@salamana Hyvä, ettei uutta kiertoa tarvinnut pidempään odottaa. Tsemppiä asian käsittelyyn. Hyvä, että selvisi nuo puutostilat, niin pääset korjaamaan tilanteen. Rautaa kuluu hirveästi raskauden aikana, että kannattaa ihan koko raskaudenkin syödä, sit kun tärppi taas tulee.
@Toiveikas24 Mul ei oo käytössä älykello, mut sormuksella ainakin saan tarkempaa viivaa kuin kuumemittarilla. Joku tänne ketjuun kans joskus vinkkas, et kellon kääntäminen ranteen puolelle autto tarkentaa käyrää.

Tsemppiä yritykseen!
@Ansq Kiva, että saitte oviksen hyödynnettyä ja toimenpide meni hyvin. Mä muistan sieltä webinaarista viel sen, et se lääkäri sano, et sen operaation vaikutukset näkyy tosi nopeasti. Jos ei vielä kolmessa kuukaudessa, niin viimestään kuudessa.
Se oli muuten kans kiinnostava, et miesten siittiöiden määrä on maailmanlaajuisesti vähentynyt puoleen 50-vuoden aikana.

Tää tieto ei ketään yrityksessä auta, mut oli musta kiinnostavaa.
@marik91 Kaikissa viidessä raskaudessa mulla on ollu oireita alusta lähtien. Ja negakierroissakin on ollu enemmän oireita ku nyt.

Nyt ei mitään vieläkään.

Siis fyysisiä oireita. Kova ahdistus on ollu kyl päällä about plussasta asti.

Sulla näyttää hyvältä testit
@Haaveilija25 Mäkin oon miettiny, et oliskohan järkevämpi laittaa myöhäinen ovis seuraavalle päivälle, niin kuin menkatkin

Mulla kans tässä kierrossa oviskivut tuli illalla. Toisaalta raskaustestit vastas hyvin sitä, et ovis oli sinä öäivänä kuin kivutkin, et pidän ainakin nyt sen paikallaan. Ultrassa sit näkee, mihin se koon puolesta "asettuu".
@Jolinda Tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti klinikalta pian soitettaisiin!
@Kisumamma90 Mulla ainakin lämmöt lähtee laskuun vasta progesteronin lopetuksen jälkeen. Vähän viivellä vieläpä. Kokemusta ei oo ku parista kierrosta.
@Malttamaton145 Voi miten kurjaa, että ultrassa tuli ikäviä uutisia. Mutta positiivista kuitenkin, että koit käynnin hyväksi. Joko hcg-tulokset tuli?
@Ness Tsemppiä piinailuun, selkee pomppu ainakin

Joo täällä nousi lämmöt takas ylös. Testitkin on nyt vähän vahvistunut. Ne meni joku päivä sekaisin ja en pystyny pc:n testeistä päättelee mihin järkkään ne tulee, kun oli niin samanlaisia 3pv. Kokeilin monta järjestystä ja kaikki näytti samalta. Mut nyt tosiaan ollu vahvempia. Mut ei se vahvistuminen niinkään kiinnosta vaan se onko vahvistunut tarpeeksi nopeasti. Siksihän sitä seuraa. Ei niin hyvin, kuin edellisissä, mutta ei mitenkään huonostikaan nyt lähipäivinä.

Ja onhan sitä joskus saanut yllättyä, kun jonkun surkealta näyttävä viivasarja onkin johtanut onnistuneeseen raskauteen, vaikka itse olen kemiallista mielessäni ennustanut. Ettei ne huonot viivat aina ole tuhoontuomittuja. (Joskin on ne ennustukset kyl useammin osunut oikeaan.

)
Mut nyt näyttää ihan hyvältä ja pidän vähän taukoa testailusta. Ei niistä nyt enää niin tarkkaan yhdessä päivässä keskenmeno erottuisi, niin kuin niissä aikaisemmissa, kun nyt on jo pidemmällä. Niin sama pitää väliä. Joku kysyi onko varhaisultraa varattu, parikin

Eka heti 6+3 (22.5.), mut katson maltanko odottaa vähän pidemmälle, kun tuo aika on vähän hankala.

Perun sit jos en tarvii.