@Nurppu se "sun pää" oli siin mun unessa toi sun profiilikuva (kolibrikukka?)

mut se oli kaunis alkio

No siis mullahan on tilanne se, että hCG oli noussu kuudessa päivässä edellisestä luvusta (806, eikä 860 kuten aluksi luulin) lukuun 3565 eli on kyllä nousussa, mutta tuplaantumisvauhti hidastuu entisestään. Muuutta, mun raskausoireet tuli takaisin oltuaan viikon poissa että ota tästä nyt selvää mitä tapahtuu tai missä mennään.

luojan kiitos sain varhaisultraan lähetteen ja se ois 28. pvä eli reilu viikon päästä.
@Juliet92 alkuvuoden plussassa holahteli valkkaria ihan kunnolla, mutta tässä en oo huomannut mitään merkittävää vv:n lisääntymistä oikeastaan missään vaiheessa. Alussa oli ehkä ihan vähän normaalia kuivaa kautta enemmän varsinkin silloin kun piti menkat alkaa, mutta sitten oli ja on edelleen ihan ruutikuiviakin päiviä. Mitään sellaisia alkuvuoden plussaan verrattavissa olevia märkiä oloja ei ollenkaan.
@Kultahippi n lämmöistä tuli mieleen, että mä jatkoin lämpöjen mittailuja tän mun epäselvän tilanteen takia (ja jos saisin bongattua jotain dataa lämmöistä) ja ihan perus luteaalilämmöt mullakin on jatkunut

on semmoinen seesteisen kaikesta autuaan tietämätön vaihe nyt menossa niin ei tuu stressiäkään mittaillessa, niin voi mittailla huvinkin vuoksi.
View attachment 117182