettĂ€ nyt on hĂ€nen vuoro 
@Ansq siinÀ on foolihappoa ja myo-inositolia, joka on tutkitusti lyhentÀnyt ja tasannut PCOS:sta kÀrsivien kiertoja ja musta tuntuu, ettÀ moni muukin on siitÀ saanut helpotusta epÀselviin kiertoihin. Mulla on PCOS mitÀ ilmeisemmin usean lÀÀkÀrin mukaan, niin pÀÀtin kokeilla ja tuntuu, ettÀ se toimii
oon kyllĂ€ super tyytyvĂ€inen, jos saan nĂ€in lyhennettyĂ€ kiertoa, kun muuten tÀÀ yritys on ollut niin odotusta odotuksen perÀÀn 
@Pogo aiotko köydĂ€ vielĂ€ ultrassa tarkastamassa tilannetta follien kannalta tĂ€ssĂ€ kierrossa? Toivotaan, ettĂ€ siellĂ€ folli kypsyisi vasta alkuviikosta
@Ansq siinÀ on foolihappoa ja myo-inositolia, joka on tutkitusti lyhentÀnyt ja tasannut PCOS:sta kÀrsivien kiertoja ja musta tuntuu, ettÀ moni muukin on siitÀ saanut helpotusta epÀselviin kiertoihin. Mulla on PCOS mitÀ ilmeisemmin usean lÀÀkÀrin mukaan, niin pÀÀtin kokeilla ja tuntuu, ettÀ se toimii
@Pogo aiotko köydÀ vielÀ ultrassa tarkastamassa tilannetta follien kannalta tÀssÀ kierrossa? Toivotaan, ettÀ siellÀ folli kypsyisi vasta alkuviikosta