BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@Aloy Pahoittelut uudesta kierrosta! 😔 Palaile taas jengiin mukaan kun siltĂ€ tuntuu 💞

@Nurppu Mulla oli toi sama tunne viime kierrossa, ei jaksanu enÀÀ negaa testiĂ€ hirveesti surra kun tiedossa oli ihan pian tĂ€ysin uusi mahdollisuus hyvien hoitojen kera. 👍

@Juliet92 Voi jospa siellĂ€ kuitenkin olisi yllĂ€riplussa tuloillaan! TÀÀllĂ€ toivotaan sormet ristissĂ€ plussaa!! đŸ€žđŸ™

Kiva kun on vielĂ€ lisÀÀ piinailijoita pÀÀssy luteaalin kimppuun @Summerwalk ja @Emna , vie omia ajatuksia muualle tĂ€stĂ€ jĂ€nnityksestĂ€, kasvaako folleja tarpeeks punktioo varten 😬
Maanantaina taas ultrataan ja ollaan viisaampia asian suhteen.

@Aloy Pahoittelut uudesta kierrosta! 😔 Palaile taas jengiin mukaan kun siltĂ€ tuntuu 💞

@Nurppu Mulla oli toi sama tunne viime kierrossa, ei jaksanu enÀÀ negaa testiĂ€ hirveesti surra kun tiedossa oli ihan pian tĂ€ysin uusi mahdollisuus hyvien hoitojen kera. 👍

@Juliet92 Voi jospa siellĂ€ kuitenkin olisi yllĂ€riplussa tuloillaan! TÀÀllĂ€ toivotaan sormet ristissĂ€ plussaa!! đŸ€žđŸ™

Kiva kun on vielĂ€ lisÀÀ piinailijoita pÀÀssy luteaalin kimppuun @Summerwalk ja @Emna , vie omia ajatuksia muualle tĂ€stĂ€ jĂ€nnityksestĂ€, kasvaako folleja tarpeeks punktioo varten 😬
Maanantaina taas ultrataan ja ollaan viisaampia asian suhteen.
SaharameininkiĂ€ alakerrassa ja tissitkin ihan entisellÀÀn, koitan olls realisti😁 siit en sit tiiĂ€ kuivaako tÀÀ flunssa kun normaalisti sahara iskee vasta samana pĂ€ivĂ€nĂ€ ku menkat.

Toivotaan, et siellĂ€ olis follit kasvanu ny ja tulis kerĂ€ttĂ€vĂ€Ă€đŸ‘Œ ja pienemmillĂ€kin mÀÀrillĂ€ ihmiset saanu toivotun tuloksen😊

Äh, töissĂ€ on hĂ€ssĂ€kkÀÀ ja joutusin koko viikonlopuksi töihin. No, meneepĂ€ aika hieman nopeammin. TĂ€nĂ€ aamusta FF piirsi ristin, mutta katkoviivoilla. Heittelin joitain arvauksia valkkarin koostumuksesta, jotta sain yhtenĂ€isen ristin 😂 Mulla on tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ sellainen suunnitelma, ettĂ€ testaan joka pĂ€ivĂ€ dpo8:sta eteenpĂ€in.

@Aloy'lle pahoittelut! ❀

Liitteet

• Screenshot_20221029-141523_FF App.jpg
    Screenshot_20221029-141523_FF App.jpg
    242.7 KB · Katsottu: 108
TÀÀllÀ dpo12 ja puhdas nega. No eipÀ oireitakaan ollut. TÀÀ oli sit meiÀn viimenen luomuyritys tÀlle vuodelle ja tammikuussa pitÀs hope so alkaa ivf hoito. Ei ollu odotukset korkeella, mut toivohan sitÀ ihmettÀ viimeseen asti.

LÀmmöt tÀnÀ aamuna huikeet 37.3, flunssa nyt ilmeisesti nostattaa.

Jatkan tÀÀllÀ lÀmpöjen seurailua, vaikkei meillÀ enÀÀ tÀnÀ vuonna sitten ole mitÀÀn yritystÀkÀÀn enÀÀ.

Plussia muille❀

PĂ€ivĂ€n kĂ€ppyrĂ€. FF meinasi tĂ€mĂ€n aamuisen lĂ€mmön jĂ€lkeen siirtÀÀ ovulaation kp15:een, joten otin siltĂ€ pĂ€ivĂ€ltĂ€ pois tuon valkovuodon koostumuksen. TĂ€nÀÀn tuli myös paperiin pyyhittĂ€essĂ€ ehkĂ€ hieman jotain vaaleanpunaista paperiin. TietystihĂ€n sitĂ€ toivoo, ettĂ€ se ois kiinnittymisvuotoa, mutta mutta. YhtĂ€ hyvin se saattaa olla vaan aamuisen peiton heilutuksen aikaansaannoksia đŸ€”

Liitteet

• Screenshot_20221030-081610_FF App.jpg
    Screenshot_20221030-081610_FF App.jpg
    236.5 KB · Katsottu: 118
@Juliet92 pahoittelut negasta! TĂ€hĂ€n on kyllĂ€ vaikea löytÀÀ sanoja... Toivottavasti aika kuluu nopeasti tĂ€ssĂ€ vĂ€lissĂ€ ja miehesi hoidot sujuu hyvin! Jos jaksat ja pystyt, niin olisi mukava kuulla miten sulla menee muuten myös tĂ€ssĂ€ loppuvuoden aikana. Toivottavasti saat myös selĂ€tettyĂ€ tuon alkavan flunssan eikĂ€ se menisi pahemmaksi. ❀

@Juliet92 pahoittelut negasta! TĂ€hĂ€n on kyllĂ€ vaikea löytÀÀ sanoja... Toivottavasti aika kuluu nopeasti tĂ€ssĂ€ vĂ€lissĂ€ ja miehesi hoidot sujuu hyvin! Jos jaksat ja pystyt, niin olisi mukava kuulla miten sulla menee muuten myös tĂ€ssĂ€ loppuvuoden aikana. Toivottavasti saat myös selĂ€tettyĂ€ tuon alkavan flunssan eikĂ€ se menisi pahemmaksi. ❀
Kiitos❀ on tĂ€ssĂ€ loppuvuodesta kaikennĂ€köstĂ€, eiköhĂ€n se aika kulu ja aikaa henkisesti asennoitua siihen, ettei tullu luomusti toista vaan hoidot edessĂ€. Tuun kyl tĂ€hĂ€n ketjuun vĂ€lillĂ€ kommentoimaan teiĂ€n kĂ€ppyröitĂ€ ja kuulumisiakin kertomaan. Tuolla raskaaksi 22 ketjus kyl hiljenen.

Pahoittelut @Aloy uudesta kierrosta 😔 Harmillinen tuo luteaalin lyhyys. Jospa olisi vaan joku tilapĂ€inen hĂ€iriö ja palaisi takaisin 11 pĂ€ivÀön.

@Juliet92 Pahoittelut negasta. Olisihan se ollut niin toivottava lisĂ€ hyvien uutisten kerhoon, ettĂ€ olisi viime hetken plussa tullut luomuna. VielĂ€ ei toki kierto ole ohi, mutta toivotaan tosiaan ettĂ€ miehen hoidot sujuu hyvin ja nopeestihan tĂ€mĂ€ loppuvuosi yleensĂ€ tuntuu menevĂ€n ja kohta onkin jo tammikuu ❀ Ja lĂ€mpöjĂ€hĂ€n voi tosiaan niinkuin mainitsit seurata ehkĂ€isymielessĂ€kin niin ainakin oviksen jĂ€lkeen voi hommalla hyvillĂ€ mielin ja vĂ€lillĂ€ aivan ilman yritystĂ€ ja paineitakin 😅

@Emna HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ lĂ€mmöt ja toivotaan ettĂ€ se vaaleanpunainen on hyvĂ€ merkki 🌈

ItsellÀni tuli eilen vÀhÀn veriviiruja vv:n seassa, mutta ei ainakaan vielÀ sitÀ vaaleanpunaista tuhrua joka alkaa mulla aika pian oviksen jÀlkeen ja lisÀÀntyy vaan pikkuhiljaa loppukiertoa kohti. Toivottavasti luget tois siihen tÀssÀ kierrossa avun.
Ff piirsi tĂ€nÀÀn katkoviivan kp17 kohdalle. Plussan sain tosiaan vasta kp18 aamulla ja illalla oli jo vĂ€hĂ€n haalistunut. Alkuillasta kp17 ei vielĂ€ ollut plussa. EpĂ€ilen siis vahvasti ettĂ€ ovis ajoittui kp17-18 vĂ€liselle yölle ja siksi itse merkkaisin sen kp18. Muuten ei niin vĂ€liĂ€, mutta jos dpo4 pitÀÀ aloittaa luget niin mietin aloitanko ne huomenna vai tiistaina đŸ€” Vai kompromissina huomenna illalla. Aamuin illoin on siis annostus. MitĂ€ raati on mieltĂ€?
Ei sillÀ kyllÀ taida olla paljoa merkitystÀ, mutta mieluummin aloittaisin aiemmin kuin myöhemmin ettei tiputtelu ehtisi alkaa. Ovis nyt nÀyttÀÀ joka tapauksessa olleen, niin sitÀ niillÀ ei varmasti enÀÀ hÀiritse.

Liitteet

• 82087604-C6DB-48B5-AA6D-2898A9A276E1.jpeg
    82087604-C6DB-48B5-AA6D-2898A9A276E1.jpeg
    132.6 KB · Katsottu: 109
Pahoittelut @Aloy uudesta kierrosta 😔 Harmillinen tuo luteaalin lyhyys. Jospa olisi vaan joku tilapĂ€inen hĂ€iriö ja palaisi takaisin 11 pĂ€ivÀön.

@Juliet92 Pahoittelut negasta. Olisihan se ollut niin toivottava lisĂ€ hyvien uutisten kerhoon, ettĂ€ olisi viime hetken plussa tullut luomuna. VielĂ€ ei toki kierto ole ohi, mutta toivotaan tosiaan ettĂ€ miehen hoidot sujuu hyvin ja nopeestihan tĂ€mĂ€ loppuvuosi yleensĂ€ tuntuu menevĂ€n ja kohta onkin jo tammikuu ❀ Ja lĂ€mpöjĂ€hĂ€n voi tosiaan niinkuin mainitsit seurata ehkĂ€isymielessĂ€kin niin ainakin oviksen jĂ€lkeen voi hommalla hyvillĂ€ mielin ja vĂ€lillĂ€ aivan ilman yritystĂ€ ja paineitakin 😅

@Emna HyvĂ€ltĂ€ nĂ€yttÀÀ lĂ€mmöt ja toivotaan ettĂ€ se vaaleanpunainen on hyvĂ€ merkki 🌈

ItsellÀni tuli eilen vÀhÀn veriviiruja vv:n seassa, mutta ei ainakaan vielÀ sitÀ vaaleanpunaista tuhrua joka alkaa mulla aika pian oviksen jÀlkeen ja lisÀÀntyy vaan pikkuhiljaa loppukiertoa kohti. Toivottavasti luget tois siihen tÀssÀ kierrossa avun.
Ff piirsi tĂ€nÀÀn katkoviivan kp17 kohdalle. Plussan sain tosiaan vasta kp18 aamulla ja illalla oli jo vĂ€hĂ€n haalistunut. Alkuillasta kp17 ei vielĂ€ ollut plussa. EpĂ€ilen siis vahvasti ettĂ€ ovis ajoittui kp17-18 vĂ€liselle yölle ja siksi itse merkkaisin sen kp18. Muuten ei niin vĂ€liĂ€, mutta jos dpo4 pitÀÀ aloittaa luget niin mietin aloitanko ne huomenna vai tiistaina đŸ€” Vai kompromissina huomenna illalla. Aamuin illoin on siis annostus. MitĂ€ raati on mieltĂ€?
Ei sillÀ kyllÀ taida olla paljoa merkitystÀ, mutta mieluummin aloittaisin aiemmin kuin myöhemmin ettei tiputtelu ehtisi alkaa. Ovis nyt nÀyttÀÀ joka tapauksessa olleen, niin sitÀ niillÀ ei varmasti enÀÀ hÀiritse.
Olishan se ollu liian hyvÀÀ ollakseen totta. Mut nĂ€illĂ€ mennÀÀn😔 ajattelin kyl nĂ€il lugeil pitkittÀÀ tĂ€tĂ€ kiertoa vielĂ€, ei oo mikÀÀn kiire saada menkkoja😁 ja mietin et jos sais nĂ€il lugeil kikkailtua tammikuun kierro tammikuu alkupuolel, nyt ennustais 13.1 aikasempien kiertojen perusteel. PitĂ€s vĂ€hĂ€n kysellĂ€ polilta onko jĂ€rkevÀÀ vai ei😁

Juurikin ehkÀsymieles aattelin seurata. Ei olla innokkaita kumin kÀyttÀjiÀ. Alkukierrosta saapi olla sit varovainen.

Toivottavasti siel luget pitĂ€a tiputtelun pois👌mulla aikakin pidentÀÀ luteliaalia. Harmi kun ei tĂ€rpin suhteen ollut apua. Veikkaan et jotain hĂ€ikkÀÀ hedelmöittymisessĂ€ kun ei mitÀÀn kiinnittymisyrityksiĂ€kÀÀ.

@Juliet92 oon tosi pahoillani negasta 😞 olishan se ollut uskomaton tuuri, mutta tottakai sitĂ€ tÀÀllĂ€ varmasti kaikki silti toivottiin tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestĂ€ ❀ onneksi teidĂ€n ei nĂ€illĂ€ nĂ€kymin kauaa tarvitse odottaa hoitoja, vaan melkeen ootte jo siellĂ€ ❀ ja hyvĂ€ ettĂ€ sulla on myös muuta mietettĂ€ siksi aikaa :) kiva pitÀÀ sut kuitenkin tÀÀllĂ€ lĂ€mpöjĂ€ mittailemassa!

@Emna nÀtti nousu! :) Toivotaan ettÀ vuoto oli positiivinen merkki!

@Summerwalk mun mielestĂ€ sun teoria yöovulastiosta kuulostaa nĂ€illĂ€ tiedoilla uskottavalta 😄 kuvittelen ettĂ€ lugeissa/progetuessa on vaan tavote ettĂ€ on ihan varmasti ovis menny kun alottaa. Ja musta kuulostaa ettĂ€ joka tapauksessa sun kohdalla se on ny menny. VĂ€hĂ€n hankala arvailla mitĂ€ ite tekisin, mut musta toi ma-ilta kuulostaa ihan hyvĂ€ltĂ€ kompromissilta!

Mulla meni kaikki toivo tĂ€rppiin eilisen negan kanssa 😅 nyt ei nappaa testailla ees yhtÀÀn. Varmaan illalla silti varmistelen, ja tulevina pĂ€ivinĂ€kin. Mut nyt oon jo ihan henkisesti siirtyny odottamaan ensi kiertoa!

Screenshot_20221030-123007.png

@Juliet92 oon tosi pahoillani negasta 😞 olishan se ollut uskomaton tuuri, mutta tottakai sitĂ€ tÀÀllĂ€ varmasti kaikki silti toivottiin tĂ€ydestĂ€ sydĂ€mestĂ€ ❀ onneksi teidĂ€n ei nĂ€illĂ€ nĂ€kymin kauaa tarvitse odottaa hoitoja, vaan melkeen ootte jo siellĂ€ ❀ ja hyvĂ€ ettĂ€ sulla on myös muuta mietettĂ€ siksi aikaa :) kiva pitÀÀ sut kuitenkin tÀÀllĂ€ lĂ€mpöjĂ€ mittailemassa!

@Emna nÀtti nousu! :) Toivotaan ettÀ vuoto oli positiivinen merkki!

@Summerwalk mun mielestĂ€ sun teoria yöovulastiosta kuulostaa nĂ€illĂ€ tiedoilla uskottavalta 😄 kuvittelen ettĂ€ lugeissa/progetuessa on vaan tavote ettĂ€ on ihan varmasti ovis menny kun alottaa. Ja musta kuulostaa ettĂ€ joka tapauksessa sun kohdalla se on ny menny. VĂ€hĂ€n hankala arvailla mitĂ€ ite tekisin, mut musta toi ma-ilta kuulostaa ihan hyvĂ€ltĂ€ kompromissilta!

Mulla meni kaikki toivo tĂ€rppiin eilisen negan kanssa 😅 nyt ei nappaa testailla ees yhtÀÀn. Varmaan illalla silti varmistelen, ja tulevina pĂ€ivinĂ€kin. Mut nyt oon jo ihan henkisesti siirtyny odottamaan ensi kiertoa!

View attachment 116717
SĂ€ pÀÀset sit vissiin nĂ€illĂ€ nĂ€kymin ens viikolla jo pistelee😍 millasin annoksin sulle mÀÀrĂ€tty mitĂ€ki lÀÀkettĂ€? Ja saako yhestĂ€ gonall f siit kynĂ€st koko kierron pistokset vai tĂ€ytyykö niitĂ€kin ostaa useampi? Toki nÀÀ on vissiin hyvin yksilöllisiĂ€. Katoin kyl et sul tais olla amh arvo samaa luokkaa ja eikös ne annoksia mÀÀrÀÀ siihenkin perustuen? Mulle sano siel polil et mun amh ei isoi annoksia tarvittais.

Sori meni vÀhÀ offtopiciks mut aattelin tÀs kohtaa sopivasti kysyÀ

MĂ€ki kuvittelen nyt ettĂ€ viikon pÀÀstĂ€ olisin pistelemĂ€ssĂ€!! đŸ€© Joo, vuosi sit mun AMH oli 4,12 ja luin jostain ettĂ€ keskimÀÀrin laskee 0,2/vuosi eli jossain 3,9 hujakoilla varmaan nyt. Mulle on merkattu alkuun Gonal-F annostukseks 150 yksikköÀ/pĂ€ivĂ€. Ja mulle on kirjattu reseptit yhteen kynÀÀn missĂ€ on 900 yksikköÀ ja yhteen missĂ€ on 300 yksikköÀ. Noilla menis siis 8 pĂ€ivÀÀ tolla annostuksella đŸ€” sen lisĂ€ks mulla on jarruksi resepti Fyremadel "0,5 millilitraa (0,25 mg)"/pĂ€ivĂ€, irrotukseen Ovitrelle "0,5 millilitraa (250 ”g)" kerta-annos, ja luteaalitueksi lugesteron 3 kertaa pĂ€ivĂ€ssĂ€!

MinÀki vastaa @Juliet92 tuohon gonal f -kysymykseen omalta osalta..
Mulla ei oo siis missÀÀn vaiheessa katsottu AMH-arvoa ja annostus mulla oli alkuun 175yksikköÀ/pv. Nopeesti mulla nostettiin 250 yksikköön ja nyt menee jo maksimit, eli 300 yksikköÀ. Eli kolmas kynĂ€ jo menossa tĂ€ssĂ€ ekassa IVF-hoitokierrossa... yks kynĂ€ maksaa n. 250e tai 280e (en muist nyt Ă€kkiĂ€, ettĂ€ kumpi 😅)

Mulla on onneks lÀÀkekatto tĂ€lle vuodelle jo tĂ€ys, niin ei oo enÀÀ kynĂ€t maksanu ekan jĂ€lkeen ku 2.5e/kynĂ€ 😁 Loppuvuoden saakin ostaa kaikki lÀÀkkeet tolla 2.5 eurolla. 👌

Harmi @Nurppu ettĂ€ negaa nĂ€yttÀÀ edelleen, mutta onhan tuo aika kutkuttava ajatus ettĂ€ viikon pÀÀstĂ€ oot jo piikittelemĂ€ssĂ€ ❀

Mulla on sana kÀsitys noista lugeista, ettÀ pÀÀasia ettÀ Ovulaatio on ohi. Muuten ei niin vÀliÀ milloin aloittaa. Mulla olikin nyt pitkÀstÀ aikaa lyhyt lh-piikki, kun monessa kierrossa viivat ollut tasavahvoja useamman pÀivÀn ja nyt vaan puoli vrk. PidÀn sitÀ hyvÀnÀ merkkinÀ.

@Juliet92 mÀ toivoisin kans ettÀ vika olisi kiinnittymisessÀ eikÀ hedelmöittymisessÀ, niin lugeista vois olla jotain apuakin. Mutta pahoinpelköÀÀn ettÀ mulla kyse huonolaatuisista munasoluista ikÀni puolesta. Ja miehen siittiöiden vasta-aiheetkin on yli viiterajojen, joten sillÀkin toki heikentÀvÀ vaikutus, vaikka muuten hyvÀÀ tavaraa vaikuttaa miehen sperma testien perusteella olevan.
Tuo @Nurppun lukema arvio AMH-arvon keskimÀÀrÀisestÀ laskusta kuulostaa kyllÀ hurjalta. Mulla AMH on vielÀ 3.4 vaikka ikÀÀ jo on. Luulisi sen olevan mulla jo lÀhellÀ nollaa jos tuota tahtia laskisi. Mutta tietysti tuo olikin keskiarvo, yksilöllistÀ vaihtelua on varmasti paljon.

MinÀki vastaa @Juliet92 tuohon gonal f -kysymykseen omalta osalta..
Mulla ei oo siis missÀÀn vaiheessa katsottu AMH-arvoa ja annostus mulla oli alkuun 175yksikköÀ/pv. Nopeesti mulla nostettiin 250 yksikköön ja nyt menee jo maksimit, eli 300 yksikköÀ. Eli kolmas kynĂ€ jo menossa tĂ€ssĂ€ ekassa IVF-hoitokierrossa... yks kynĂ€ maksaa n. 250e tai 280e (en muist nyt Ă€kkiĂ€, ettĂ€ kumpi 😅)

Mulla on onneks lÀÀkekatto tĂ€lle vuodelle jo tĂ€ys, niin ei oo enÀÀ kynĂ€t maksanu ekan jĂ€lkeen ku 2.5e/kynĂ€ 😁 Loppuvuoden saakin ostaa kaikki lÀÀkkeet tolla 2.5 eurolla. 👌
Noniin, kiitos havainnollistamisesta👌 mÀÀrĂ€t siis vaihtelee paljonkin ja lennostakin muutetaan. Hyi fan ku kalliita, kui olin kelan sivuilt kattovinani et halvempia olis ollu🙈 tai no juu noi isommat kynĂ€t toki kalliimmat. TĂ€ytys varmaan kyl nÀÀ juttelut siirtÀÀ nyt tonne lapsettomuuspuolel, ettei aivan offtopiciks mee😁

@Summerwalk tosi hyvĂ€ AMH! Sulla on varmaan vaan ollut huisin hyvĂ€ lĂ€htökohtasesti 😄 siinĂ€ mielessĂ€ kuulostaa ettĂ€ teille se IVF olis just nappihomma, kun sulla on varmaan paljon munasoluja vielĂ€ jĂ€ljellĂ€ niin ei haittaa ettĂ€ siellĂ€ jo on iso osa kĂ€rsiny ajan kourassa kun IVF:ssĂ€ saisi sieltĂ€ poimittua ne terveet. Mut siis, aina joskus epĂ€todennĂ€köisetkin jutut tapahtuu! Musta se ettĂ€ meille tuli kesĂ€llĂ€ eka plussa kolmeen vuoteen oli kyllĂ€ rohkasevaa :) silloin tietysti raastavaa kun ei jatkunut, mut nyt jĂ€lkikĂ€teen tuntuu siltĂ€ ettĂ€ se osotti ettĂ€ vaikka todarit olis alhaset niin ei ne silti nolla oo. Eli toivotaan teille nyt plussaa! :)

@Summerwalk tosi hyvĂ€ AMH! Sulla on varmaan vaan ollut huisin hyvĂ€ lĂ€htökohtasesti 😄 siinĂ€ mielessĂ€ kuulostaa ettĂ€ teille se IVF olis just nappihomma, kun sulla on varmaan paljon munasoluja vielĂ€ jĂ€ljellĂ€ niin ei haittaa ettĂ€ siellĂ€ jo on iso osa kĂ€rsiny ajan kourassa kun IVF:ssĂ€ saisi sieltĂ€ poimittua ne terveet. Mut siis, aina joskus epĂ€todennĂ€köisetkin jutut tapahtuu! Musta se ettĂ€ meille tuli kesĂ€llĂ€ eka plussa kolmeen vuoteen oli kyllĂ€ rohkasevaa :) silloin tietysti raastavaa kun ei jatkunut, mut nyt jĂ€lkikĂ€teen tuntuu siltĂ€ ettĂ€ se osotti ettĂ€ vaikka todarit olis alhaset niin ei ne silti nolla oo. Eli toivotaan teille nyt plussaa! :)
Toivossa on hyvĂ€ elÀÀ 😊🌈 KyllĂ€ tÀÀllĂ€ plussan soisi ihan kaikille tavalla tai toisella. Ajatella ettĂ€ kuukauden pÀÀstĂ€ voi hyvinkin olla sun vuoro plussailla taas ❀
Mutta tuo on kyllÀ totta ettÀ edes kemiallinen tai varhainen km olisi merkki siitÀ ettÀ jotain yrittÀÀ tapahtua, vaikkei niitÀkÀÀn kenellekÀÀn varsinaisesti toivo.
Joo ja tuota se lÀÀkĂ€rikin intoili ettĂ€ varsinkin hoitoja ajatellen mun AMH on loistava kun todennĂ€köistĂ€ olisi ettĂ€ munia on mistĂ€ kerĂ€tĂ€, laatu vaan on sitten toinen juttu. Mutta toki parempi todennĂ€köisyys sinne sattua pari hyvÀÀkin yksilöÀ 🌈

PÀivÀn kÀppyrÀÀ. Nyt ff siirsi ovisviivan kp18 minne itsekin se olisin sijoittunut jos ovis tapahtui 17-18 vÀlisenÀ yönÀ. Eilen illalla alkoi taas vaaleanpunainen vv, joten pÀötin ettÀ aloitan luget tÀnÀön illalla, jos se veis tuon tiputtelum pois.
445AEFF8-3553-4545-95D1-29A959EB02AA.jpeg

Voitteko kertoo mitĂ€ vattua mun lĂ€mmöt hĂ€röilee? Ja mis mun menkat? Ja onks tÀÀ rfsu perkele plussan alku ?? Tosi kiva olla töissĂ€ tekee nÀÀ đŸ€Ł

View attachment 116732View attachment 116733
Ihanku olisi!!! 😍 KyllĂ€ mĂ€ siinĂ€ viivan nĂ€en ja lĂ€mmötkin on vaihtelusta huolimatta noususuunnassa ollut.
Uuu, aika jÀnnÀÀ. Huomenna uutta testiÀ. Toivotaan ettÀ on selkeÀmpi tulos. Kuinka pitkÀ sun luteaali on? Onko menkat jo myöhÀssÀ?

Takaisin