@Juliet92 hyvä dippi! Kyl se ovis on varmaan ihan kulman takana
@Summerwalk no niinpä!! Mä kans suhtauduin muiden juttuihin niin optimistisesti ja omiin taas negatiivisen kautta
eiköhän sulla ollu vaan perus menkkaoireita ne! Mulla "oli" kans tos pari kiertoa sit toi kiertynyt munatorvi
muistan että oli muka niin vahva olo siitä! No se meni ohi
Ja okei, että ei sit viime kierrossa aaltoillu! Jännä se sun "toka"(?) ovulaatio sit siinä yhdessä ultrakierrossa! Mut voisko tosiaan olla et luget rauhoittas sit uuden kasvua ja pysäyttäis sitä aaltoilua?
Mysteerejä on nää!
Mun eilinen "flunssa" tais olla mielikuvitusta tai sit mun keho voitti vallotusyrityksen!
Se meni ohi jo illasta eikä kestäny kovin montaa tuntia. Viime yönä heräsin siihen että hengittäminen sattu vasemman munasarjan alueelle. Se hengityksen sattuminen on joku OHSS oire niin siinä mietin sitä et jaha nyt siellä rakkula puhkes ja vuotaa johki sisäelimiin ja joutuuko tässä sairaalaan ja sellasta
No se kipu helpotti ku kääns kylkeä ja nyt on siel alueel vaan jotain perus jomotusta
se hengityskipu oli varmaan vaan joku ilmakupla joka matkusti suolessa siellä alueella. Varsinkin illalla/yöllä kaikki on niin dramaattista!
Sillon ku mul oli vkm ni yks raskausoire mulla oli et heräs aina yöllä ja vaikee saaha unta uuestaan. Se eilinen irrotuspiikkihän on hCG:ta ni ny oli taas heti viime yönä sama homma että kukuin keskellä yötä ja vaikee saaha unta
ja mietin tänään et pitäskö omaks huviks kattoa miten tummalta näyttää medigoon testi, kun siitä kuitenkin saa jotain tyydytystä ku siihen testiin tulee kaks viivaa